eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Modernizacja obiektu-Remont bieżni na stadionie MORiS Chorzów, ul. Lompy 10a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-12

Chorzów: Modernizacja obiektu-Remont bieżni na stadionie MORiS Chorzów, ul. Lompy 10a
Numer ogłoszenia: 84944 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58096 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektu-Remont bieżni na stadionie MORiS Chorzów, ul. Lompy 10a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Celem opracowania jest: remont nawierzchni poliuretanowej dwóch zakoli bieżni lekkoatletycznej, rozbiegu do skoku w dal oraz dwóch fragmentów bieżni. Zakres opracowania obejmuje roboty związane z wymianą podbudowy i odtworzeniem nawierzchni wyznaczonych fragmentów lub z wymianą samej nawierzchni oraz wymianą pasa trawnika między bieżnią a rozbiegiem przewidzianym jako odwodnienie rozbiegu. Warunek remontu: Remont to odtworzenie stanu pierwotnego (Ustawa Prawo Budowlane, art.3, pkt 8). Aby zachować pierwotny stan bieżni i nadal spełniać wymogi przepisów IAAF oraz PZLA , remontowane fragmenty i pozostała jej część powinny być jednorodne, wykonane w systemie poliuretanowym o tych samych parametrach użytkowych. Opis nawierzchni: Odtwarzana nawierzchnia to nieprzepuszczalna nawierzchnia poliuretanowa typu Sandwich o łącznej grubości 13 mm. Nawierzchnia syntetyczna, sportowa bezspoinowa, poliuretanowo-gumowa, o grubości 13 mm, nieprzepuszczalna dla wody, do użytkowania w butach z kolcami, wykonywana bezpośrednio na placu budowy na podbudowie asfaltobetonowej. Składa się z dwu warstw: elastycznego podkładu i warstwy użytkowej. Służy do pokrywania nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, sektorów i rozbiegów konkurencji technicznych zawodów LA na obiektach lekkoatletycznych. Nawierzchnia obramowana będzie obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej zwykłej lub istniejącymi elementami odwodnienia liniowego ACO Sport. Technologia wykonania nawierzchni została opisana w dokumentacji projektowej. Usuwana nawierzchnia poliuretanowa przeznaczona do utylizacji a podkład z asfaltobetonu przeznaczony do recyklingu. Podbudowę mineralną należy wywieźć na wysypisko. Próbka oferowanej nawierzchni z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu (dostarczyć do oferty). Sposób przeprowadzenia odbioru nawierzchni: - Nawierzchnia powinna mieć jednakową grubość, min. 13 mm. - Powinna posiadać jednorodną fakturę zewnętrzną z granulatem EPDM oraz jednolity kolor. - Warstwa użytkowa powinna być trwale związana z warstwą elastyczną. - Posypka z EPDM w warstwie górnej powinna być trwale związana z warstwą poliuretanu. - Nie należy dopuścić do powstawania łysych plam, a nadmiar granulatu EPDM powinien być zebrany. - Powstałe łączenia (wynikające z technologii instalacji) powinny być liniami prostymi, bez uskoków utrudniających późniejsze użytkowanie. - Spadki poprzeczne i podłużne oraz grubości nawierzchni powinny odpowiadać wartościom określonych w przepisach IAAF i PZLA. Wykonawca powinien przedłożyć komplet dokumentów odbiorowych dotyczących nawierzchni 1. Szczegółowy przedmiot umowy określa dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiar robót (w załączeniu PDF), stanowiące załączniki do SIWZ. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić Zamawiającemu do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. 2. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny poszczególnych pozycji są przykładowe, jednak ich zmiana jest dopuszczalna jedynie wówczas, gdy obejmuje identyczny zakres robót i materiały o jakości nie gorszej niż w pozycji przedmiaru. 3. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia zamienne muszą one być równoważne jakościowo, estetycznie i gabarytowo tym podanym w SIWZ, po uzyskaniu zgody projektanta i inwestora. Jeżeli produkty będą posiadały parametry techniczne gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp. Jeśli wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: - opis pozycji równoważnych z podaniem producentów artykułów, - opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar potwierdzony kartami technicznymi wyrobu lub produktu wydanymi przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych . W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 4. Roboty prowadzone będą na podstawie zgłoszenia właściwemu organowi. 5. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięcy gwarancji. 6. Zamawiający pozostawia możliwość wyboru Wykonawcy możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przy czym, wizja lokalna zostanie potraktowana przez Zamawiającego jako czynność pomocnicza przy przygotowaniu oferty i nie będzie miała jakiegokolwiek wpływu na merytoryczną, ani nawet formalną ocenę oferty. 7.Oferta musi obejmować całość zamówienia 8.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych 9.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 10.Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, 11.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, 12.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 13.Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 14.Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, 15.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 16.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, Uwaga! Zamawiający oświadcza, że przedmiot umowy realizowany będzie w terminie od 20.06.2016 do 19.08.2016 r. Kwotę brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, którego wzór znajduje się w załączniku nr 1. Wykonawca w przedstawionej wycenie zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów prac, które niezbędne są do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z rozdziałem III niniejszej specyfikacji oraz z dokumentacją projektową...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tamex Obiekty Sportowe S.A., ul. Rydygiera 8/3a, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 714843,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 596695,11

  • Oferta z najniższą ceną: 596695,11 / Oferta z najwyższą ceną: 744094,65

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.