eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Drezdenko: Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 84993 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami Rodzaj zamówienia: usługi Opis ogólny przedmiotu zamówienia, określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami zabudowanymi - komunalnymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi wchodzącymi w skład Wspólnot Mieszkaniowych, garażami i pomieszczeniami gospodarczymi wyszczególnionymi w załącznikach nr 1, 2 i 3. Do obowiązków Zarządcy należy: a) utrzymanie należytego stanu technicznego nieruchomości i budynków na nich usytuowanych, mieszkań komunalnych we Wspólnotach Mieszkaniowych oraz urządzeń komunalnych, b) organizowanie i prowadzenie konserwacji i remontów bieżących, c) organizowanie i prowadzenie remontów kapitalnych w uzgodnieniu z Zamawiającym, plan remontów należy przekazać Zamawiającemu do 30 września każdego roku, d) konserwacja i remonty instalacji co, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej, a także innego rodzaju, o ile jest zamontowana, e) zawieranie umów, z zachowaniem trybu przewidzianego ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych, na dostawę energii elektrycznej, co, gazu, wody, usługi kominiarskie, wywóz nieczystości stałych i płynnych i inne niezbędne usługi, roboty budowlane zgodnie z planami remontów , f) sprzątanie chodników przyległych do budynków komunalnych, g) utrzymanie w stanie estetycznym zieleni przydomowej i terenów przyległych do budynków, zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, h) oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz usuwanie błota i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, w tym z podwórzy, przejść, bram, oraz posypywanie piaskiem w przypadku gołoledzi, i) zapewnienie ochrony przeciwpożarowej budynków, j) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zasadności remontów kapitalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, k) rozbiórki budynków będących w zarządzaniu za zgodą Zamawiającego, l) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi zleconymi w ramach umowy robotami budowlanymi, m) przygotowanie propozycji z zakresu polityki czynszowej, n) po dokonaniu ustaleń z Zamawiającym prowadzenie spraw związanych z zamianą lokali mieszkalnych, o) prowadzenie ewidencji i dokumentacji budynków wynikających z przepisów prawa budowlanego, a w szczególności ksiąg obiektu budowlanego, p) zlecanie kontroli technicznej i okresowych przeglądów budynków, a także urządzeń stanowiących wyposażenie techniczne, q) opracowywanie koniecznych sprawozdań dla celów statystycznych dot. zasobu mieszkaniowego gminy, r) ubezpieczenie nieruchomości wchodzących w skład zasobu od ognia i innych żywiołów, naliczanie i pobieranie czynszów od lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Drezdenko, s) przyjmowanie i przekazywanie najemcom lokali mieszkalnych i użytkowych protokołami zdawczo-odbiorczymi, t) rozliczanie najemców zdających mieszkanie z tytułu zużycia elementów wyposażenia technicznego lokalu oraz wystawianie not obciążających, u) zabezpieczanie zwalnianych lokali przed nielegalnym zajęciem, sprawowanie dozoru tych lokali do czasu przydziału, v) drukowanie i dostarczanie najemcom książeczek czynszowych z zapisem jakiego dotyczy okresu płatności (dzień, miesiąc, rok) 2. W zakresie gospodarki lokalami użytkowymi działalność Zarządcy obejmować będzie w szczególności: a) wyrażanie zgody na podnajem lokali, b) prowadzenie spraw dotyczących partycypowania w kosztach remontów i modernizacji wynajmowanych lokali w oparciu o stosowne uchwały Zamawiającego, c) opiniowanie spraw dotyczących wymiaru czynszu tj. zwolnienia z zapłaty czynszu w zamian za przeprowadzony w lokalu konieczny remont, umorzenia zaległego czynszu i odsetek od zaległości, 3. W zakresie gospodarki lokalami mieszkalnymi działalność Zarządcy obejmować będzie: a) prowadzenie ewidencji i dokumentacji zasobów mieszkaniowych oraz ewidencji księgowej należności i zobowiązań (analitycznie), b) wykonywanie niezbędnych czynności związanych z przekwaterowaniem lokatorów z budynków przeznaczonych do rozbiórki ze względu na prowadzone inwestycje w ramach otrzymanych od Zamawiającego środków finansowych, 4. W zakresie gospodarki lokalami mieszkalnymi Zamawiającego wchodzącymi w skład Wspólnot Mieszkaniowych, w których ustanowiony jest sposób zarządu, reprezentowanie Zamawiającego w charakterze Administratora zasobu Szczegółowy zakres obowiązków Zarządcy określa umowa. Powierzchnia użytkowa lokali może ulec zmianie z uwagi na sprzedaż lokali stanowiących własność gminy lub pozyskanie nieruchomości do zasobu gminy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością minimum 1 usługę zarządzania nieruchomościami zabudowanymi (budynki i lokale mieszkalne, niemieszkalne) o powierzchni min. 10 tysięcy m2 w sposób ciągły, przez okres minimum 1 roku, ocena na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości na sumę nie mniejszą niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), ocena na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, B. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, C. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z wzorem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Drezdenku, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Drezdenku, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko (Punkt Obsługi Klienta - parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.