eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Budowa lokalnej przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Salpik i Bałowo, Gmina Kętrzyn, z przyłączami kanalizacyjnymi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Kętrzyn: Budowa lokalnej przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Salpik i Bałowo, Gmina Kętrzyn, z przyłączami kanalizacyjnymi.
Numer ogłoszenia: 84991 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54199 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa lokalnej przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Salpik i Bałowo, Gmina Kętrzyn, z przyłączami kanalizacyjnymi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Budowa lokalnej przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Salpik i Bałowo, Gmina Kętrzyn, z przyłączami kanalizacyjnymi. CPV: 45000000-8 Roboty budowlane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45252127-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 71354000-4 Usługi sporządzania map 2. Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem określają łącznie projekty technicznych i przedmiary robót. 3. Wykonawca zrealizuje zamówienie z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami projektów technicznych. Spełnianie powyższych wymogów wykonawca będzie zobowiązany udokumentować przy odbiorze końcowym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 2) - Projekty techniczne 3) - Przedmiary robót 5. Jeżeli projekt techniczny oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazują dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów , pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych nie gorszych niż parametry określone w tej dokumentacji. Wykazanie, iż zamienione materiały i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będzie należało do obowiązków wykonawcy. 6. Do obowiązków wykonawcy zamówienia będzie należało również : 1) obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą; 2) powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów o terminie wejścia na grunt z robotami budowlanymi; 3) przeprowadzenie niezbędnych prób i badań; 4) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót i przywrócenie go do stanu pierwotnego, łącznie z odtworzeniem ciągów komunikacyjnych i urządzeń uzbrojenia terenu, zniszczonych w trakcie robót. 7. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej za zgodą zamawiającego. 1) Na wniosek wykonawcy, za zgodą zamawiającego, w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany dotyczące wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego jakie przewiduje projekt. W tym przypadku wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 2) W przypadku gdy z punktu widzenia zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych przewidzianych w umowie, zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania. 3) W przypadku gdy określone wyżej zmiany powodują wzrost kosztów inwestycji zamawiający musi złożyć dodatkowe zamówienie na ich wykonanie. 8. Wymagany okres gwarancji dla wykonanego zakresu robót budowlanych - 3 lata od odbioru końcowego. 9. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie. 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.24.40-8, 45.25.21.27-4, 45.31.00.00-3, 71.35.40.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2007-2013, Fundusz Małych Projektów Sąsiedzi w Działaniu ..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp . z o.o., Karolewo 33, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149333,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141772,00

  • Oferta z najniższą ceną: 141772,00 / Oferta z najwyższą ceną: 188648,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.