eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa elektronicznych urządzeń do całodobowego monitoringu ruchu turystycznegowraz z urządzeniami do odczytywania danych oraz aplikacją do edycji danych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-19

Kraków: Zakup i dostawa elektronicznych urządzeń do całodobowego monitoringu ruchu turystycznego: wraz z urządzeniami do odczytywania danych oraz aplikacją do edycji danych
Numer ogłoszenia: 85214 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego , ul. Vetulaniego 1A, 31-227 Kraków, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 00, faks 18 446 09 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpkwm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa elektronicznych urządzeń do całodobowego monitoringu ruchu turystycznego: wraz z urządzeniami do odczytywania danych oraz aplikacją do edycji danych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa elektronicznych urządzeń do całodobowego monitoringu ruchu turystycznego: wraz z urządzeniami do odczytywania danych oraz aplikacją do edycji danych i obejmuje: 23 sztuki automatycznych urządzeń do całodobowego monitoringu ruchu turystycznego - system w postaci czujnika pyroelektrycznego wrażliwego na zmiany temperatury pomiędzy ludzkim ciałem a otoczeniem; pozostałych elementów niezbędnych do prawidłowego działania systemu - studzienek montażowych, kabli wraz z żelowym zabezpieczeniem łączeń, aplikacji do odczytywania i obróbki danych;2 sztuk palmtopów wraz z oprogramowaniem , do zbierania danych z rejestratorów Urządzenia powinny spełniać następujące wymagania: zliczanie i rejestrowanie danych dla ruchu pieszego w rozbiciu godzinnym; zliczanie i rejestrowanie danych dla ruchu pieszego w obu kierunkach; możliwość niewidocznej zabudowy urządzenia; system musi spełniać warunek wodoodporności na poziomie IP68, elementy te również muszą być mrozoodporne oraz nie wrażliwe na inne czynniki zewnętrzne; rejestrator musi posiadać własne zasilanie w postaci baterii lub akumulatorów o żywotności powyżej 7 lat, bez wymiany baterii; system musi być dostarczony wraz z aplikacją umożliwiającą odczyt danych przez port bluetooth i analizę danych w aplikacji dostępnej poprzez przeglądarkę na komputerze; system powinien posiadać możliwość łatwego demontażu i zmiany miejsca instalacji; system musi posiadać możliwość podłączenia modemu GSM do automatycznej, codziennej transmisji danych; gwarancja na system 24 miesięcy. W ramach zakupu urządzeń: wykonawca przeszkoli pracowników zamawiającego w zakresie montażu i obsługi czujników, palmtopów i aplikacji; wykonawca zapewni serwis posprzedażny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.20.00 - Mierniki elektroniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze. Za podobne prace uznaje się dostawę i montaż systemów monitorujących pod kątem ilościowym (ludzi, samochody, zwierzęta itp.) o wartości minimum 30 000,00 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oryginał pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę, do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej co najmniej cenie oferty oraz podpisania oferty lub uwierzytelnioną notarialnie jego kopię, wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione, chyba, że pełnomocnictwo to wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, wówczas Wykonawca załącza odpis z właściwego rejestru

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, tj.: a) zmiana wartości brutto umowy w przypadku wprowadzenia innej stawki podatku od towarów i usług (VAT) przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) zmiana wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie Projektu, w ramach którego realizowane będzie niniejsze zamówienie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zpkwm.pl/aktualnosc/items/ogloszenie-o-przetargu-nieograniczonym-233.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego, Oddział w Starym Sączu ul. Daszyńskiego 3, 33-340 Stary Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2012 godzina 08:30, miejsce: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego, Oddział w Starym Sączu ul. Daszyńskiego 3, 33-340 Stary Sącz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach przedsięwzięcia pn.: Monitoring ruchu turystycznego w Popradzkim Parku Krajobrazowym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.