eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › Zaprojektowanie i wykonanie Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z budową 4 przepompowniZadanie 1 przepompownia P 1 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 2 przepompownia P 2 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 3 przepompownia P 3 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 4 przepompownia P4 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 5 sieć kanalizacji sanitarnej ul. Rataja Zadanie 6 Modernizacja 6 przepompowni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-13

Sulejówek: Zaprojektowanie i wykonanie Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z budową 4 przepompowni: Zadanie 1 przepompownia P 1 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 2 przepompownia P 2 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 3 przepompownia P 3 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 4 przepompownia P4 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 5 sieć kanalizacji sanitarnej ul. Rataja Zadanie 6 Modernizacja 6 przepompowni
Numer ogłoszenia: 8514 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z budową 4 przepompowni: Zadanie 1 przepompownia P 1 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 2 przepompownia P 2 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 3 przepompownia P 3 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 4 przepompownia P4 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej Zadanie 5 sieć kanalizacji sanitarnej ul. Rataja Zadanie 6 Modernizacja 6 przepompowni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie następujących zadań: Zadanie I - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Żeromskiego, na odcinku od pompowni P1 do ul. Drobiarskiej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,32km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Drobiarskiej, na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,22km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, od ul. Drobiarskiej w kierunku zachodnim - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,32km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Rataja - odcinek kanału sanitarnego D0,20m o długości ok. 0,08km do ul. Szklarniowej Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20m dla zadania I - ok. 0,94km - orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 65 szt. - budowa sieciowej pompowni ścieków P1 w ul. Żeromskiego - budowa przewodu tłocznego Dz110 o długości ok. 0,11km, od w/w pompowni do istniejącej kanalizacji w ul. Żeromskiego Zadanie II - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, na odcinku od działki nr ew. 138 w kierunku pompowni P2 w ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,28km wraz z kanałem D0,20m w drodze wewnętrznej (działka nr ew. 51/8) o długości ok. 0,12km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, na odcinku od ul. Konwaliowej, w kierunku pompowni P2 w ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,36km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Konwaliowej - odcinek kanału sanitarnego D0,20m od ul. Drobiarskiej do ul. Szklarniowej, o długości ok. 0,36km Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20m dla zadania II - ok. 1,12km - orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 40 szt. - budowa sieciowej pompowni ścieków P2 w ul. Szklarniowej - budowa przewodu tłocznego Dz110 o długości ok. 0,40km, od w/w pompowni do kanalizacji sanitarnej w ul. Szklarniowej - do odcinka ujętego w zadaniu I Na odcinku ok.0,28km (w ul. Szklarniowej) kanał grawitacyjny D0,20m i przewód tłoczny Dz110 od pompowni P2 przebiegać będą równolegle. Zadanie III - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Drobiarskiej, na odcinku od ul. Konwaliowej w kierunku wschodnim (do działki nr ew. 14/7) - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,26km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Leszczynowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,21km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Podleśnej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,22km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Konwaliowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,21km Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20m dla zadania III - ok. 0,90km - orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 35 szt. - budowa sieciowej pompowni ścieków P3 w ul. Drobiarskiej - budowa przewodu tłocznego Dz90 o długości ok. 0,13km, od w/w pompowni do kanalizacji sanitarnej w ul. Konwaliowej - do odcinka ujętego w zadaniu II Na odcinku ok.0,08km (w ul. Drobiarskiej) kanał grawitacyjny D0,20m i przewód tłoczny Dz90 od pompowni P3 przebiegać będą równolegle. Zadanie IV - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Drobiarskiej, odcinek od działki nr ew. 4/38 do ul. Miodowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,10km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Miodowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,45km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Krzywej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,25km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Kasztanowej, od ul. Krzywej do ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,32km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, od ul. Kasztanowej do ul. Poziomkowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,22km Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20m dla zadania IV - ok. 1,34km - orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 80 szt. - budowa sieciowej pompowni ścieków P4 w ul. Szklarniowej - budowa przewodu tłocznego Dz110 o długości ok. 0,54km, od w/w pompowni do kanalizacji sanitarnej w ul. Szklarniowej - do odcinka ujętego w zadaniu II Na odcinku ok.0,22km (w ul. Szklarniowej) kanał grawitacyjny D0,20m i przewód tłoczny Dz110 od pompowni P4 przebiegać będą równolegle. Zadanie V - budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w ul. Rataja - przewód ciśnieniowy Dz90 o długości ok. 0,75km - orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 25 szt. Zadanie VI - przebudowa pompowni ścieków P14 w ul. Żeromskiego - przebudowa pompowni ścieków P19 w ul. Sobieskiego - remont pompowni ścieków Pi w ul. Piaskowej - remont pompowni ścieków P2 w ul. Idzikowskiego - remont pompowni ścieków P8 w ul. Narutowicza - remont pompowni ścieków P10 w ul. Mickiewicza Łącznie do wykonania w ramach przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego przewidziano: - ok. 4,30km kanałów grawitacyjnych D0,20m - ok. 0,88km przewodów tłocznych i kanalizacji ciśnieniowej Dz90 - ok. 1,05km przewodów tłocznych Dz110 - orientacyjna łączna ilość odgałęzień do działek - ok. 245 szt. - 4 pompownie sieciowe - 2 pompownie istniejące do przebudowy - 4 pompownie sieciowe do remontu Szczegółowy opis zadań w PFU..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy Pzp nie więcej niż 50%

