To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-21
Warszawa: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
Numer ogłoszenia: 8489 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384326 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych, ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 589 82 80, faks 022 589 81 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie, ul. Grójecka 127. Szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określa: Opis przedmiotu zamówienia oraz z uwagi na to, że Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Wykaz asortymentowo-ilościowy standardowych mebli biurowych dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie - część A zamówienia dotycząca standardowych mebli biurowych, Wykaz asortymentowo-ilościowy mebli biurowych na zamówienie dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie wraz z załączonym do niego rysunkiem technicznym - część B zamówienia dotycząca mebli biurowych na zamówienie. Termin realizacji zamówienia: odnośnie do części A zamówienia - maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, odnośnie do części B zamówienia - maksymalnie do 45 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa, montaż i ustawienie standardowych mebli biurowych w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FURNIKO FABRYKA MEBLI BIUROWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FURNIKO FABRYKA MEBLI BIUROWYCH SP. Z O.O.
- FURNIKO Fabryka Mebli Biurowych Sp. z o.o., ul. Batalionów Chłopskich 85, 75-303 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153788,78
Oferta z najniższą ceną: 153788,78 / Oferta z najwyższą ceną: 206658,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych na zamówienie w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FURNIKO FABRYKA MEBLI BIUROWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FURNIKO FABRYKA MEBLI BIUROWYCH SP. Z O.O.
- FURNIKO Fabryka Mebli Biurowych Sp. z o.o., ul. Batalionów Chłopskich 85, 75-303 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 247492,98
Oferta z najniższą ceną: 116025,00 / Oferta z najwyższą ceną: 462093,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Modernizacja budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kościelisku wraz z montażem systemu fotowoltaicznego, Gmina Kościelisko .
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta Poznania (pl. Kolegiacki 17)
- "Dostawa wyposażenia meblowego do nowej siedziby Gminy Zambrów"
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.