eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Remont Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Jerzego Hellera w Głuchołazach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Głuchołazy: Remont Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Jerzego Hellera w Głuchołazach
Numer ogłoszenia: 85384 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im.Jerzego Hellera w Głuchołazach, ul. Bohaterów Warszawy 2, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 43 91 478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.glucholazy.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa szkoła artystyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Jerzego Hellera w Głuchołazach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Jerzego Hellera w Głuchołazach 1. Wymiana okien drewnianych na okna PCV rozwieralno -uchylne Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: - wykucie o powierzchni do 1m2 - 10 szt, montaż PCV do 1 m2 - 6,274 m2 - wykucie o powierzchni do 1,5 m2 -, montaż 1,415 m2 - wykucie o powierzchni do 2,5 m2 , montaż 17,711 m2 - wymiana podokienników 18 szt - wymiana drzwi na PCV - 2,83 m2 Wspólny Słownik Zamówień : 45421100-5 instalowanie drzwi i okien ,i podobnych elementów 2.Remont sanitariatów Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: - Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych oraz ścianki z płyt gipsowo-kartonowych - 99,01 m2 - Licowanie ścian płytkami glazurowymi 20 x 25 cm - 55,896m2 - Wymiana drzwi wewnętrznych - 3 szt. - Wymiana instalacji kanalizacyjnej na PCW wraz z podejściami (fi) 50 - 3 szt, (fi) 11o- 3 szt, - Wymiana urządzeń sanitarnych : ustępy - 3 szt., umywalki - 3 szt. - Wymiana rur wodociągowych na rury miedziane - 26,40 mb - Wymiana grzejników z podejściami - 3kmpl. - Wymiana kompletu instalacji elektrycznej w pomieszczeniach sanitarnych z osprzętem , przewody -58,90 mb - Malowanie pomieszczeń sanitarnych Wspólny Słownik Zamówień : 45232460-4 roboty sanitarne, 45330000-9 hydraulika i roboty sanitarne, 45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego,45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45442100-8 roboty malarskie 3.Wymiana instalacji elektrycznej : Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: - Linia zasilania budynku kablem ziemnym 5x35 mm2 wraz z tablicą główną-18,00 mb - Tablice rozdzielcze ,WLZ-ty - 1 kmpl. - Instalacja elektryczna gniazdkowa i oświetleniowa wraz z osprzętem , łączna długość przewodów około 1 600 mb - Montaż opraw oświetleniowych - 92 szt. - Oświetlenie zewnętrzne , montaż 5 szt. - Instalacja komputerowa i TV -100,00 mb - Instalacja wyrównawcza (uziemiona) 25,00 m - Pomiary instalacji - wszystkie instalacje - Zamawiający przy wykonywaniu niniejszych prac żąda, zabezpieczenia instrumentów muzycznych, znajdujących się w pomieszczeniach lekcyjnych w których odbywają się niniejsze prace a których nie można było usunąć .Zabezpieczenie to winno ochronić te instrumenty przed ewentualnym zakurzeniem i zanieczyszczeniem Wspólny Słownik Zamówień : 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4.Malowanie klejowe wewnętrzne sufitów i ścian Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: - Zeskrobanie i zmycie starych farb, wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie tynków emulsyjne : sufity - 388,268 m2, ściany- 858,130 m2 - Zamawiający przy wykonywaniu niniejszych prac, żąda zabezpieczenia instrumentów muzycznych, znajdujących się w pomieszczeniach lekcyjnych w których odbywają się niniejsze prace a których nie można było usunąć .Zabezpieczenie to winno ochronić te instrumenty przed ewentualnym zakurzeniem i zanieczyszczeniem Wspólny Słownik Zamówień : 45442100-8 roboty malarskie Szczegółowe opisy przedmiotów zamówienia na poszczególne zadania przedstawiony został we wzorze umowy, Specyfikacji technicznej i odbioru robót, kosztorysach ślepych .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) Prawo zamówień publicznych. Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego powyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony oddzielnie przez każdego z wykonawców . 2. Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW. 3. Oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia opisane w pkt 2i 3 mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie . Uwaga ! W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca składa po jednym dokumencie wymienionym w pkt 1,2,3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psm.glucholazy.info/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im.Jerzego Hellera w Głuchołazach 48-340 Głuchołazy ul Bohaterów Warszawy 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im.Jerzego Hellera w Głuchołazach 48-340 Głuchołazy ul Bohaterów Warszawy 2 , sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia na poszczególne zadania jest następujący: Zadanie 1 : od 02-06 do 12-06 -2008 Zadanie 2: od 09-06 do 07-07-2008r Zadanie 3 : od 16-06 do 30-06-2008 r. Zadanie Nr.4 : od 23-06 do 31-07-2008 r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien drewnianych na okna PCV rozwieralno -uchylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: - wykucie o powierzchni do 1m2 - 10 szt, montaż PCV do 1 m2 - 6,274 m2 - wykucie o powierzchni do 1,5 m2 -, montaż 1,415 m2 - wykucie o powierzchni do 2,5 m2 , montaż 17,711 m2 - wymiana podokienników 18 szt - wymiana drzwi na PCV - 2,83 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont sanitariatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: - Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych oraz ścianki z płyt gipsowo-kartonowych - 99,01 m2 - Licowanie ścian płytkami glazurowymi 20 x 25 cm - 55,896m2 - Wymiana drzwi wewnętrznych - 3 szt. - Wymiana instalacji kanalizacyjnej na PCW wraz z podejściami (fi) 50 - 3 szt, (fi) 11o- 3 szt, - Wymiana urządzeń sanitarnych : ustępy - 3 szt., umywalki - 3 szt. - Wymiana rur wodociągowych na rury miedziane - 26,40 mb - Wymiana grzejników z podejściami - 3kmpl. - Wymiana kompletu instalacji elektrycznej w pomieszczeniach sanitarnych z osprzętem , przewody -58,90 mb - Malowanie pomieszczeń sanitarnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.60-4, 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: - Linia zasilania budynku kablem ziemnym 5x35 mm2 wraz z tablicą główną-18,00 mb - Tablice rozdzielcze ,WLZ-ty - 1 kmpl. - Instalacja elektryczna gniazdkowa i oświetleniowa wraz z osprzętem , łączna długość przewodów około 1 600 mb - Montaż opraw oświetleniowych - 92 szt. - Oświetlenie zewnętrzne , montaż 5 szt. - Instalacja komputerowa i TV -100,00 mb - Instalacja wyrównawcza (uziemiona) 25,00 m - Pomiary instalacji - wszystkie instalacje - Zamawiający przy wykonywaniu niniejszych prac żąda, zabezpieczenia instrumentów muzycznych, znajdujących się w pomieszczeniach lekcyjnych w których odbywają się niniejsze prace a których nie można było usunąć .Zabezpieczenie to winno ochronić te instrumenty przed ewentualnym zakurzeniem i zanieczyszczeniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Malowanie klejowe wewnętrzne sufitów i ścian.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu prac: - Zeskrobanie i zmycie starych farb, wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie tynków emulsyjne : sufity - 388,268 m2, ściany- 858,130 m2 - Zamawiający przy wykonywaniu niniejszych prac, żąda zabezpieczenia instrumentów muzycznych, znajdujących się w pomieszczeniach lekcyjnych w których odbywają się niniejsze prace a których nie można było usunąć .Zabezpieczenie to winno ochronić te instrumenty przed ewentualnym zakurzeniem i zanieczyszczeniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.