eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susiec › Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z budynków osób fizycznych na terenie gminy Susiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Susiec: Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z budynków osób fizycznych na terenie gminy Susiec
Numer ogłoszenia: 85060 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susiec , ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, faks 084 6654893.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z budynków osób fizycznych na terenie gminy Susiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na demontażu, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z budynków osób fizycznych na terenie gminy Susiec w tym: -z budynków mieswzkalnych - 1 700 m2, - z budynków nuiemieszkalnych - 956 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia oferty w formie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ninieszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy, który spełnia nastepujące warunki: 1.1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: -decyzję administracyjną wydaną przez właściwy organ - pozwolenie na wytwarzanie (demontaż) odpadów zawierających azbest na terenie powiatu tomaszowskiego, -zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie składowania odpadów nibezpiecznych albo kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę umowy z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych, który posiada odpowiednie zezwolenie w zakresie składowania materiałów zawierających azbest. 1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlega wykluczeniu z postpowania o udzielenie zamowienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żadanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie przez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów na zsadzsie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawaijący wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty nastepujące dokumenty: 1.1.dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnieniou warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2)decyzję administracyjną wydaną przez właściwy organ - pozwolenie na wytwarzanie (demontaż) odpadów zawierających azbest na terenie powaitu tomaszowskiego, 3)zezwolenie na prowadzenie działalności w zakiresie składowania odpadów niebezpiecznych albo kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę umowy z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych , który posiada odpowiednie zezwolenie w zakresie składowania materiałów zawierających azbest. 1.2. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 4) wykaz części zamówienia planowane do wykonania przez podwykonawców, 5) zaakceptowany formularz umowy, 6) informacja ogólna o Wykonawcy 2.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację ogólną o Wykonawcy. 3.Wszyscy Wykonawcy obowiązani są przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 1.1. pod rygorem wykluczenia z postępowania oraz z pkt. 1.2 pod rygorem odrzucenia oferty ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Natomiast załączenie do oferty dokumentu wymienionego w pkt. 1.2. ppkt. 6 (informacja ogólna o Wykonawcy) nie jest obowiązkowe,a jego brak nie spowoduje negatywnych skutków dla Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2 , 22-672 Susiec, pokój nr 9 lub pisemne zamówienie za zaliczeniem pocztowym. Cena papierowa specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 5,00 PLN (netto)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suścu, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, Sekretariat (pokój nr 12).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana z Wojewodzkiego i Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.