eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Zakup sprzętu komputerowego i usługi dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Przemków realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Przemków: Zakup sprzętu komputerowego i usługi dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Przemków realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Numer ogłoszenia: 85336 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: przemkow.plugimprzemkow@lg.medianet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i usługi dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Przemków realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Zakres usługi obejmuje: ETAP I: 1.Dostawę i montaż sprzętu sieciowego służącego do uruchomienia usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu wraz z aktywacją łącza Internetowego dla 92 użytkowników końcowych (w tym: 85 gospodarstw domowych oraz 7 jednostek podległych UM w Przemkowie). 2.Dostawę sprzętu komputerowego (85 komputerów typu A do gospodarstw domowych, 51 komputerów typu B i 8 drukarek do jednostek podległych UM w Przemkowie) wraz z oprogramowaniem, instalacją i konfiguracją sprzętu komputerowego dla użytkowników końcowych jw. Parametry techniczne i funkcjonalne wymaganego przez Zamawiającego sprzętu określa zał. Nr 5 do SIWZ. 3.Realizację zadania w terminie: do 30 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do 30.04.2014. ETAP II: 1.Stały dostęp do szerokopasmowego Internetu o przepustowości do 6 Mb na s, przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, dostępność w miesiącu na poziomie 99%. 2.Wsparcie techniczne dla uczestników projektu rozumiane jako: a)przyjmowanie i realizacja zgłoszeń dotyczących użytkowania komputerów i Internetu; b)administrowanie systemami operacyjnymi, czuwanie nad legalnością stosowanego oprogramowania, instalacja oprogramowania na dostarczonych komputerach, rozwiązywanie bieżących problemów zgłoszonych przez użytkowników. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania zgłoszeń awarii pod wskazanym numerem telefonu lub adresem e-mail w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00. 4.Wykonawca zobowiązuje się przedkładać Zamawiającemu Raport usterek z opisanym zakresem wsparcia udzielonego poszczególnym użytkownikom projektu, za każdy kwartał przez cały okres trwania umowy. 5.Realizację zadania: nie dłużej niż do 31.12.2015. 3.2. Warunki dodatkowe przy realizacji zadania: 3.2.1Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieobciążony prawami osób trzecich. 3.2.2Wykonawca, wraz z dostarczonym sprzętem, zobowiązany jest do dołączenia do przedmiotu zamówienia wymaganych certyfikatów polskich i unijnych. 3.2.3Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające legalność instalowanych programów oraz po jednym nośniku zaoferowanego oprogramowania zgodnie z wymaganiami producenta oprogramowania. W przypadku licencji zbiorczej Wykonawca dostarczy do Zamawiającego oryginał oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie licencji w ilości odpowiadającej ilości dostarczonego oprogramowania. Oprogramowanie dostarczane przez Wykonawcę musi posiadać oryginalne licencje wystawione przez producentów oprogramowania. Licencje muszą uwzględniać specyfikę realizowanego projektu - tzn. możliwość wielokrotnego (bez ograniczeń ilościowych), nieodpłatnego oraz nieograniczonego w czasie użyczenia oprogramowania przez Zamawiającego beneficjentom końcowym projektu. 3.2.4Wykonawca zapewnia podłączenie i aktywowanie usługi dostępu do Internetu w każdym gospodarstwie domowym oraz jednostce z terenu Gminy Przemków, wyszczególnionym w Załączniku nr 1 do umowy, w miejscu ustawienia komputera. 3.2.5W przypadku gospodarstw domowych dopuszcza się miesięczny limit transmisji danych nie mniejszy niż 15 GB. 3.2.6Brak limitów pobierania i wysyłania w przypadku jednostek organizacyjnych. 3.2.7Dostępność w miesiącu na poziomie 99%. 3.2.8Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt do korzystania z usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu. 3.2.9 Podłączenie i uruchomienie usługi dostępu do internetu w jednostkach podległych wymagać będzie dostarczenia i zastosowania routerów, oraz skonfigurowanie połączeń bezprzewodowych z komputerami. 3.2.10Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach z Internetem za wyjątkiem działania-siły wyższej. 3.2.11Czas usunięcia usterki - do 48 godzin od zgłoszenia Wykonawcy, telefonicznie lub e-mailem, przy czym za usterkę uważa się nieprzewidziane zdarzenie, spowodowane przez niewłaściwą konfigurację urządzeń, uszkodzenie elementów elektronicznych lub spowodowane mechanicznie, umyślnie lub nieumyślnie; po usunięciu zgłoszonej usterki przez Wykonawcę, Zamawiający otrzyma potwierdzenie usunięcia usterki, z czasem wykonania naprawy (data, godzina), w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail podany przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 3.2.12Niedostępność usługi dostępu do Internetu z przyczyny Wykonawcy jest liczona od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę do chwili powiadomienia Zamawiającego o ponownej dostępności usługi. Gwarantowany czas przywrócenia dostępności usługi - 48 godzin od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę. Za niedostępność usługi uważa się fakt, że Wykonawca nie jest w stanie dostarczyć usługę dostępu do Internetu z przyczyny leżącej po jego stronie (np. brak dostępu do łącza, usterki z winy Wykonawcy). 3.2.13Wykonawca przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 7 od daty podpisania umowy projekt Regulaminu Świadczenia Usługi objętej niniejszą umową. 3.2.14Zamówienie należy wykonać zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zapisami w projekcie umowy. 3.2.15Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002, Nr 101, Poz. 926 z późniejszymi zmianami), a w szczególności art. 31 tejże ustawy oraz przepisów ustawy prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późniejszymi zmianami)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.21.30.00 - Komputery osobiste 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy złotych i 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzanie zmian w zawartej umowie w następujących przypadkach i zasadach: I w zakresie terminu realizacji zamówienia: 1)zmiana terminu realizacji umowy w przypadku przesunięcia terminu zawarcia umowy z uwagi na przedłużającą się procedurę przetargową, 2)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Władzą Wdrażającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, 4)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Władzy Wdrażającej, 5)gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy; II zmiany danych teleadresowych w przypadku ich zmian; III zmiany miejsc docelowych dostarczanej usługi IV Zamawiający w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, a w związku z tym brakiem możliwości realizacji II etapu zamówienia, tj. od 01.05.2014, zastrzega sobie prawo zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy proporcjonalnie do ilości dni faktycznie świadczonej usługi dostępu do Internetu. W przypadku określenia przez Zamawiającego takiej konieczności zostanie sporządzony aneks do umowy, a Wykonawca z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia nie będzie dochodził żadnego odszkodowania. W określonym przypadku ulegnie zmniejszeniu wynagrodzenie wykonawcy wyliczone w oparciu o przedstawione ceny jednostkowe abonamentu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przemkow.npc.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_14_000/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zadanie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.