eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Przebudowa drogi powiatowej nr 1359 L Stanin - Krzywda - Adamów - Krzówka - dr. krajowa 48 km 18+900 - 21+480 / Kategoria ruchu KR 2 /

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Łuków: Przebudowa drogi powiatowej nr 1359 L Stanin - Krzywda - Adamów - Krzówka - dr. krajowa 48 km 18+900 - 21+480 / Kategoria ruchu KR 2 /
Numer ogłoszenia: 85340 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982617, 7982020, faks 025 7987187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1359 L Stanin - Krzywda - Adamów - Krzówka - dr. krajowa 48 km 18+900 - 21+480 / Kategoria ruchu KR 2 /.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi / z uwzględnieniem postanowień art. 2 pkt 8 oraz art. 30 Ustawy Prawo zamówień publicznych / : Przebudowa drogi powiatowej nr 1359 L Stanin - Krzywda - Adamów - Krzówka - dr. krajowa 48 km 18+900 - 21+480 / Kategoria ruchu KR 2 /. 2. Szczegółowy zakres prac określa : a) przedmiar robót /kosztorys ofertowy/ - zał. nr 4 do SIWZ b) projekt budowlany - zał. nr 7 do SIWZ c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 35000,00 zł., (słownie : trzydzieści pięć tysięcy złotych i 00/100) z dopiskiem : wadium na przebudowę drogi powiatowej nr 1359 L Stanin - Krzywda - Adamów - Krzówka - dr. krajowa 48, km 18+900 - 21+480. 1. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na konto Zamawiającego nie później jak w terminie składania ofert. Wadium uważa się za wpłacone z chwilą zaksięgowania kwoty przelewu na konto Zamawiającego : Bank Spółdzielczy Trzebieszów, konto nr 05 9206 0009 0004 9386 2000 0040, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3. Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości oraz formie. 4. Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi , wymienionymi jak niżej : a) Wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych. Wytwórnia mas bitumicznych z, której będzie dostarczana mieszanka mineralno-asfaltowa powinna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dostarczenie masy na budowę i wbudowanie jej przy zachowaniu wymaganej temperatury wbudowania zgodnie z SST. b) Układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych 2 szt, c) Frezarka 1 szt, d) Walec stalowy 2 szt., e) Walec ogumiony 1 szt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia w terenie, czy Wykonawca dostarcza mieszankę mineralno-asfaltową o właściwych parametrach jakościowych z wytwórni o , której mowa powyżej. Komisja Przetargowa w I etapie zgodnie z zasadą (spełnia,nie spełnia) zbada oferty w zakresie ich kompletności oraz wymagań formalno-prawnych określonych w SIWZ. W II etapie rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu. Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy P.z.p. Dz.U. Nr 171, poz. 1058 z 2008 r. z późn. zm. zamawiający wezwie Wykonawców do uzupełnienia niezłożonych lub błędnych oświadczeń , dokumentów lub pełnomocnictw w wyznaczonym przez siebie terminie. Złożone na wezwanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień wyznaczony do składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. nr 3 do (SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego odpowiednio do zakresu określonego art. 24 ust. 1 pkt 4-8, ust. 1 pkt 9 Ustawy P.z.p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) . 8. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku braku dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim personelem. 11. Zaświadczenie o uprawnieniach Kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności Kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów i Budownictwa. 12. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.. 13. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narządzi i urządzeń w przypadku braku w dysponowaniu przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym. 14. Kosztorys ofertowy - zał. nr 4 do SIWZ. 15. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej. 16. Oświadczenie o wskazaniu przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie planuje powierzyć podwykonawcy - zał nr 5 do SIWZ. 17. Akt ustanowienia pełnomocnictwa - w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 P.z.p. 18. Dowód wniesienia wadium. 19. Zaparafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków - /zał. nr 6/. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Z.D.P. - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.