To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-19
Ogłoszenie nr 85289 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.
Mirków: Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni i konstrukcji drogi w miejscowości Długołęka, dz. nr ew. 448/4, 449/2, 307/1, 306/24, 305/1, 303/5, 302/1, ul. Polna, gm. Długołęka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36169-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44647-2017, 47752-2017,49140-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, krajowy numer identyfikacyjny
93193501700000, ul.
Długołęka, ul. Robotnicza
12,
55095
Mirków, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 323 02 03, faks
71 323 02 04, e-mail
k.wolicka@gmina.dlugoleka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni i konstrukcji drogi w miejscowości Długołęka, dz. nr ew. 448/4, 449/2, 307/1, 306/24, 305/1, 303/5, 302/1, ul. Polna, gm. Długołęka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.6.2017.AK
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni i konstrukcji drogi w miejscowości Długołęka, dz. nr ew. 448/4, 449/2, 307/1, 306/24, 305/1, 303/5, 302/1, ul. Polna, gm. Długołęka 2. Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni i konstrukcji drogi w miejscowości Długołęka, dz. nr ew. 448/4, 449/2, 307/1, 306/24, 305/1, 303/5, 302/1, ul. Polna, gm. Długołęka, w/g poniższego zakresu: 1) wykonanie robót pomiarowych, rozbiórkowych i ziemnych, 2) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych - warstwa wiążąca i ścieralna, 3) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - zjazdy i wejścia na posesje, 4) wykonanie progów zwalniających, 5) wykonanie obramowań na jedni, zjazdach i dojściach, 6) wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego, 7) wykonanie remontów cząstkowych, 8) wykonanie pobocza przepuszczalnego utwardzonego kruszywem łamanym, 9) wykonanie regulacji naziemnych urządzeń obcych uzbrojenia podziemnego do poziomu remontowanej drogi wraz z ewentualną wymianą włazów studni teletechnicznych i kanalizacyjnych na ruch ciężki, 10) wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego oraz ruchu docelowego i uzgodnienie go z właściwymi instytucjami oraz jego wyniesienie w terenie, 11) wykonanie obsiania trawą na całej powierzchni pasa drogowego z nawiezieniem ziemi urodzajnej (do granicy działki Gminnej), 12) wykonanie remontu przepustów, 13) wykonanie bariery z rur stalowych, 14) wykonanie umocnienia rowu, 15) wykonanie konserwacji rowów wraz z oczyszczeniem i odmuleniem przepustów, 16) wykonanie zabezpieczenia istniejącej zieleni wraz z usunięciem kolidującej zieleni, UWAGA 1: 1. W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegającą w drodze sieć wodociągową. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni zapewniony był do nich swobodny dostęp. Obecny podczas przekazania placu budowy pracownik ZUK Sp. z o. o. dokładnie określi przebieg w/w sieci w terenie. 3.W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegające w drodze przewody drenarskie. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni nie było zakłócone ich prawidłowe funkcjonowanie. 4.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez "KEZM-BUD" Zbigniew Mączka, ul. Roberta Kocha 11a, 51-122 Wrocław. 5.Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale 1 SIWZ, 2) Dokumentacji projektowej zawierającej : a) opis określający rodzaj, zakres i sposób wykonania robót budowlanych, b) projekt budowlany, c) plany, rysunki lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 3) Przedmiarach robót - będących załącznikami do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1219352.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1310953.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.