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7, 71.32.00.00-7, 45.23.24.00-2, 45.00.00.00-7, 44.13.00.00-0, 45.23.32.23-8, 45.23.24.23-3, 45.11.12.40-2, 45.31.00.00-3, 45.31.57.00-5, 45.31.70.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zadanie 1- 26 383 zł zadanie 2- 37 091 zł zadanie 3- 25 927 zł zadanie 4- 45 293 zł zadanie 5- 17 088 zł zadanie 6- 11 070 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 8.1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą wykazać spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a także brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 8.2. Wykonawcy muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, obejmujące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.1. IDW. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca musi wykazać, że wykonał oraz zaprojektował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i budowie kanalizacji sanitarnej na łączną kwotę : Zadanie 1- 1 319 140,56 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 2- 1 854 555,87 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 3- 1 296 356,04zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 4- 2 264 661,24zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 5- 854 386,29 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 6- 553 500,00 zł (kwota szacowana brutto) Przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie wykonawca składa odpowiednio dokumenty potwierdzające wykonanie robót na kwotę wynikających z zadań , na które planuje złożyć ofertę. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.1. IDW. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: a) sytuacja ekonomiczna: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.1. IDW. b) sytuacja finansowa: Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej : Zadanie 1- 1 319 140,56 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 2- 1 854 555,87 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 3- 1 296 356,04zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 4- 2 264 661,24zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 5- 854 386,29 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 6- 553 500,00 zł (kwota szacowana brutto) Przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie wykonawca składa odpowiednio dokumenty potwierdzające wykonanie robót na kwotę wynikających z zadań , na które planuje złożyć ofertę. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 8.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w punkcie 8.2 IDW mogą oni spełniać łącznie, natomiast brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24. ustawy Pzp, musi wykazać każdy z Wykonawców. 8.5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 9 IDW, wg zasady: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca musi wykazać, że wykonał oraz zaprojektował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i budowie kanalizacji sanitarnej na łączną kwotę : Zadanie 1- 1 319 140,56 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 2- 1 854 555,87 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 3- 1 296 356,04zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 4- 2 264 661,24zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 5- 854 386,29 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 6- 553 500,00 zł (kwota szacowana brutto) Przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie wykonawca składa odpowiednio dokumenty potwierdzające wykonanie robót na kwotę wynikających z zadań , na które planuje złożyć ofertę. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.1. IDW. Wykoanwca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum 1 osobą - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowalanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej z minimum 5 letnim stażem zawodowym przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym , wpisaną na listę członków Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg zasady: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej: a) sytuacja ekonomiczna: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.1. IDW. b) sytuacja finansowa: Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej : Zadanie 1- 1 319 140,56 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 2- 1 854 555,87 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 3- 1 296 356,04zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 4- 2 264 661,24zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 5- 854 386,29 zł (kwota szacowana brutto) Zadanie 6- 553 500,00 zł (kwota szacowana brutto) Przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie wykonawca składa odpowiednio dokumenty potwierdzające wykonanie robót na kwotę wynikających z zadań , na które planuje złożyć ofertę. -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wszystkie dokumenty jakie należy złożyć wskazuje I cz. SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin wykonania dokumentacji projektowej - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany ze środków UE w ramach Funduszu Spójności Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przepompownia P1wraz z siecią kanalizacji sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zaprojektowanie i budowa - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Żeromskiego, na odcinku od pompowni P1 do