Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Włocławek: Wymiana pokrycia i ocieplenie dachu w Domu Pomocy Społecznej we Włocławku ul. Dobrzyńska102
Numer ogłoszenia: 85149 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej we Włocławku, ul. Dobrzyńska 102, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2371413, fax 054 2371927.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps-wloclawek.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia i ocieplenie dachu w Domu Pomocy Społecznej we Włocławku ul. Dobrzyńska102.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rozbiorka pokrycia z papy łącznie z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wzmocnienie konstrukcji dachu i wymiana deskowania wykonanie izolacji termicznej z płyt styrpianowych i pokrycia dachu papą termozgrzewalną demontaż przewodow uziemniających i odgromowych na dachu montaż zwodów instalacji odgromowej przełożenie nawierzchni z kostki brukowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.15.10 - 45.21.15.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien dysponować potencjałem kadrowym tj. minimum po jednej osobie z uprawnieniami budowlanymi (dla potwierdzenia spełnienia warunku należy załączyć ksero uprawnień - art. 12 Prawo budowlane, Dz. U. 06.170.1217, oraz ksero aktualnego wpisu do izby potwierdzone przez przedstawiciela wykonawcy) do obsadzenia następujących stanowisk: kierownik budowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych min. 2, o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości min. 150.000,00 zł. każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (przez roboty o podobnym charakterze zamawiający rozumie wykonanie robót remontowo-budowlanych, wykonanie instalacji elektrycznych, roboty brukarskie). 3. Wykonawca powinien posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na min. 100.000,00 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami). 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 2), o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości min. 150.000,00 zł. każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością 5. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć 7. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, uprawnienia budowlane w danej branży, aktualny wpis na listę członków właściwej Izby wraz z kserem tych uprawnień i wpisu, 8. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na min. 100.000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps-wloclawek.prv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Dobrzyńska 102 87-800 Włocławek - Kadry.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Dobrzyńska 102 87-800 Włocławek - Kadry.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".
- Budowa ogrodzenia części terenu Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawa aparatu USG na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Przebudowa alejek w Parku im. Władysława Łokietka
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.