To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 84960 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Sulechów: Kompleksowe świadczenie w roku 2017 usług bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Sulechów
w części dotyczącej urządzeń będących własnością Gminy Sulechów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 57742
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny
52676500000, ul.
Plac Ratuszowy
6,
66100
Sulechów, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 851 120, faks
683 854 686, e-mail
bz@sulechow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe świadczenie w roku 2017 usług bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Sulechów w części dotyczącej urządzeń będących własnością Gminy Sulechów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZ.271.24.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. ZAMÓWIENIE OBEJMUJE prace remontowe, prace naprawcze urządzeń energetycznych i urządzeń oświetlenia zewnętrznego według wykazu obiektów oświetleniowych na terenie Gminy Sulechów. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w roku 2017 w zależności od potrzeb Zamawiającego w zakresie obejmującym następujący zakres: 1) natychmiastowe usuwanie zgłoszonych awarii obwodów oświetleniowych, a także zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowanych przez uszkodzone elementy instalacji oświetleniowej, 2) przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, za pośrednictwem telefaksu lub poczty e-mail od Zamawiającego o nieprawidłowym działaniu oświetlenia i niezwłoczne usuwanie nieprawidłowości, 3) bieżącą, niezbędną wymianę niesprawnych (zużytych, funkcjonujących wadliwie lub uszkodzonych) elementów oświetlenia, a w szczególności źródeł światła (żarówek), dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków, gniazd i wkładek bezpiecznikowych (bezpieczników), styczników, przewodów wysięgników oraz opraw, słupów i fundamentów słupów, w terminach od momentu powiadomienia do wykonania następującego zakresu prac: teren miasta tereny wiejskie naprawa urządzeń sterowania oświetleniem 24 godzin 24 godzin naprawa linii napowietrznej 48 godzin 48 godzin naprawa linii kablowej 5 dni 7 dni wymiana zużytych pojedynczych źródeł światła 5 dni 7 dni 4) sprawdzanie i naprawa uszkodzonych: styków, połączeń przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli, uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych, itp., 5) bieżące sprawdzanie i niezwłoczna naprawa niesprawnych układów zapłonowych opraw, 6) bieżące sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej - pomiary i badania eksploatacyjne (sprawdzenie stanu technicznego i pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiar stanu rezystencji izolacji, sprawdzanie oporności uziemień roboczych), 7) kontrole stanu oświetlenia drogowego i parkowego w porze świecenia (przy włączonym oświetleniu) - 1 raz w okresie obowiązywania umowy, przy czym protokół z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić niezwłocznie Zamawiającemu, 8) oględziny urządzeń oświetlenia drogowego, nie rzadziej niż 2 razy w okresie realizacji umowy, przy czym protokół z przeprowadzonych oględzin Wykonawca zobowiązany jest przedstawić każdorazowo, niezwłocznie Zamawiającemu (pierwszy raz do dwóch tygodni po podpisaniu umowy i drugi raz do dwóch tygodni przed zakończeniem terminu umowy), 9) bieżącą konserwację i remonty szafek sterowniczych (szafek kablowych, oświetleniowych), tablic oświetleniowych (rozdzielczych) i elementów układu sterującego oświetleniem - według potrzeb, 10) przeglądy techniczne słupów, wysięgników i opraw - jeden raz w okresie obowiązywania umowy, przy czym protokół z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić niezwłocznie Zamawiającemu, 11) sprawdzanie stanu technicznego, konserwację i naprawy osłon wnęk słupowych (bezpiecznikowych) oraz połączeń na tablicach zaciskowych - według potrzeb, 12) sprawdzenie posadowienia, przywracanie pionowości słupów oraz sprawdzanie mocowania oraz kontrolę stanu technicznego wysięgników i opraw - jeden raz w okresie obowiązywania umowy, 13) sprawdzanie oraz regulacje położenia opraw i odbłyśników - według potrzeb, 14) konserwację metalowych konstrukcji latarń oraz uzupełnianie numeracji słupów - według potrzeb, 15) usuwanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe - niezwłocznie, według potrzeb, 16) wykonywanie pozostałych, nieopisanych wyżej usług towarzyszących, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi konserwacji i utrzymania oświetlenia drogowego i parkowego, będącego własnością Gminy Sulechów, niezależnie od literalnych postanowień umowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 17) prowadzenie prac pod napięciem na sieci Enea Operator na odcinkach skojarzonych z liniami oświetleniowymi, 18) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji jakości na przedmiot świadczeń, tj. wykonane usługi konserwacji, naprawy itp. oraz dostarczone w związku z nimi materiały i części. 