eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Organizacja szkolenia grupowego pod nazwąKURS FLORYSTY Z TECHNIKAMI ZDOBIENIA DECOUPAGE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Zgierz: Organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: KURS FLORYSTY Z TECHNIKAMI ZDOBIENIA DECOUPAGE
Numer ogłoszenia: 85373 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137814 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7164941, faks 042 7174160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: KURS FLORYSTY Z TECHNIKAMI ZDOBIENIA DECOUPAGE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia i wymaganego sposobu realizacji zamówienia: 1.Szkolenie przeznaczone jest dla 15 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, posiadających wykształcenie minimum podstawowe. 2.Szkolenie jest częścią projektu Człowiek najlepszym kapitałem współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3.Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy albo działalności gospodarczej w kierunku sprzedawcy z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi. 4.Organizacja szkolenia: 1)Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 15 osób w jednej grupie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia przy skierowaniu przez Zamawiającego co najmniej 13 osób w grupie. 2)Zajęcia muszą odbywać się codziennie, z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy, z wyjątkiem dnia, w którym będzie realizowany ModułII. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia musi wynosić 6 godzin zegarowych. Harmonogram musi zakładać taką samą liczbę godzin zajęć dziennie dla każdego uczestnika szkolenia. 3)Przez godzinę zegarową kursu Zamawiający rozumie 60 minut zegarowych obejmujące zajęcia edukacyjne w wymiarze 45 minut oraz 15 minutową przerwę; Zamawiający nie dopuszcza kumulowania przerw w szczególności na zakończenie dnia zajęć. 4)Łączny czas szkolenia wynosi 200 godzin zegarowych, co stanowi, że szkolenie musi trwać 34 dni. 5)Zajęcia przewidziane do realizacji Modułu od I do VI powinny się zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 19.00. 6)Zajęcia przewidziane w Module I, III, V, VI muszą się odbywać na terenie miasta Zgierza. 7)Zajęcia przewidziane do realizacji Modułu II muszą się odbywać na terenie Powiatu Zgierskiego, w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego. 8)Zajęcia przewidziane w Module IV muszą się odbywać na terenie Powiatu Zgierskiego. 9)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia Modułu I, III, V, VI zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną, adekwatną dla grupy piętnastoosobowej, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP. 10)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module I zapewni dla każdego uczestnika zajęć odpowiednią ilość materiału florystycznego i do decoupage, która wynika z omawianego zakresu tematycznego, tj: a)kwiaty cięte żywe i sztuczne, b)materiał zielony żywy i sztuczny, c)gałąki igliwia świeże i sztuczne, d)kwiaty i różnorodne rośliny suche, e)naczynia (wiklina, szkło, ceramika, drewno, metal), f)dodatki florystyczne (wstążki, brokaty, taśmy dekoracyjne, kolorowe tiule, organzy, folie, flizeliny, bibuły, szyszki, bombki, szarfy), g)gąbki florystyczne do układania kwiatów, h)ozdobny papier do pakowania prezentów, i)siatki, druty florystyczne, szpilki dekoracyjne, j)statyw do bukietu ślubnego, k)konstrukcja pod kompozycje okolicznościowe, l)pudełka różnej wielkości, m)nabłyszczacz do roślin, n)oraz inne niezbędne materiały florystyczne gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia, o)talerze płaskie, p)serwetki ryżowe, q)farby akrylowe, kleje do decoupageu, lakiery do spękań, r)oraz inne niezbędne materiały do decoupage gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia. 11)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module I zapewni następujące narzędzia florystyczne i do decoupage: a)noże florystyczne, sekatory, nożyczki, obcążki do drutu , pistolety do kleju, zszywacze, pędzelki, b)pisaki, markery do pisania na szarfach i wstążkach, c)i inne niezbędne narzędzia w odpowiedniej ilości i jakości. 12)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module III musi dysponować 15 kasami fiskalnymi, z czego min. 5 różnych marek;producentów. 13)Moduł IV musi być realizowany w kwiaciarniach, na terenie powiatu zgierskiego, pod nadzorem opiekunów, z zastrzeżeniem, że w jednej kwiaciarni zajęcia praktyczne będą odbywały grupy uczestników liczące od 2 do 3 osób. Zamawiający wymaga 1 opiekuna w każdej kwiaciarni. 14)Wykaz Kwiaciarni dla zajęć Modułu IV Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej przed upływem piątego dnia trwania Modułu I szkolenia. Przy wyborze miejsc odbywania zajęć praktycznych Wykonawca, w miarę możliwości, uwzględni miejsce zamieszkania osoby bezrobotnej. 15)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module IV zapewni dla każdego uczestnika zajęć odpowiednią ilość materiału florystycznego i do decoupage, 16)Wykonawca zobowiązuje opiekunów Modułu IV do prowadzenia Indywidualnej karty praktyki zawodowej każdego uczestnika szkolenia. 17)Zamawiający zapewnia salę do zajęć na czas trwania realizacji Modułu II. 18)Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w odpowiedniej ilości materiały do realizacji Modułu II. Produktem końcowym Modułu II będzie udekorowanie sali, 10 stołów i przygotowanie 2 koszy kwiatowych. 19)Moduł II musi być realizowany pod nadzorem min. 1 opiekuna. 20)Wykonawca zobowiązuje opiekuna,opiekunów Modułu II do prowadzenia Indywidualnej karty zajęć praktycznych każdego uczestnika szkolenia. 