eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwąPRACOWNIK WYKOŃCZENIA WNĘTRZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Zgierz: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: PRACOWNIK WYKOŃCZENIA WNĘTRZ
Numer ogłoszenia: 85321 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133786 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7164941, faks 042 7174160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: PRACOWNIK WYKOŃCZENIA WNĘTRZ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, posiadających wykształcenie minimum podstawowe i brak przeciwwskazań zdrowotnych. 2.Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zakresie pracownik wykończenia wnętrz. 3.Organizacja szkolenia: 1)Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 10 osób w jednej grupie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia przy skierowaniu przez Zamawiającego co najmniej 8 osób w grupie. 2)Zajęcia dla modułów od I do III muszą odbywać się codziennie, z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 3)Zajęcia dla modułu IV muszą odbywać się codziennie, w tym również w soboty, z wyjątkiem niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 4)Czas trwania szkolenia dla Modułów od I do IV w ciągu jednego dnia musi wynosić 6 godzin zegarowych. 5)Przez godzinę zegarową kursu Zamawiający rozumie 60 minut zegarowych obejmujące zajęcia edukacyjne w wymiarze 45 minut oraz 15 minutową przerwę; Zamawiający nie dopuszcza kumulowania przerw w szczególności na zakończenie dnia zajęć. 6)Łączny czas szkolenia wynosi 150 godzin zegarowych, co stanowi, że szkolenie musi trwać 25 dni; harmonogram musi zakładać taką samą liczbę godzin zajęć dziennie dla każdego uczestnika szkolenia. 7)Zajęcia przewidziane do realizacji Modułu od I do III powinny się zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 19.00. 8)Zajęcia przewidziane do realizacji Modułu IV powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.30 do 18.30, w soboty od 9.00 do 15.00. 9)Zajęcia przewidziane w Modułach od I do III muszą się odbywać na terenie miasta Zgierza. 10)Zajęcia przewidziane w Module IV, polegające na przygotowaniu do malowania i pomalowaniu powierzchni wewnętrznych (ściany, sufity, stolarka drzwiowa) i położeniu tynku strukturalnego, muszą się odbywać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie miasta Zgierza. 11)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia Modułów od I do III zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną, adekwatną dla grupy dziesięcioosobowej, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP. 12)Zamawiający do realizacji Modułu IV zapewnia: pomieszczenia biurowe dla celów o których mowa w pkt 10), farby, tynki strukturalne i unigrunt. 13)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module IV musi dysponować pozostałymi materiałami malarsko-wykończeniowymi, w tym sprzętem i narzędziami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego szkolenia oraz odpowiednimi materiałami zabezpieczającymi wyposażenie pomieszczeń, w których przeprowadzane będą zajęcia Modułu IV, w odpowiedniej ilości zapewniającej właściwy przebieg zajęć. 14)Ponadto Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w Module IV musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia odzież ochronną i środki czystości. 15)Moduł IV musi być realizowany pod nadzorem min. 1 opiekuna. 16)Wykonawca zobowiąże opiekuna,opiekunów Modułu IV do prowadzenia Indywidualnej karty zajęć praktycznych każdego uczestnika szkolenia. 17)Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 18)Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: 30 listopada 2013 roku. 4.Program szkolenia 1)Program szkolenia musi odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 2)Program szkolenia musi zawierać: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d)cele szkolenia, e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f)opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h)przewidziane sprawdziany i egzaminy, 3)Wykonawca musi wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w § 74 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) 4)Zakres tematyczny szkolenia musi składać się z następujących po sobie modułów: a)Moduł I-zajęcia teoretyczno-zawodowe (18 godzin zegarowych): posługiwanie się dokumentacją techniczną,zasady BHP i ppoż. przy robotach malarskich,przygotowanie i zabezpieczenie powierzchni do pracy, położenie warstw farby, kładzenie wewnętrznego tynku strukturalnego. Moduł I musi mieć charakter demonstracyjno-instruktażowy (mogą zostać wykorzystane np. filmy, slajdy itp.) . b)Moduł II-podstawy przedsiębiorczości (10 godzin zegarowych):identyfikowanie szans i zagrożeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej na własny rachunek, biznesplan, źródła pozyskiwania kapitału na uruchomienie własnej firmy, obowiązki wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy, aktywne metody pozyskiwania zleceń. c)Moduł III-egzamin teoretyczny z Modułów od I do II (2 godziny zegarowe), d)Moduł IV-zajęcia praktyczne pod nadzorem opiekuna (120 godzin zegarowych). 5)Na ocenę końcową szkolenia składają się wynik egzaminu (Moduł III) oraz ocena z zajęć praktycznych (Moduł IV). 6)W przypadku ukończenia szkolenia osoba bezrobotna musi uzyskać: a.zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodne z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 177 poz. 1193 z późn. zm.), według wzoru Zamawiającego zawierające: a)numer z rejestru, b)imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c)nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d)formę i nazwę szkolenia, e)okres trwania szkolenia, f)miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g)tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h)podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie na papierze kredowym matowym o gramaturze min. 150g. Ww. zaświadczenie powinno być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony. b.w przypadku, gdy Wykonawca jest do tego uprawniony: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186) 5.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nieposiadających prawa do stypendium oraz osoby, które w trakcie szkolenia podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, po otrzymaniu pisemnej informacji (fax, e-mail lub inna forma) od Zamawiającego lub w przypadku otrzymania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej od osoby biorącej udział w szkoleniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca może obciążyć Zamawiającego kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza kosztów szkolenia. 6.Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 7.Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes,format A4 oraz długopis, a także materiały dydaktyczne w formie drukowanej (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia). 8.Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć odpowiednio zapakowaną kanapkę oraz herbatę, kawę, wodę. 9.Przedmiot zamówienia obejmuje dokonywanie przez Wykonawcę, zwrotu poniesionych przez skierowanego bezrobotnego rzeczywistych kosztów z tytułu przejazdu na szkolenie i z powrotem na zasadach określonych w umowie szkoleniowej zawartej z Wykonawcą szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi, ul. Łąkowa 4, 90-563 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15875,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.