eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Wykonanie interwencyjnego uzupełnienia korpusu drogowego dróg powiatowych w 2010 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Siemiatycze: Wykonanie interwencyjnego uzupełnienia korpusu drogowego dróg powiatowych w 2010 r
Numer ogłoszenia: 85045 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach , ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552680, faks 085 6552668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl ; www.pzdsiemiatycze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie interwencyjnego uzupełnienia korpusu drogowego dróg powiatowych w 2010 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zadanie objęte przedmiotem zamówienia polega na wykonaniu interwencyjnego uzupełnienia korpusu drogowego dróg powiatowych w 2010 r. , w ilościach: CZĘŚĆ 1. - ZAKRES A (Gmina Siemiatycze) uzupełnienie korpusu drogowego z zakupem kruszywa i profilowaniem: wariant I : transport kruszywa na odległość do 10 km - w ilości do 20 m3, wariant II : transport kruszywa na odległość 10 ÷ 20 km - w ilości do 40 m3, wariant III : transport kruszywa na odległość ponad 20 km - w ilości do 30 m3. CZĘŚĆ 2. - ZAKRES B (Gmina Drohiczyn) uzupełnienie korpusu drogowego z zakupem kruszywa i profilowaniem: wariant I : transport kruszywa na odległość do 10 km - w ilości do 20 m3 , wariant II : transport kruszywa na odległość 10 ÷ 20 km - w ilości do 40 m3, wariant III : transport kruszywa na odległość ponad 20 km - w ilości do 30 m3. CZĘŚĆ 3. - ZAKRES C (Gmina Perlejewo) uzupełnienie korpusu drogowego z zakupem kruszywa i profilowaniem: wariant I : transport kruszywa na odległość do 10 km - w ilości do 10 m3 , wariant II : transport kruszywa na odległość 10 ÷ 20 km - w ilości do 30 m3, wariant III : transport kruszywa na odległość ponad 20 km - w ilości do 20 m3. CZĘŚĆ 4. - ZAKRES D (Gmina Grodzisk) uzupełnienie korpusu drogowego z zakupem kruszywa i profilowaniem: wariant I : transport kruszywa na odległość do 10 km - w ilości do 40 m3, wariant II : transport kruszywa na odległość 10 ÷ 20 km - w ilości do 60 m3, wariant III : transport kruszywa na odległość ponad 20 km - w ilości do 50 m3. CZĘŚĆ 5. - ZAKRES E (Gmina Dziadkowice) uzupełnienie korpusu drogowego z zakupem kruszywa i profilowaniem: wariant I : transport kruszywa na odległość do 10 km - w ilości do 20 m3, wariant II : transport kruszywa na odległość 10 ÷ 20 km - w ilości do 40 m3, wariant III : transport kruszywa na odległość ponad 20 km - w ilości do 30 m3. CZĘŚĆ 6. - ZAKRES F (Gmina Milejczyce) uzupełnienie korpusu drogowego z zakupem kruszywa i profilowaniem: wariant I : transport kruszywa na odległość do 10 km - w ilości do 40 m3 , wariant II : transport kruszywa na odległość 10 ÷ 20 km - w ilości do 60 m3, wariant III : transport kruszywa na odległość ponad 20 km - w ilości do 50 m3. CZĘŚĆ 7. - ZAKRES G (Gmina Nurzec Stacja) uzupełnienie korpusu drogowego z zakupem kruszywa i profilowaniem: wariant I : transport kruszywa na odległość do 10 km - w ilości do 40 m3, wariant II : transport kruszywa na odległość 10 ÷ 20 km - w ilości do 60 m3, wariant III : transport kruszywa na odległość ponad 20 km - w ilości do 50 m3. CZĘŚĆ 8. - ZAKRES H (Gmina Mielnik) uzupełnienie korpusu drogowego z zakupem kruszywa i profilowaniem: wariant I : transport kruszywa na odległość do 10 km - w ilości do 10 m3, wariant II : transport kruszywa na odległość 10 ÷ 20 km - w ilości do 30 m3, wariant III : transport kruszywa na odległość ponad 20 km - w ilości do 20 m3. 2. Realizacja zadania będzie polegała na wykonywaniu interwencyjnego uzupełnienie korpusu drogowego z zakupem kruszywa i profilowaniem dróg powiatowych zgodnie z pojawiającymi się potrzebami. Zamawiający każdorazowo podaje lokalizację interwencyjnego uzupełnienia korpusu drogowego i ilości wbudowanego materiału. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji robót w ciągu 2 dni od wezwania przez Zamawiającego. 3.Podział zamówienia na części: Dopuszcza się składanie ofert częściowych (na poszczególne zakresy). Wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na cztery zakresy. Zamawiający będzie rozpatrywał każdy zakres indywidualnie, wybierając najbardziej korzystne rozwiązanie w zależności od cen oferowanych. Podane w poszczególnych zakresach ilości są wartościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie przesunięcie niewykorzystanych ilości pomiędzy poszczególnymi zakresami i wariantami w ramach podpisanej umowy . UWAGA: Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć aktualne wyniki badań kruszywa spełniające wymagania wg PN-S-06102 Drogi samochodowe. Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67, ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika C do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika C do SIWZ . Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika C i F do SIWZ . Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika C do SIWZ oraz dołączy w celu potwierdzenia spełnienia warunku opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1) Ofertę przetargową ( z ceną brutto, podatkiem VAT ) (wzór zał. A ), 2) Formularz cenowy ( wzór zał. B ), 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Z uwagi na konieczność sprawdzenia czy oferta podpisana jest przez osoby uprawnione, wykonawca zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentów, z których będzie to wynikało ( np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki ). 5) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie 6) W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór zał. C_1 ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiana stawki podatku VAT wynikająca z obowiązującego prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzdsiemiatycze.pl/pliki/08
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze w godz. 7:00 ÷ 15:00 (godziny pracy PZD w Siemiatyczach - od poniedziałku do piątku )..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach (sekretariat), ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.