eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawa oraz instalacja infrastruktury dla środowiska wirtualnego raz z oprogramowaniem oraz sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Ruda Śląska: Dostawa oraz instalacja infrastruktury dla środowiska wirtualnego raz z oprogramowaniem oraz sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 85238 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz instalacja infrastruktury dla środowiska wirtualnego raz z oprogramowaniem oraz sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oraz instalacja infrastruktury dla środowiska wirtualnego wraz z oprogramowaniem. Dostawa oraz instalacja sprzętu komputerowego - skaner, monitor LCD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 30.23.31.41-1, 48.62.00.01-0, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: - zadanie nr 1 : 8.000,- zł - zadanie nr 2 : 200,- zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 porównywalne dostawy polegające na: dla zadania 1: Dostawie środowiska wirtualnego gdzie każda dostawa obejmowała: zakup, dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie środowiska wirtualnego o funkcjonalności klastra wysokiej dostępności (należy wymienić producenta zainstalowanego środowiska) wraz z konfiguracją redundantnej macierzy dyskowej z mechanizmem automatycznej replikacji, oraz wykonał migracją istniejących systemów do uruchomionego środowiska. dla zadania 2: Dostawie oraz instalacji sprzętu komputerowego za kwotę minimum 7.000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) osobami do wykonania niniejszego zamówienia: - zadanie nr 1 - przynajmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie instalacji, konfiguracji i administracji środowiskami wirtualnymiu (co najmniej 2 wdrożenia). Należy podać nazwy środowisk wirtulanych. - zadanie nr 2 - przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w zakresie instalacji, konfiguracji różnego rodzaju peryferii komputerowych (skanery, drukarki itp.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i złożonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonych do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający wymaga podania w wykazie, o którym mowa w sekcji III.4.1 tylko dostaw wykonanych. 2. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku zamawiający nie wymaga podania kwalifikacji zawodowych oraz wykształcenia w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III 4.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oraz instalacjas infrastruktury dla środowiska wirtualnego wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środowisko wirtualne wysokiej dostępności dla potrzeb systemu Ratusz składający się z następujących elementów: 1.Macierz dyskowa - 2 sztuki, 2. Węzeł klastra wysokiej dostępności - 4 sztuk, 3. Przełącznik Fibre Channel - 1 sztuka, 4. Licencja na oprogramowanie wirtualizacyjne, 5. Licencje na systemy operacyjne, 6.Konfiguracja:w ramach podpisanej umowy Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego zmontowania dostarczonego sprzętu w szafie typu RACK, oraz do wykonania instalacji środowiska wirtualnego w konfiguracji 3 węzłowego klastra wysokiej niezawodności, z dublowanym zasobem dyskowym (w oparciu o dostarczone macierze) podłączonym do poszczególnych węzłów za pomocą dostarczonych kart oraz przełącznika FC. Zasób dyskowy musi być skonfigurowany w taki sposób aby automatycznie następowała replikacja całości danych z jednej macierzy na drugą. Wykonawca dokona migracji wskazanych przez zamawiającego serwerów z maszyn fizycznych do skonfigurowanego środowiska wirtualnego (serwery działające pod kontrolą systemów LINUX, UNIX SCO, Novell, Windows w tym kontrolery domen). Serwery przeniesione do środowiska wirtualnego muszą zachować pełną funkcjonalność - muszą mieć taką funkcjonalność jaką miały będąc zainstalowane na maszynach fizycznych. Ponadto wykonawca skonfiguruje system wykonujący codzienne kopie bezpieczeństwa danych, system powinien również umożliwiać tworzenie kopii bezpieczeństwa systemów zwirtualizowanych w środowisku oraz kopię samego środowiska w określonych okresach lub na żądanie, na wskazany przez zamawiającego zasób sieciowy. Prócz skonfigurowania kompletnego środowiska wirtualnego Wykonawca skonfiguruje serwer bazy danych ORACLE, zainstaluje oraz skonfiguruje system MS Windows 2008 R2 Std. lub równoważny oraz niezbędne oprogramowanie narzędziowe. Serwer bazodanowy na potrzeby przechowywania danych musi współdzielić przestrzeń dyskową w skonfigurowanym na potrzeby środowiska wirtualnego zasobie dyskowym. Połączenie serwera bazodanowego z zasobem dyskowym musi być wykonane za pośrednictwem karty oraz przełącznika FC. Wykonawca przeniesie wszystkie dane z serwera produkcyjnego ORACLE na nowo skonfigurowany serwer. Podział logiczny dysków oraz partycji jak również konfiguracja zabezpieczeń RAID zasobu dyskowego zostanie przedstawiona wykonawcy po podpisaniu umowy jednak konfiguracja nie będzie wybiegała poza możliwości techniczne dostarczonego sprzętu. Wszystkie prace związane z migracją systemów oraz przeniesieniem danych nie mogą zakłócić normalnego funkcjonowania Urzędu Miasta w Rudzie Śląskiej.Wszystkie prace instalacyjne i konfiguracyjne, Wykonawca musi przeprowadzić w siedzibie Zamawiającego, nie dopuszcza się instalacji oraz konfiguracji zdalnych. Wsparcie techniczne: 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu nieodpłatnego wsparcia technicznego na okres 5 lat od podpisania umowy. 8.Szkolenia:wykonawca zapewni szkolenia co najmniej 2 informatyków z tematyki zaawansowanej administracji środowiskiem wirtualnym, które zostanie zainstalowane na dostarczonej infrastrukturze u Zamawiającego. Szkolenie pracowników musi przeprowadzić firma, posiadająca certyfikację producenta dostarczonego środowiska wirtualnego. Ukończenie szkolenia musi zostać potwierdzone odpowiednim imiennym certyfikatem wystawionym na uczestnika szkolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 30.23.31.41-1, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oraz instalacja sprzętu komputerowego - skaner, monitor LCD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oraz konfiguracja sprzętu komputerowego: - Monitor LCD 24 - 1 sztuka, - skaner optyczny CCD - 1 sztuka. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Zamówiony sprzęt musi być dostarczony do siedziby zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta sprzętu z nienaruszonymi plombami transportowymi w przeciwnym razie zamawiający odmówi przyjęcia sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.