eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. /Budowa dwóch budynków mieszkalnych dla dzieci i młodzieży, wychowanków domu dziecka/.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Kwidzyn: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. /Budowa dwóch budynków mieszkalnych dla dzieci i młodzieży, wychowanków domu dziecka/.
Numer ogłoszenia: 85386 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Warszawska 19/63, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, fax 055 6465002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. /Budowa dwóch budynków mieszkalnych dla dzieci i młodzieży, wychowanków domu dziecka/..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie dwóch jednakowych budynków mieszkalnych na nieruchomości położonej w Kwidzynie przy ul. Staszica 25 i Ryjewie przy ul. Donimirskich 6. Opis techniczny przedmiotu zamówienia: Dom jednorodzinny szt. 2 z poddaszem użytkowym, przykryty dachem dwuspadowym, niepodpiwniczony. Na parterze: obszerny salon połączony bezpośrednio z kuchnią, spiżarnia, pomieszczenie gospodarcze, dwa pokoje i garderoba. Na poddaszu: sześć pokoi, dwie łazienki oraz pokój do zabaw otwarty na korytarz. Zestawienia powierzchni budynku: - Powierzchnia użytkowa 224,45 m2 - Powierzchnia zabudowy 154,07 m2 - Powierzchnia całkowita 301,98 m2 - Kubatura netto 709,07 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.15 - Domy dziecka Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 10.000,00 zł, Zadanie nr 2 - 10.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu: 1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1pkt. 1-3 ustawy Pzp: 2.1. Potencjał kadrowy. 2.1.1.Wykonawca musi przedstawić wykaz osób lub podmiotów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, czyli zespół zdolny do wykonania zamówienia poprzez załączenie listy osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, tj. kierownictwo budowy i personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności z uprawnieniamidla poszczególnych branż: kierownika budowy uprawnienia ogólnobudowlane, kierownika robót uprawnionego do branży instalacji elektrycznych, kierownika robót uprawnionego do branży instalacji wodno-kanalizacyjnych. 2.2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy. a) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budynki mieszkalne). b) W wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane wartości i ilości zrealizowanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. c) Wymagana wartość wykonanych robót Łączna wartość wszelkich robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia powinna wynosić co najmniej 1.000.000,00 zł. d) Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty (budynki mieszkalne), o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia. 2.3. Potencjał ekonomiczno- finansowy Wykonawcy Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 3. Warunki przedmiotowe udziału w postępowaniu: 3.1. Gwarancja jakości zastosowanych materiałów budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest użyć do realizacji przedmiotu zamówienia: - dachówki, której producent udzieli zamawiającemu co najmniej 30 letniej pisemnej gwarancji na jej niezmienną jakość licząc od dnia odbioru technicznego przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w siwz na podstawie treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę /spełnia/- /nie spełnia/. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w siwz wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz); 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa w/w dokumenty na wszystkich wspólników spółki cywilnej). 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w siwz wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 2.1. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (potencjał kadrowy) na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do siwz. Do informacji złożonej na w/w formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych do kierowania robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). 2.2. Informację doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 4 do siwz. Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 2.3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.4. Dokumenty potwierdzające jakość i trwałość oferowanej dachówki: a) formularz gwarancji producenta dachówki przewidzianej do zastosowania przy realizacji przedmiotu zamówienia, b) posiadane aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie oferowanej dachówki zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 sierpnia 1998r. w sprawie aprobat i kryteriów technicznych oraz jednostkowego stosowania wyrobów budowlanych (Dz.U. z 1998r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) oraz uprawniające do udzielenia wymaganej gwarancji tj.: deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty, itp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tymczasowa siedziba Zamawiającego: Kwidzyn, ul. Torunska 21, pok. 38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Tymczasowa siedziba Zamawiającego: Kwidzyn, ul. Torunska 21, pok. 30 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa budynku mieszkalnego w Kwidzynie przy ul. Staszica 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dom jednorodzinny z poddaszem użytkowym, przykryty dachem dwuspadowym, niepodpiwniczony. Na parterze: obszerny salon połączony bezpośrednio z kuchnią, spiżarnia, pomieszczenie gospodarcze, dwa pokoje i garderoba. Na poddaszu: sześć pokoi, dwie łazienki oraz pokój do zabaw otwarty na korytarz. Zestawienia powierzchni budynku: - Powierzchnia użytkowa 224,45 m2 - Powierzchnia zabudowy 154,07 m2 - Powierzchnia całkowita 301,98 m2 - Kubatura netto 709,07 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.15-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa budynku mieszkalnego w Ryjewie przy ul. Donimirskich 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dom jednorodzinny z poddaszem użytkowym, przykryty dachem dwuspadowym, niepodpiwniczony. Na parterze: obszerny salon połączony bezpośrednio z kuchnią, spiżarnia, pomieszczenie gospodarcze, dwa pokoje i garderoba. Na poddaszu: sześć pokoi, dwie łazienki oraz pokój do zabaw otwarty na korytarz. Zestawienia powierzchni budynku: - Powierzchnia użytkowa 224,45 m2 - Powierzchnia zabudowy 154,07 m2 - Powierzchnia całkowita 301,98 m2 - Kubatura netto 709,07 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.15-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.