eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PŁYNU DO NACZYŃ, MYDŁA W PŁYNIE, RĘCZNIKÓW JEDNORAZOWYCH I PAPIERU TOALETOWEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Krotoszyn: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PŁYNU DO NACZYŃ, MYDŁA W PŁYNIE, RĘCZNIKÓW JEDNORAZOWYCH I PAPIERU TOALETOWEGO.
Numer ogłoszenia: 85207 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PŁYNU DO NACZYŃ, MYDŁA W PŁYNIE, RĘCZNIKÓW JEDNORAZOWYCH I PAPIERU TOALETOWEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PŁYNU DO NACZYŃ, MYDŁA W PŁYNIE, RĘCZNIKÓW JEDNORAZOWYCH I PAPIERU TOALETOWEGO - PAKIET NR 1 - 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00 - 24.51.30.00 24.51.31.00 - 24.51.31.00 21.22.13.00 - 21.22.13.00 21.22.11.00 - 21.22.11.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 1.332,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta trzydzieści dwa złote 00/100). Wadium na poszczególne pakiety wynosi: Pakiet 1 - 654,00 PLN Pakiet 2 - 37,00 PLN Pakiet 3 - 642,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 9. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 16..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat SPZOZ KROTOSZYN, pokój nr 1, ul. Młyńska 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cilit Bang (kamień i brud) z rozpylaczem 750 ml szt. 100 2 Druciak metalowy szt. 200 3 Emulsja PCV TYTAN 450 ml szt. 800 4 Emulsja SIDOLUX 500 ml szt. 350 5 Golarka - Gillete (jednorazówka dwuostrzowa) - szt. 8 500 6 Kostki - krążki do WC (do spłuczki) - szt. 400 7 Kret granulki 250 g szt. 500 8 Kwacze - patyczki do uszu 1 op. a 100szt. op. 150 9 Lep na muchy płaski szt. 100 10 Mleczko do czyszczenia YPLOON 700 ml szt. 650 11 Muchozol (Bros ) 400 ml szt. 30 12 Mydło BAMBINO 100 g szt. 200 13 Mydło szare 200 g szt. 20 14 Mydło toaletowe LUKSJA 100 g szt. 600 15 Nabłyszczacz do zmywarki 500 ml szt. 20 16 Odkamieniacz KAMIX 50 g szt. 250 17 Odświeżacz olejowy do WC ( Krystal) 750 ml. szt. 150 18 Odświeżacz powietrza elektryczny AIR WICK - szt. 20 19 Odświeżacz powietrza w areozolu 400 ml szt. 600 20 Oliwka BAMBINO 150 ml szt. 300 21 Pasta BHP -ze ścierniwem 500 g szt. 80 22 Pasta SAMA 250 g szt. 100 23 Płaty do podłóg (biały, roz. 60 x 80 cm) - szt. 600 24 Płyn do kąpieli noworodka JOHNSON 300 ml szt. 80 25 Płyn do szyb (z rozpylaczem) 500 ml szt. 500 26 Płyn do szyb (zapas) 500 ml szt. 500 27 Płyn do WC TYTAN 500 ml szt. 3 200 28 Pronto do mebli 250 ml szt. 400 29 Proszek do prania DATO 450 gr szt. 500 30 Proszek do prania E 83 (automat) 600 g szt. 1 000 31 Proszek do zmywarki 2,5 kg szt. 20 32 Proszek IZO 500 g szt. 1 600 33 Soda kaustyczna 1 kg. szt. 100 34 Sól do zmywarki 1,5 kg szt. 20 35 Szampon do włosów 370 ml szt. 270 36 Ścierki kuchenne wiskozowe roz. 37,5 x 32 cm - czerwona, żółta, niebieska, zielona - szt. 8 000 37 Środek do czyszczenia wanien ( Krystalin ) 1L szt. 40 38 Środek do mycia i konserwacji powierzchni ze stali szlachetnej nierysujący powierzchni(chromol ) 500 ml. szt. 50 39 Uniwersalny płyn czyszczący 1500 ml szt. 200 40 Wkład do odświeżacza elektrycznego AIR WICK poj. 19 ml szt. 40 41 Zmywacz do emulsji TYTAN 450 ml szt. 700 42 Zmywacz do paznokci 50 ml szt. 40.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PŁYN DO NACZYŃ I MYDŁO W PŁYNIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn do naczyń 1 op. a 5 litrów litrów 2 700 2. Mydło w płynie ( różowe) 1 op. a 5 litrów litrów 1 800.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RĘCZNIKI JEDNORAZOWE I PAPIER TOALETOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier toaletowy (mały) długość rol. 25 mb ,36-40 g/m 2 rolka 1 000 2. Papier toaletowy średnica rolki 18-19 cm, długość rolki minimum 120 mb, minimum 38-40 g/m2 rolka 8 000 3. Papier toaletowy dwu - warstwowy biały średnica rolki 18 - 19 cm, długość rolki minimum 110 mb, minimum 2 x 18 g/m2 rolka 2 000 4. Ręcznik jednorazowy kuchenny dwuwarstwowy, szerkość rolki 22-23 cm, długość rolki minimum 10 mb biały rolka 19 000 5. Ręcznik jednorazowy typ ZZ biały, 1 op a 250 szt. Wymiary listków 25 x 23 cm, utwardzony środkiem na bazie żywicy poliamidowo-epichlorohydrynowej op. 6 000 6. Ręcznik jednorazowy typ ZZ zielony, 1 op a 250 szt. Wymiary listków 25 x 23 cm, utwardzony środkiem na bazie żywicy poliamidowo-epichlorohydrynowej op. 15 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.13.00-1, 21.22.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.