21)Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 22)Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: 31 października 2013 roku. 5.Program szkolenia 1)Program szkolenia musi odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 2)Program szkolenia musi zawierać: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d)cele szkolenia, e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f)opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h)przewidziane sprawdziany i egzaminy, 3)Wykonawca musi wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w § 74 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) 4)Zakres tematyczny szkolenia musi składać się z następujących po sobie modułów: a)Moduł I ; zajęcia teoretyczno zawodowe (78 godzin zegarowych), 1.części roślin i ich wykorzystanie w układaniu kwiatów, 2.pielęgnacja kwiatów ciętych i doniczkowych, 3.materiały i akcesoria wykorzystywane w układaniu kwiatów, 4.zasady sztuki układania kwiatów, 5.kolor i prawa biologiczne w sztuce układania kwiatów, 6.kompozycje kwiatowe, 7.florystyka pogrzebowa (wiązanki i wieńce pogrzebowe), 8.florystyka ślubna (tradycyjna i awangardowa), 9.okolicznościowe dekoracje kwiatowe, 10.układanie kwiatów suchych, 11.okolicznościowe dekorowanie wnętrz roślinami, 12.pakowanie prezentów, 13.decoupage na szkle, 14.cracle: efekt spękań, 15.technika serwetkowania i papier ryżowy, 16.decoupage złocenia b)Moduł II: zajęcia praktyczne polegające na udekorowaniu sali, 10 stołów i przygotowaniu 2 koszy kwiatowych (6 godzin zegarowych) c)Moduł III: obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego (18 godzin zegarowych), d)Moduł IV: zajęcia praktyczne w kwiaciarniach pod nadzorem opiekuna (78 godzin) e)Moduł V: podstawy przedsiębiorczości (18 godzin zegarowych) 1.identyfikowanie szans i zagrożeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej na własny rachunek, 2.biznesplan, 3.źródła pozyskiwania kapitału na uruchomienie własnej firmy, 4.obowiązki wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy, 5.aktywne metody pozyskiwania zleceń f)Moduł VI: egzamin z Modułów I, III, V (2 godziny zegarowe) 5)Na ocenę końcową szkolenia składają się wynik egzaminu (Moduł VI) oraz oceny z zajęć praktycznych i praktyk zawodowych (Moduł II i IV). 6)Wykonawca, każdej osobie, która ukończyła szkolenie, musi wydać: a.zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodne z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 177 poz. 1193 z późn. zm.), według wzoru Zamawiającego zawierające: a)numer z rejestru, b)Imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c)nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d)formę i nazwę szkolenia, e)okres trwania szkolenia, f)miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g)tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h)podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie na papierze kredowym matowym o gramaturze min. 150g b.certyfikat według wzoru Zamawiającego Ww. zaświadczenie i certyfikat powinny być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony. c.w przypadku gdy jest do tego uprawniony, zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186) 5.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nieposiadających prawa do stypendium oraz osoby, które w trakcie szkolenia podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, po otrzymaniu pisemnej informacji (fax, e;mail lub inna forma) od Zamawiającego lub w przypadku otrzymania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej od osoby biorącej udział w szkoleniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca może obciążyć Zamawiającego kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza kosztów szkolenia. 6.Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 7.Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes format A4 oraz długopis, a także materiały dydaktyczne w formie drukowanej (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia). 8.Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć odpowiednio zapakowaną kanapkę oraz herbatę, kawę, wodę. 9.Przedmiot zamówienia obejmuje dokonywanie przez Wykonawcę, zwrotu poniesionych przez skierowanego bezrobotnego rzeczywistych kosztów z tytułu przejazdu na szkolenie i z powrotem na zasadach określonych w umowie szkoleniowej zawartej z Wykonawcą szkolenia. 10.Wykonawca musi przed rozpoczęciem szkolenia oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. 11.Oznakowanie polegać będzie w szczególności na umieszczeniu flagi Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także informacji o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty sporządzane na potrzeby szkolenia (materiały szkoleniowe, korespondencja, listy obecności, protokół zakończenia szkolenia, dziennik zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, sala wykładowa, plakaty itp.) zostaną oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z ww. wytycznymi. 12.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania przed rozpoczęciem szkolenia materiałów promocyjno informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji. 13.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 roku oraz zarejestrowania szkolenia w internetowej bazie ofert szkoleniowych i bieżącego aktualizowania danych o szkoleniu. Szkolenie musi być zarejestrowane poprzez internetowy formularz elektroniczny dostępny na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl 14.Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonanej przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia) oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu Człowiek najlepszym kapitałem współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią projektu Człowiek - najlepszym kapitałem współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi, ul. Łąkowa 4, 90-563 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46785,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.