eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznice › Efektywna gospodarka wodno-ściekowa w gminie Wisznice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85346 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Wisznice: Efektywna gospodarka wodno-ściekowa w gminie Wisznice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 54789 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice, krajowy numer identyfikacyjny 3023775300000, ul. ul. Rynek 35, 21580 Wisznice, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 833 782 102, faks 833 782 039, e-mail kwierzchowski@wisznice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wisznice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Efektywna gospodarka wodno-ściekowa w gminie Wisznice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IBMG-IV.271.1.1-2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie składa się z trzech części, a jego przedmiotem jest Efektywna gospodarka wodno-ściekowa w gminie Wisznice, polegająca na realizacji niżej wymienionych zadań: Część 1: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z przebudową przepompowni ścieków na istniejącej sieci kanalizacyjnej. Część 2: Przebudowa ujęcia wody w Horodyszczu. Część 3: Wymiana wodomierzy 2. Część 1 - Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z przebudową przepompowni ścieków na istniejącej sieci kanalizacyjnej. 3. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) rozbudowa istniejącej w gminie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami, 2) przebudowa przepompowni ścieków. 4. Inwestycja obejmie następujące miejscowości: 1) sieć kanalizacyjna: Horodyszcze, Wisznice, Wisznice Kolonia oraz Dubica o łącznej długości 2,378 km, 2) przyłącza kanalizacyjne 44 szt. o łącznej długości 1,227 km, 3) sieci wodociągowa: Rowiny, Dubica, Wisznice Kolonia, Łyniew, Dołholiska, Wygoda, Horodyszcze oraz Polubicze Dworskie o łącznej długości 1,735 km; 4) przyłącza wodociągowe 12 szt. o łącznej długości 0,532 km. 5) przebudowa (modernizacja) 8 szt. przepompowni ścieków w miejscowościach: Wisznice, Wisznice Kolonia, Wygoda (zostaną zamontowane nowe pompy, sterownia oraz monitoring). 5. Część 2 - Przebudowa ujęcia wody w Horodyszczu. 6. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) modernizacja i przebudowana stacji uzdatniania wody - budynek o powierzchni użytkowej 156,86 m2 wraz z całą technologią, 2) rozbiórka 2 szt. zbiorników stalowych, 3) budowa 2 szt. zbiorników wyrównawczych żelbetowych o pojemności 150 m3 każdy. 7. Główny zakres robót budowlanych obejmuje: 1) wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, 2) przebudowę pomieszczeń, 3) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 4) remont wewnętrzny - tynki, malowanie, posadzki, okładziny ścian, 5) ocieplenie budynku wraz z wykonaniem elewacji, 6) wykonanie ogrodzenia, 7) wykonanie utwardzeń, 8) budowa dwóch wyrównawczych zbiorników żelbetowych. 8. Główny zakres robót sanitarnych obejmuje: 1) wymianę aeratorów, 2) montaż filtrów wraz z orurowaniem i armaturą, 3) rozbudowa zestawu pompowego drugiego stopnia wraz z szafą automatyki zestawu i z naczyniem wzbiorczym, 4) montaż dmuchawy powietrza do wzruszenia złoża filtracyjnego, 5) montaż wodomierzy, niezbędnej armatury, osprzętu, montaż armatury przy filtrach o napędzie pneumatycznym, 6) montaż szafy automatyki wraz ze sterownikiem i osprzętem obiektowym (sondy hydrostatyczne itp.), 7) montaż instalacji technologicznych pomiędzy poszczególnymi obiektami wraz z niezbędnym osprzętem, 8) remont studni (wymiana obudowy), 9) montaż automatyki i wizualizacji stacji. 9. Główny zakres robót elektrycznych obejmuje: 1) wymiana rozdzielni głównej elektrycznej, 2) wymiana niezbędnego okablowania i oświetlenia SUW, 3) montaż osprzętu elektrycznego w niezbędnym zakresie, 4) podłączenie elektryczne wszystkich urządzeń, 5) montaż agregatu prądotwórczego, 6) montaż alarmu, 7) montaż instalacji fotowoltaicznej. 10. Część 3 - Wymiana wodomierzy. UWAGA: Na udzielenie tej części zamówienia przeprowadzone zostanie odrębne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy. 11. Szczegółowe zakresy robót zarówno dla Części 1 jak i Części 2 opisane są w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacjach projektowych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 12. Zakres przedmiotu zamówienia zarówno dla Części 1 jak i Części 2 obejmuje również wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 13. Jeżeli w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 17. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty budowlane, 3) roboty sanitarne, 4) roboty elektryczne, 5) roboty montażowe, 6) inne z zakresu robót, z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. samo zatrudnienie). 18. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projektach umowy stanowiących załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 19. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ, c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy. 20. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45252120-5, 44611500-1, 45233120-6, 45340000-2, 45231300-8, 45232423-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z przebudową przepompowni ścieków na istniejącej sieci kanalizacyjnej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1213714.09
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.H.U. WA-MAX Zygmunt Wawryk, wamax@onet.pl, ul. Suchawska 15/5, 22-200, Włodawa, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1439533,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1439533,73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2447995,22
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa ujęcia wody w Horodyszczu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1366626.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ROSMOSIS - Wawrzyniak Sp. z o. o., inwestycje@rosmosis.net.pl, Perzyce 46, 63-760 , Zduny, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1649012,62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1649012,62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1727300,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.