To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 85012 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Grudziądz: PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH - SPRAWA NR 36/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59702 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczyInformacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34090727700000, ul.
ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, faks
261 48 32 22, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH - SPRAWA NR 36/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):36/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są przeglądy konserwacyjne agregatów prądotwórczych. 2. Zakres wykonania usług przeglądów konserwacyjnych określonych jak powyżej należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1) Zakresem prac wyszczególnionym w ust. 3. 2) Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; 3) Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu; 4) Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi. 3. Wymagany minimalny zakres czynności: Nazwa czynności - Wymiana oleju silnikowego; - Wymiana filtrów oleju, paliwa i powietrza; - Kontrola płynu chłodzącego-progu zamarzania płynu-oraz jego ewentualne uzupełnienie; - Sprawdzenie połączeń elektrycznych; - Kontrola i oględziny mechanicznych podzespołów agregatu; - Sprawdzenie szczelności przewodów olejowych; - Sprawdzenie szczelności przewodów zasysających powietrze; - Sprawdzenie szczelności układu chłodzenia; - Sprawdzenie sprawności wentylatora; - Sprawdzenie naprężenia paska klinowego; - Sprawdzenie instalacji podgrzewania silnika; - Sprawdzenie poziomu elektrolitu w akumulatorach i ewentualne uzupełnienie; - Sprawdzenie i pomiar oporności izolacji uzwojeń prądnicy; - Sprawdzenie układu sygnalizacji; - Sprawdzenie parametrów pracy agregatu; - Kontrola prądnicy; - Kontrola połączeń kablowych prądnicy; - Sprawdzenie uruchamiania w trybie ręcznym i automatycznym; - Wykonanie próby działania agregatu bez obciążenia i pod obciążeniem w czasie nie krótszym niż 1 godz.; - Sprawdzenie podstawowych parametrów technicznych i dokonanie potrzebnych regulacji, kontrola pracy zespołu (głośność, drgania równomierność biegu, itp.); - Wykonanie pomiarów ochronnych - ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemienia i rezystancji izolacji prądnicy; - Dokonanie wpisów do karty pracy i dowodu urządzenia (agregatu) dokumentujących wyniki przeprowadzonego przeglądu; - Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przeglądu (oddzielnie dla każdego agregatu prądotwórczego) z dokładnym opisem stanu technicznego i szacunkową wyceną kosztów ewentualnych napraw. 4. Wykaz agregatów prądotwórczych podlegających przeglądom konserwacyjnych: Lp Nr fab Rok produkcji Rodzaj i typ urządzenia Lokalizacja ,adres, budynek, nr pomieszczenia Ilość GRUDZIĄDZ 1 109907 2007 Agregat Prądotwórczy GI275 AN 30 IVECO stacjonarny Grudziądz ul Gen Hallera Nr 62 budynek nr 14 1 2 D 6743 2012 Agregat Prądotwórczy FOGO FI 75 IVECO stacjonarny Grudziądz ul. Gen Hallera 62 budynek nr 38 1 3 35588 1984 Agregat Prądotwórczy PAD 16 - 3 / 400 na przyczepie Grudziądz ul Czwartaków Nr 3 budynek nr 31 1 4 35590 1983 Agregat Prądotwórczy PAD 16 - 3 / 400 na przyczepie Grudziądz ul Czwartaków Nr 3 budynek nr 31 1 5 0316 1987 Agregat Prądotwórczy PAD 20 - 3 / 400 na przyczepie Grudziądz ul WŁ Jagieły Nr 11 budynek nr31 1 6 12659 1989 Agregat Prądotwórczy PAD 36 - 3 / 400 stacjonarny Grudziądz ul Czwartaków Nr 3 budynek nr 24 1 7 3761 1990 Agregat Prądotwórczy PAD 36 - 3 / 400 na przyczepie Grudziądz ul Czwartaków Nr 3 budynek nr 31 1 8 11462 1987 Agregat Prądotwórczy PAD 36 - 3 / 400 na ramie Grudziądz ul Gen Bema Nr 27 budynek nr 10 1 9 2912 1975 Agregat Prądotwórczy 4ZPP 