ul. Drobiarskiej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,32km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Drobiarskiej, na odcinku od ul. Żeromskiego do ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,22km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, od ul. Drobiarskiej w kierunku zachodnim - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,32km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Rataja - odcinek kanału sanitarnego D0,20m o długości ok. 0,08km do ul. Szklarniowej Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20m dla zadania I - ok. 0,94km - orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 65 szt. - budowa sieciowej pompowni ścieków P1 w ul. Żeromskiego - budowa przewodu tłocznego Dz110 o długości ok. 0,11km, od w/w pompowni do istniejącej kanalizacji w ul. Żeromskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. temin złożenia dokumentacji projektowej - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pompownia P2 wraz z siecią kanalizacji sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IIzaprojektowanie i budowa - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, na odcinku od działki nr ew. 138 w kierunku pompowni P2 w ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,28km wraz z kanałem D0,20m w drodze wewnętrznej (działka nr ew. 51/8) o długości ok. 0,12km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, na odcinku od ul. Konwaliowej, w kierunku pompowni P2 w ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,36km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Konwaliowej - odcinek kanału sanitarnego D0,20m od ul. Drobiarskiej do ul. Szklarniowej, o długości ok. 0,36km Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20m dla zadania II - ok. 1,12km - orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 40 szt. - budowa sieciowej pompowni ścieków P2 w ul. Szklarniowej - budowa przewodu tłocznego Dz110 o długości ok. 0,40km, od w/w pompowni do kanalizacji sanitarnej w ul. Szklarniowej - do odcinka ujętego w zadaniu I Na odcinku ok.0,28km (w ul. Szklarniowej) kanał grawitacyjny D0,20m i przewód tłoczny Dz110 od pompowni P2 przebiegać będą równolegle..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7, 72.71.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin złożenia dokumentacji projektowej - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pompownia P3 wraz z kanalizacją sanitarną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IIIzaprojektowanie i budowa - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Drobiarskiej, na odcinku od ul. Konwaliowej w kierunku wschodnim (do działki nr ew. 14/7) - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,26km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Leszczynowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,21km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Podleśnej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,22km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Konwaliowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,21km Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20m dla zadania III - ok. 0,90km - orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 35 szt. - budowa sieciowej pompowni ścieków P3 w ul. Drobiarskiej - budowa przewodu tłocznego Dz90 o długości ok. 0,13km, od w/w pompowni do kanalizacji sanitarnej w ul. Konwaliowej - do odcinka ujętego w zadaniu II Na odcinku ok.0,08km (w ul. Drobiarskiej) kanał grawitacyjny D0,20m i przewód tłoczny Dz90 od pompowni P3 przebiegać będą równolegle..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin złożenia dokumentacji projektowej - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pompownia P4 wraz z kanalizacją sanitarną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IVzaprojektowanie i budowa - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Drobiarskiej, odcinek od działki nr ew. 4/38 do ul. Miodowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,10km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Miodowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,45km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Krzywej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,25km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Kasztanowej, od ul. Krzywej do ul. Szklarniowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,32km - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szklarniowej, od ul. Kasztanowej do ul. Poziomkowej - kanał sanitarny D0,20m o długości ok. 0,22km Łączna długość kanałów grawitacyjnych D0,20m dla zadania IV - ok. 1,34km - orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 80 szt. - budowa sieciowej pompowni ścieków P4 w ul. Szklarniowej - budowa przewodu tłocznego Dz110 o długości ok. 0,54km, od w/w pompowni do kanalizacji sanitarnej w ul. Szklarniowej - do odcinka ujętego w zadaniu II Na odcinku ok.0,22km (w ul. Szklarniowej) kanał grawitacyjny D0,20m i przewód tłoczny Dz110 od pompowni P4 przebiegać będą równolegle..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin złożenia dokumentacji projektowej - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pompownia P5 wraz z kanalizacja sanitarną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Vzaprojektowanie i budowa - budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w ul. Rataja - przewód ciśnieniowy Dz90 o długości ok. 0,75km - orientacyjna ilość odgałęzień do działek - ok. 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ternmin złożenia dokumentacji projektowej - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pompownia P6 wraz z kanalizacja sanitarną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VIzaprojektowanie i budowa - przebudowa pompowni ścieków P14 w ul. Żeromskiego - przebudowa pompowni ścieków P19 w ul. Sobieskiego - remont pompowni ścieków Pi w ul. Piaskowej - remont pompowni ścieków P2 w ul. Idzikowskiego - remont pompowni ścieków P8 w ul. Narutowicza - remont pompowni ścieków P10 w ul. Mickiewicza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin złożenia dokumentacji projektowej - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.