To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 85030 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Grudziądz: MALOWANIE KONSTRUKCJI STALOWEJ ORAZ NAPRAWA I MALOWANIE BRAM GARAŻOWYCH W BUDYNKU NR 5 PRZY UL. MIESZKA I 8 W GRUDZIĄDZ, KONSERWACJE MALARSKIE I POSADZKARSKIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 18 PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY I PRZY UL. AL. 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE ORAZ REMONT POKRYCIA DACHU, NAPRAWA I MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU NR 4 PRZY UL. TARGOWEJ W BRODNICY - sprawa nr 28/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49332-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczyInformacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34090727700000, ul.
ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, faks
261 48 32 22, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl
Adres profilu: nie dotytczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MALOWANIE KONSTRUKCJI STALOWEJ ORAZ NAPRAWA I MALOWANIE BRAM GARAŻOWYCH W BUDYNKU NR 5 PRZY UL. MIESZKA I 8 W GRUDZIĄDZ, KONSERWACJE MALARSKIE I POSADZKARSKIE POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 18 PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY I PRZY UL. AL. 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE ORAZ REMONT POKRYCIA DACHU, NAPRAWA I MALOWANIE ELEWACJI BUDYNKU NR 4 PRZY UL. TARGOWEJ W BRODNICY - sprawa nr 28/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):28/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie konstrukcji stalowej oraz naprawa i malowanie bram garażowych w budynku nr 5 przy ul. Mieszka i 8 w Grudziądz, konserwacje malarskie i posadzkarskie pomieszczeń budynku nr 18 przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy i przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie oraz remont pokrycia dachu, naprawa i malowanie elewacji budynku nr 4 przy ul. Targowej w Brodnicy, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót zawartym w Załączniku Nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 9, 10, 11, 12 do SIWZ. ZADANIE NR 1: Malowanie konstrukcji stalowej oraz naprawa i malowanie bram garażowych w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Mieszka I 8 w Grudziądzu ZADANIE NR 2: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 18 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy ZADANIE NR 3: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie ZADANIE NR 4: Remont pokrycia dachu oraz naprawa i malowanie elewacji budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających w szczególności na: 1) w zadaniu nr 1: naprawa bram garażowych drewnianych i metalowych, roboty malarskie konstrukcji stalowej budynku, roboty malarskie bram garażowych, wywóz i utylizacja odpadów. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w oświetlenie terenu robót, w znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45262000-1 - specjalne roboty budowlane inne niż dachowe KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2) w zadaniu nr 2: roboty malarskie rur instalacyjnych, wymiana cokolików z płytek podłogowych - cokolik wys. 10cm, malowanie posadzek farbami chlorokauczukowymi, roboty malarskie powierzchni ścian i sufitów wraz z przygotowaniem powierzchni i poszpachlowaniem ubytków, uzupełnienie posadzki cementowej gr. do 5cm, malowanie balustrad schodowych, uzupełnienie wykładzin podłogowych, wywóz i utylizacja gruzu. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3) w zadaniu nr 3: roboty malarskie stolarki drzwiowej i okiennej, roboty malarskie grzejników i rurek c.o., skucie starych, luźnych i spękanych tynków oraz wykonanie w tych miejsach nowych tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej, wymiana paneli podłogowych oraz montaż listew przyściennych, roboty malarskie powierzchni ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem tynków i przygotowaniem powierzchni, zabudowa otworów drzwiowych płytami gipsowo - kartonowymi, wymiana wyłączników oświetleniowych, gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych, wywóz i utylizacja gruzu, paneli podłogowych i listew drewnianych. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w oświetlenie terenu robót, w znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45432114-6 - roboty w zakresie podłóg drewnianych KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 4) w zadaniu nr 4: wznoszenie rusztowań, rozebranie obróbek blacharskich (pasy nadrynnowe i podrynnowe, ogniomury, komin itd.), rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, montaż rynien z blachy ocynkowanej, montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej, przemurowanie kominów, krycie starych dachów papą termozgrzewalną, demontaż i montaż drabiny zewnętrznej, naprawa tynków zewnętrznych, montaż kratki wentylacyjnej, malowanie elewacji, demontaż istniejącej opaski betonowej, wykonanie opaski z kostki betonowej, utylizacja odpadów. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na ogrodzeniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w poręcze, mostki, daszki, oświetlenie terenu robót, w znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45261910-6 - naprawa dachów KOD CPV: 45261400-8 - pokrywanie KOD CPV: 45261320-3 - kładzenie rynien KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45450000-6 - roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe KOD CPV: 45262120-8 - wznoszenie rusztowań KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1, 2, 3, 4 określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ogólne warunki umowy. 4. Budynek w zadaniu nr 1, 2, 3, 4 w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynku oraz wokół budynku wykonywania robót. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn.zm.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SIWZ. 10. Przedmiot zamówienia w danym zadaniu winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną odpowiednio jak w Załączniku Nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 11. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca winien posiadać uprawnienia (lub jego podwykonawca) w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2016 r., poz. 1987 z późn.zm.). W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać wraz z ofertą podwykonawcę na zasadach określonych w Rozdziale IV ust. 3 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 13. Wykonawca zobowiązany jest w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 4 do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,53 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim), 14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile dotyczy) aby osoby wykonujące wskazane przez niego czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę, Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić lub zatrudniać na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 50% grupy osób przeznaczonych ogółem do realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę - osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia został określony w STWiOR oraz przedmiarze robót - Załącznik Nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób, jak powyżej: Wykonawca w terminie nie później niż do przyjęcia terenu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu "Wykazu pracowników realizujących roboty budowlane" z oznaczeniem osób zatrudnionych na umowę o pracę i wskazaniem czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania - Wykonawca przedkłada "Wykaz..." w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz pracowników ..." stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w Rozdziale III ust. 14 SIWZ (zgodnie z art. 29 ust. 3a p.z.p.), oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże Zamawiającemu dokumenty oryginalne potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Niespełnienie wymagań określonych w Rozdziale III ust. 14 pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w sposób i wysokości określonej w § 12 Ogólnych Warunków Umowy - Załącznik Nr 9, 10, 11, 12 do SIWZ. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45262000-1
Dodatkowe kody CPV:
45442100-8,
90500000-2,
45410000-4,
45432114-6,
45310000-3,
45261910-6,
45261400-8,
45261320-3,
45450000-6,
45262120-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Malowanie konstrukcji stalowej oraz naprawa i malowanie bram garażowych w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Mieszka I 8 w Grudziądzu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65017.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 66561,44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 18 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64367.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 70879,94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23525.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27009,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Remont pokrycia dachu oraz naprawa i malowanie elewacji budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47255.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41793,48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- Remont bieżący dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco
- Remont dróg powiatowych nr 1365C gr. woj. - Gardeja - Łasin i 1396C Wałdowo Szlacheckie - Turznice
- Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/2024
- Budowa boiska multifunkcyjnego na terenie Szkoły podstawowej nr 20 w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.