eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirków › Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni i konstrukcji drogi w miejscowości Długołęka, dz. nr ew. 448/4, 449/2, 307/1, 306/24, 305/1, 303/5, 302/1, ul. Polna, gm. Długołęka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85289 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Mirków: Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni i konstrukcji drogi w miejscowości Długołęka, dz. nr ew. 448/4, 449/2, 307/1, 306/24, 305/1, 303/5, 302/1, ul. Polna, gm. Długołęka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36169-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44647-2017, 47752-2017,49140-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, krajowy numer identyfikacyjny 93193501700000, ul. Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55095 Mirków, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04, e-mail k.wolicka@gmina.dlugoleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni i konstrukcji drogi w miejscowości Długołęka, dz. nr ew. 448/4, 449/2, 307/1, 306/24, 305/1, 303/5, 302/1, ul. Polna, gm. Długołęka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.6.2017.AK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni i konstrukcji drogi w miejscowości Długołęka, dz. nr ew. 448/4, 449/2, 307/1, 306/24, 305/1, 303/5, 302/1, ul. Polna, gm. Długołęka 2. Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni i konstrukcji drogi w miejscowości Długołęka, dz. nr ew. 448/4, 449/2, 307/1, 306/24, 305/1, 303/5, 302/1, ul. Polna, gm. Długołęka, w/g poniższego zakresu: 1) wykonanie robót pomiarowych, rozbiórkowych i ziemnych, 2) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych - warstwa wiążąca i ścieralna, 3) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - zjazdy i wejścia na posesje, 4) wykonanie progów zwalniających, 5) wykonanie obramowań na jedni, zjazdach i dojściach, 6) wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego, 7) wykonanie remontów cząstkowych, 8) wykonanie pobocza przepuszczalnego utwardzonego kruszywem łamanym, 9) wykonanie regulacji naziemnych urządzeń obcych uzbrojenia podziemnego do poziomu remontowanej drogi wraz z ewentualną wymianą włazów studni teletechnicznych i kanalizacyjnych na ruch ciężki, 10) wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego oraz ruchu docelowego i uzgodnienie go z właściwymi instytucjami oraz jego wyniesienie w terenie, 11) wykonanie obsiania trawą na całej powierzchni pasa drogowego z nawiezieniem ziemi urodzajnej (do granicy działki Gminnej), 12) wykonanie remontu przepustów, 13) wykonanie bariery z rur stalowych, 14) wykonanie umocnienia rowu, 15) wykonanie konserwacji rowów wraz z oczyszczeniem i odmuleniem przepustów, 16) wykonanie zabezpieczenia istniejącej zieleni wraz z usunięciem kolidującej zieleni, UWAGA 1: 1. W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegającą w drodze sieć wodociągową. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni zapewniony był do nich swobodny dostęp. Obecny podczas przekazania placu budowy pracownik ZUK Sp. z o. o. dokładnie określi przebieg w/w sieci w terenie. 3.W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegające w drodze przewody drenarskie. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni nie było zakłócone ich prawidłowe funkcjonowanie. 4.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez "KEZM-BUD" Zbigniew Mączka, ul. Roberta Kocha 11a, 51-122 Wrocław. 5.Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale 1 SIWZ, 2) Dokumentacji projektowej zawierającej : a) opis określający rodzaj, zakres i sposób wykonania robót budowlanych, b) projekt budowlany, c) plany, rysunki lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 3) Przedmiarach robót - będących załącznikami do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, ,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1219352.54
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WODROMEL Maciek Sobkowiak, , ul. Kłokoczycka 148, 51-376, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1310953.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1310953.67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1609052.03
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.