3. Zamówieniem objętych jest 803 szt. punków oświetleniowych oraz 5 szt. sygnalizacji świetlnych, których szczegółową lokalizację określa Rozdział III SIWZ). 4. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia w sposób zgodny z ww. ustawą, jak również z ustawą Prawo ochrony środowiska oraz pokrywania kosztów utylizacji zużytych źródeł światła (lamp, żarówek), opraw, elementów sterowania, zabezpieczeń itp., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające zagospodarowanie zużytych elementów oświetleniowych zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 5. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji świadczeń określonych w umowie z mocy postanowień samej umowy, z uwzględnieniem poleceń, zawiadomień i protokołów typowania sporządzonych przez Zamawiającego i doręczonych Wykonawcy. 6. Dostawa materiałów, części, koszty przeprowadzenia prób, badań i sprawdzeń, koszty związane z opłatą za zajęcie terenu, w tym opłaty za zajęcie pasa drogowego /terenu/ oraz koszty zajęcia i przywrócenia pasa drogowego/terenu/ do stanu pierwotnego, koszty uzyskania (udostępnienia) sygnału sterowania oświetleniem od ENEA Operator Sp. z o.o., Rejon Dystrybucji Świebodzin, koszty prowadzenia niezbędnej dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych (dziennik oględzin i przeglądów, protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów, sprawozdania i raporty, prowadzenie księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach itp.) oraz ewentualne koszty związane z dopuszczeniem do pracy na urządzeniach elektroenergetycznych (jeśli wystąpi taka potrzeba), jak również wszelkie inne koszty związane z realizacją umowy obciążają Wykonawcę i wliczone są w jego wynagrodzenie, o którym mowa w § 7 umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w terenie warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przewidzianych w budżecie Zamawiającego na realizację tego zadania. 9. Wykonawca będący osobą fizyczną oświadcza, że na dzień zawarcia umowy zatrudnia / nie zatrudnia pracownika, względnie posiada / nie posiada zawartej umowy zlecenia (umowy o świadczenie usług) z co najmniej jedną osobą. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o zmianie powyższych okoliczności. 10. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników i nie posiadającego zawartej umowy zlecenia (umowy oświadczenie usług) z co najmniej jedną osobą, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy nie może być niższe niż iloczyn liczby godzin świadczenia przez Wykonawcę usług w danym miesiącu na rzecz Zamawiającego oraz stawki minimalnej wynagrodzenia określonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r., poz. 2008 z późn. zm.). W przypadku opisanym powyżej Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szczegółową ewidencję godzin świadczenia usług na rzecz Zamawiającego w każdym miesiącu i przedstawiać ją do zatwierdzenia Zamawiającemu. Zatwierdzona ewidencja powinna być każdorazowo załączona do faktury VAT doręczonej Zamawiającemu pod rygorem braku zapłaty. W sytuacji, gdy wynagrodzenie Wykonawcy obliczone w oparciu o iloczyn liczby godzin świadczenia usług w danym miesiącu i stawki minimalnej wynagrodzenia przekroczy w danym miesiącu wartość wynagrodzenia obliczonego zgodnie z ust. 2 powyżej, powstała nadpłata odjęta będzie od wynagrodzenia Wykonawcy należnego w kolejnym miesiącu, z zastrzeżeniem postanowienia niniejszego ustępu, zdanie pierwsze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
50232110-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60975.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 66420.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap I".
- Remont drogi w miejscowościach Dębinki i Klępsk (gmina Sulechów)
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.