eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PN-6/2/2013/materiały 1 x uż.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Gdańsk: PN-6/2/2013/materiały 1 x uż.
Numer ogłoszenia: 84880 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-6/2/2013/materiały 1 x uż..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Cewnik Foley - 2-drożny- sterylny - 17300 szt. - Cewnik Foley - 3-drożny - sterylny - 500 szt. - Cewnik Tieman - sterylny - 2000 szt. - Cewnik Nelaton- sterylny - 2450 szt. Pakiet 2 - Butelki do długotrwałego odsysania ran - sterylne - 650 szt. - System wysokociśnieniowy do drenażu ran - jałowy - 5000 szt. Pakiet 3 - Cewnik do karmienia od 6 do 10 Ch - jałowy - 58000 szt. Pakiet 4 - Końcówki jednorazowego użytku do termometrów Braun TermoScan Pro 4000 - 485000 szt. Pakiet 5 - Kieliszki lekarskie - 170000 szt. - Szpatułki drewniane - 470 op. (a`100) - Opaska do identyfikacji noworodków - 15000 szt. - Opaska do identyfikacji dzieci i dorosłych - 79000 szt. - Ostrza do skalpeli - 440 op. - Prezerwatywy pudrowane - 9300 szt. - Zaciskacz do pępowiny, sterylny - 3700 szt. - Zgłębnik żołądkowy z zatyczką - sterylny - 1900 szt. - Staza automatyczna - 600 szt. - Staza jednorazowego użytku - 1000 szt. Pakiet 6 - Szyna do palców aluminiowa z gąbką - 800 szt. Pakiet 7 - Jednorazowe torby foliowe do wymiocin - 1000 szt. Pakiet 8 - Przyrząd do przetaczania krwi z pomiarem OCŻ - 150 szt. Pakiet 9 - Pojemnik na odpady medyczne, pojemność: 700-750 ml; 1000 ml; 2000 ml; 5 L; 10 L; 20 L - łącznie 30950 szt. Pakiet 10 - Strzykawki sterylne typu CTP-200 - 4300 szt. Pakiet 11 - Zamknięty system do nawilżacza z adapterem typu Respiflo - 2740 szt. - reduktory tlenowe przystosowane do w/w systemu (Szpital posiada gniazda tlenowe typu AGA) - 40 szt. Pakiet 12 - Układ noworodkowy, oddechowy, jednokrotnego użytku, do respiratora Evita XL- 250 szt. - Czujnik przepływu tlenu do respiratora Evita XL - 30 szt. Pakiet 13 - Bezigłowy aparat ( przyrząd) z filtrem do transfuzji leków cytostatycznych do strzykawki - 6000 szt. - Bezigłowy przyrząd do transfuzji leków cytostatycznych do worka typu Viaflo - 5000 szt Pakiet 14 - Przenośny, jednorazowy system infuzyjny (infuzor)- 200 szt. Pakiet 15 - Prowadnice jednokrotnego użytku do rurek inkubacyjnych - 700 szt. Pakiet 16 - Sterylny cewnik moczowodowy typu Nelaton - 270 szt. Pakiet 17 - Zestaw do HYDROKOLOGRAFII bez barytu, jednorazowego użytku - 900 szt. Pakiet 18 - Aparat do przetaczania krwi do pompy przepływowej Agilia-Volumat - przyrząd do transfuzji krwi - 50 szt. - Aparat do przetaczania krwi do pompy przepływowej Agilia - Volumat - przyrząd do infuzji - 500 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: a) co najmniej 2 dostawy materiałów jednokrotnego użytku o wartości każda z nich min: Pakiet 1 - 10 452 zł; Pakiet 10 - 46 324 zł. Pakiet 2 - 858 zł; Pakiet 11 - 14 056 zł. Pakiet 3 - 8 456 zł; Pakiet 12 - 15 098 zł. Pakiet 4 - 65 475 zł;. Pakiet 13 - 16 405 zł. Pakiet 5 - 20 156 zł; Pakiet 14 - 7 452 zł Pakiet 6 - 920 zł Pakiet 15 - 2 080 zł. Pakiet 7 - 1 134 zł. Pakiet 16 - 3 556 zł. Pakiet 8 - 527 zł. Pakiet 17 - 4 860 zł. Pakiet 9 - 32 900 zł. Pakiet 18 - 2 136 zł.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: Pakiet 1 - 10 452 zł; Pakiet 10 - 46 324 zł. Pakiet 2 - 858 zł; Pakiet 11 - 14 056 zł. Pakiet 3 - 8 456 zł; Pakiet 12 - 15 098 zł. Pakiet 4 - 65 475 zł;. Pakiet 13 - 16 405 zł. Pakiet 5 - 20 156 zł; Pakiet 14 - 7 452 zł Pakiet 6 - 920 zł Pakiet 15 - 2 080 zł. Pakiet 7 - 1 134 zł. Pakiet 16 - 3 556 zł. Pakiet 8 - 527 zł. Pakiet 17 - 4 860 zł. Pakiet 9 - 32 900 zł. Pakiet 18 - 2 136 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a. aktualnie datowany katalog lub folder oferowanego przedmiotu zamówienia, dla oferowanego produktu w danym pakiecie. Wykonawca winien zaznaczyć kolorowym zakreślaczem pozycję oferowaną, zaznaczając jednocześnie numer pakietu, którego dotyczą; b. dokumenty dopuszczające oferowany produkt do obrotu na terenie RP; c. wzory przedmiotu zamówienia w ilości: Pakiet 1 - poz. 1 rozm. 16 i 18 - po 3 szt.; - poz. 2 - rozm. 20 i 22 - po 3 szt; . - poz. 3 i 4 z dwóch dowolnych rozm. - po 3 szt.; Pakiet 2 - poz. 1 i 2 - po 3 szt. Pakiet 3 - rozm. 6 i 8 - po 5 szt. Pakiet 5 - poz. 3 i 4 - po 3 szt. - poz. 5 - rozm. 11 i 20 - po 3 szt. - poz. 7 - 3 szt. - poz. 8 - rozm. 16 i 18 - po 3 szt. - poz. 9 i 10 - po 2 szt. Pakiet 6 - poz. 1 i 2 - po 3 szt. Pakiet 7 - 3 szt. Pakiet 8 - 2 szt. Pakiet 9 - po 1 szt. z każdej poz. Pakiet 10 - 2 szt. Pakiet 11 - 4 szt. Pakiet 12- po 1 szt. z każdej poz. Pakiet 13 - po 2 szt. z każdej poz. Pakiet 14 - 2 szt. Pakiet 15 - 3 szt. z dowolnego rozm. Pakiet 16 - rozm. 5 i 6 - po 3 szt. Pakiet 17 - 2 szt. Pakiet 18 - po 2 szt. z każdej poz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Opisane w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający lub www.szpital.gda.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, Sekretariat Dyrektora - pok. 44.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.