Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-22
Gdynia: usługa polegająca na wykonaniu sieci monitoringu środowiska naturalnego
Numer ogłoszenia: 84993 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa polegająca na wykonaniu sieci monitoringu środowiska naturalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa polegająca na wykonaniu sieci monitoringu środowiska naturalnego składająca się z następujących części: Część I zamówienia - realizacja projektu robót geologicznych na wykonanie sieci piezometrów do monitoringu jakości wód podziemnych na dopływie do studni nr 4, 5 i 6 ujęcia JW 4653 Siemirowice. Część II zamówienia - realizacja projektu robót geologicznych dla uzupełniania rozpoznania stanu środowiska gruntowo - wodnego oraz określenia zakresu monitoringu wód podziemnych w celu ochrony ujęcia wód podziemnych na terenie JW 4224 w Wałczu, Skład Dębogórze..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 50% wartości zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.15.00-9, 76.30.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki dotyczące: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)Wykonawcy składający ofertę na II część zamówienia muszą posiadać własny akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz rozdziału 8 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010r., 3)Wykonawcy składający ofertę na II część zamówienia muszą posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne, 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 3.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji, b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument winien złożyć każdy Wykonawca, a także każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum firm), c)oświadczenie o posiadaniu akredytowanego systemu teleinformatycznego do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone z kopią pisma stwierdzającego, że ABW lub SKW nie wstrzymują przetwarzania informacji niejawnych w systemie teleinformatycznym (art. 48 ust. 12 Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dn. 05.08.2010 r), d)kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki dotyczące: 1)wykonali trzy usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości nie mniejszej niż 37.000,00 zł brutto każda, 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 3.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych usług wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, datami wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wg załącznika nr 5 do niniejszej Specyfikacji ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki dotyczące: 1)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a)Wykonawcy składający ofertę na I część zamówienia muszą dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą ważne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do pracy na dokumentach niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone lub upoważnienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych na okoliczność wglądu w dokumentację o klauzuli zastrzeżone w siedzibie Zamawiającego, b)Wykonawcy składający ofertę na II część zamówienia muszą dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą ważne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do pracy na dokumentach niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych na okoliczność wglądu w dokumentację o klauzuli poufne w siedzibie Zamawiającego, c)Wykonawcy składający ofertę na II część zamówienia muszą dysponować pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 3.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz informacjami dotyczącymi ochrony informacji niejawnych wg załącznika nr 6 do niniejszej Specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wg siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, IVp., pok. 406.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:30, miejsce: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, IIp., pok. 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia - realizacja projektu robót geologicznych na wykonanie sieci piezometrów do monitoringu jakości wód podziemnych na dopływie do studni nr 4, 5 i 6 ujęcia JW 4653 Siemirowice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - realizacja projektu robót geologicznych na wykonanie sieci piezometrów do monitoringu jakości wód podziemnych na dopływie do studni nr 4, 5 i 6 ujęcia JW 4653 Siemirowice..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.15.00-9, 76.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - realizacja projektu robót geologicznych dla uzupełniania rozpoznania stanu środowiska gruntowo - wodnego oraz określenia zakresu monitoringu wód podziemnych w celu ochrony ujęcia wód podziemnych na terenie JW 4224 w Wałczu, Skład Dębogórze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - realizacja projektu robót geologicznych dla uzupełniania rozpoznania stanu środowiska gruntowo - wodnego oraz określenia zakresu monitoringu wód podziemnych w celu ochrony ujęcia wód podziemnych na terenie JW 4224 w Wałczu, Skład Dębogórze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.15.00-9, 76.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.