eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Roboty budowlane i prace konserwatorskie w ramach rewitalizacji, modernizacji i adaptacji nieruchomości przy pl. gen. J. Bema 9 w Ostrołęce na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85410 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Ostrołęka: Roboty budowlane i prace konserwatorskie w ramach rewitalizacji, modernizacji i adaptacji nieruchomości przy pl. gen. J. Bema 9 w Ostrołęce na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest etapem realizacyjnym Projektu: Rewitalizacja. Per causam ad animi. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020 Oś Priorytetowa V - Gospodarka przyjazna środowisku Działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe, Poddziałanie Wzrost regionalnego potencjału turystycznego poprzez ochronę obiektów zabytkowych, który współfinansowany jest ze środków budżetu województwa mazowieckiego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50531 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60859 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce, krajowy numer identyfikacyjny 104043800000, ul. pl. Gen. Józefa Bema 8, 07410 Ostrołęka, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 0-29 764 54 43, faks 0-29 764 35 00, e-mail admin@muzeum-ostroleka.art.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.muzeum.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane i prace konserwatorskie w ramach rewitalizacji, modernizacji i adaptacji nieruchomości przy pl. gen. J. Bema 9 w Ostrołęce na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Ag-2200/ 1/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, przebudowa i dostosowanie do nowej funkcji zespołu istniejących budynków przy pl. gen. J. Bema 9, planowanych do prowadzenia działalności statutowej Muzeum Kultury Kurpiowskiej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 1. a) budynek nr 1 - kamienica do renowacji i przebudowy, szereg wyburzeń ścian murowanych i przemurowań w całym budynku w tym połączenie z należącymi do Muzeum budynkami położonymi na sąsiedniej działce, przy pl. J.Bema 8, przebudowa więźby dachowej, przeprowadzenie kompleksowego podbicia fundamentów, pogłębienie fundamentów i posadzek. Działania konserwatorskie obejmują czynności naprawcze, konserwujące, rekonstrukcyjne i zaradcze w odniesieniu do zabytkowej tkanki piwnic z XVI wieku, najstarszych zachowanych murów w mieście. Budynek po rewitalizacji, odzyska swój zabytkowy charakter kamienicy z przełomu XIX/XX wieku a tym samym przyczyni się do podniesienia estetyki w obrębie placu Bema dawnego rynku staromiejskiego. Nowa funkcja - powierzchnia wystawiennicza, biblioteka pracownie edukacyjne, pomieszczenia administracyjne. b) budynek nr 2 - oficyna z podpiwniczeniem do modernicacji. Nowa funkcja - magazyny zbiorów, serwerownia, pomieszczenia socjalne i gospodarcze. c) budynek nr 3 - parterowy budynek gospodarczy do rozbiórki. W jego miejsce powstanie nowy dwukondygnacyjny z dachem dwuspadowym połączony na piętrze z budynkiem głównym kamienicy. Nowa funkcja - wystawiennicza i restauracyjna. 2. Przedmiot zamówienia jest przeznaczony do użytku osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego i zawiera rozwiązania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Planuje się wykonanie wewnątrz budynku szybu i montaż dźwigu dostępnego od strony dziedzińca z poziomu terenu z przystankami na wszystkich 4 kondygnacjach od piwnicy do poddasza co pozwoli na skomunikowanie / udostępnienie dla osób niepełnosprawnych, starszych i z dysfunkcjami ruchowymi nie tylko rewitalizowanej kamienicy ale także budynku sąsiadującego (obecnej głównej siedziby Muzeum). 3. W kompleksie wykonane zostaną instalacje wewnętrzne wodnokanalizacyjne, grzewcze, wentylacyjne, klimatyzacyjne, elektryczne, odprowadzenia wód opadowych, Planuje się wykonanie infrastruktury teletechnicznej, monitoringu wizyjnego (CCTV), sygnalizacji alarmu pożaru (SAP), systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), kontroli dostępu (KD) oraz powiązanie funkcjonalne i kompatybilność z istniejącą infrastrukturą w obecnej siedzibie muzeum w celu centralnego zarządzania tymi systemami i urządzeniami. Na terenie działki planuje się wykonanie nowych nawierzchni i wydzielenie fragmentów biologicznie czynnych. W ramach zagospodarowania terenu planuje się 6 miejsc parkingowych. W zakresie robót budowlanych jest także wykonanie prac towarzyszących takich jak: ?przygotowanie terenu budowy ? obsługa geodezyjna, ? instalacja/montaż tymczasowych elementów zabezpieczających ? wykonanie robót ziemnych ? transport materiałów ? rozebranie elementów tymczasowych ?roboty ziemne zasypkowe wraz z niwelacją terenu ? uporządkowanie placu budowy i terenu wokół ?dokumentacja powykonawcza. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji przedmiotu Umowy umowę lub umowy: ubezpieczenia rzeczowego kontraktu od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją Umowy, zgodnie z zapisem w Umowie. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na odstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca zobowiązuje się, że wszyscy pracownicy wykonujący wskazane przez Zamawiającego czynności, tj. roboty rozbiórkowe, roboty murarskie, tynkarskie, roboty wykończeniowe, malarskie, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 ze zm.). Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako Podwykonawcy. Uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, opracowanie i uzgodnienie "Projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót" oraz ponoszenie kosztów związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym leży po stronie Wykonawcy. W zakresie zamówienia są prace konserwatorskie w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków tj. - działania mające na celu zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku, zahamowanie procesów jego destrukcji oraz dokumentowanie tych działań. Do wykonania prac w części związanej z systemami zabezpieczenia technicznego, wymaga się aby podmiot je wykonujący posiadał koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego Ogólny zakres robót organizacja zaplecza budowy, przygotowanie terenu budowy, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty fundamentowe, roboty izolacyjne, prace konserwatorskie, wznoszenie ścian, wykonywanie stropów, montaż, uruchomienie dźwigu osobowego wraz z dokumentacją odbiorową i rejestracją dźwigu przez UDT, wykonanie,konstrukcji i pokrycia dachu, wykonanie ścian wewnętrznych, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie oświetlenia wewnętrznego, wykonanie elewacji, wykonanie instalacji wewnętrznych, prace wykończeniowe wewnętrzne, roboty drogowe i odtworzenia nawierzchni, wykonanie oświetlenia zewnętrznego, urządzenie i uporządkowanie terenu, przygotowanie materiałów, złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Minimalny wymagany okres gwarancji - 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: ROZDZIAŁ II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, w tym: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, program prac konserwatorskich (dostępne w oddzielnych plikach), przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy, ROZDZIAŁ III SIWZ - Projekt Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45262210-6, 45320000-6, 45212313-3, 45300000-0, 45330000-9, 45331200-8, 45310000-3, 45312100-8, 45312000-7, 45421100-5, 45453000-7, 32240000-7, 35120000-1, 51700000-9, 51900000-1, 92522200-8, 45315600-4, 45400000-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6176423.71
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kazimierz Mitelsztedt Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji, pri.o-ka@wp.pl, ul. Denisiewicza 10 07-410 Ostrołęka , 07-410, Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7495366,56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7495366,56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7495366,56
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 35%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.