eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie projektu budowlano- wykonawczego modernizacji budynku A Rektoratu przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Bydgoszcz: Wykonanie projektu budowlano- wykonawczego modernizacji budynku A Rektoratu przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 85131 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37127 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, faks (052) 585 36 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano- wykonawczego modernizacji budynku A Rektoratu przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego modernizacji budynku A Rektoratu przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy wraz z uzyskaniem pozwoleń i uzgodnień całego zadania i pełnieniem nadzoru autorskiego. Projekt budowlano - wykonawczy należy opracować na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji przebudowy i modernizacji budynku A Rektoratu oraz wytycznych zawartych w programie funkcjonalno- użytkowym. Zakres rzeczowy obejmuje wszystkie konieczne opracowania, dokumenty i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, uzyskanie decyzji o pozwolenie na budowę, pełnienie nadzoru autorskiego bez dodatkowego wynagrodzenia podczas realizacji zadania. Przewiduje się ponadto udzielanie odpowiedzi na pytania przez projektantów podczas trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji robót. W ramach czynności nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania dokumentacji zamiennej uwzględniającej zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji inwestycji, czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, kontrolowania parametrów materiałowych i urządzeń w przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla budynku A Rektoratu łącznie z wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa pożarowego znajduje się w programie funkcjonalno - użytkowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 71.32.32.00 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA WNUK, UL. KRAKOWSKA 13 C, 42-200 CZĘSTOCHOWA, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169918,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 615000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.