125 WOLA stacjonarny Grudziądz ul Legionów Nr 52 budynek nr 72 1 10 1065 1969 Agregat Prądotwórczy PAD 16 - 3 / 400 stacjonarny Grudziądz Węzeł łączności ul Bema nr 27 budynek nr 1 1 11 13044 2005 Agregat Prądotwórczy BC 25 przenośny Grudziądz ul 6 Marca nr 15 budynek nr 4 1 12 1011005 2005 Agregat Prądotwórczy ENERGI G 200 F EY 3,6 MB przenośny Grudziądz ul 6 Marca nr 15 budynek nr 4 1 13 44057 1971 Agregat Prądotwórczy 4ZPP 250 WOLA stacjonarny MAGAZYN 1 GRUPA 14 2940 1975 Agregat Prądotwórczy 4ZPP 125 WOLA stacjonarny Grupa ul Dworcowa nr 6 budynek nr 191 1 15 9474 1982 Agregat Prądotwórczy 82 ZPP 250 WOLA stacjonarny Grupa ul Dworcowa nr 6 budynek nr 191 1 16 15105 1999 Agregat Prądotwórczy ZE4C/90/13/2 stacjonarny Grupa ul Dworcowa nr 6 budynek nr 189 1 17 8110569 1995 Agregat Prądotwórczy EC - 2200 HONDA przenośny Grupa ul Dworcowa nr 6 budynek nr 242 1 JAMY 18 6054 2013 Agregat Prądotwórczy SE 0230 A IVECO Stacjonarny JAMY Gmina Rogóźno budynek nr 12 1 19 6055 2013 Agregat Prądotwórczy SE 0230 A IVECO Stacjonarny JAMY Gmina Rogóźno budynek nr 12 1 20 1067 1982 Agregat Prądotwórczy 4ZPP 250 WOLA stacjonarny JAMY Gmina Rogóźno budynek nr 12 1 BRODNICA 21 12324 1988 Agregat Prądotwórczy PAD 36 - 3 / 400 na ramie Brodnica ul Czwartaków nr 1 budynek nr 56 1 22 19095 2000 Agregat Prądotwórczy HONDA GEKO 2500 EA HEBA przenośny Brodnica ul Czwartaków nr 1 budynek nr 3 1 23 29941 1971 Agregat Prądotwórczy PAD 16 - 3 / 400 stacjonarny Brodnica Węzeł łączności budynek nr 1 1 CHEŁMNO 24 2935 1975 Agregat Prądotwórczy 4ZPP 125 WOLA stacjonarny Chełmno ul Al. 3 Maja budynek nr 41 1 25 9936 1985 Agregat Prądotwórczy PAD 36 - 3 / 400 na przyczepie Chełmno - Grubno budynek nr 1 1 26 10538 1986 Agregat Prądotwórczy PAD 36 - 3 / 400 na przyczepie Chełmno - Biskupia budynek nr 44 1 5. Realizacja usług odbywać się będzie na terenie jednostek wojskowych w miejscowościach Grudziądz, Grupa, Jamy, Brodnica, Chełmno. 6. Wykonawca realizując usługi na terenie jednostek wojskowych jak powyżej zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie danych jednostek. 7. Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa celem ich utylizacji (o ile wystąpią). 8. Materiały i urządzenia stosowane przy wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych, winny posiadać atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, wydane przez upoważnione instytucje. Przedmiotowe materiały muszą być nowe i nieużywane. 9. Okres ważności przeglądu będzie zgodny z wymaganiami producenta agregatów i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej agregatów). 10. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia musi dysponować odpowiednim urządzeniami, narzędziami i materiałami zapewniającymi należyte wykonanie usługi. 11. Osoby wykonujące w imieniu Wykonawcy wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia lub / i przeszkolenie, techniczną wiedzę i doświadczenie w przedmiotowym zakresie. 12. Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia agregatów po wykonanej usłudze. 13. Wykonawca oświadcza pod rygorem odpowiedzialności karnej i naliczenia kary umownej z tego tytułu, że osoby wykonujące przeglądy agregatów prądotwórcze są zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę - pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania. "Wykaz" winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz osób" stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA" z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 14, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 8. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50532000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT51210.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 28413,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.