eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › dostawa ładowarki kołowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Bogatynia: dostawa ładowarki kołowej
Numer ogłoszenia: 84874 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 17, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7732028, fax 075 7731387.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpobogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ładowarki kołowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ładowarki kołowej: fabrycznie nowa, wyprodukowana w 2008r. moc min. 80 - 110 KM min kąt skrętu 40° szerokość łyżki min. 2200 - 2500mm łyżka otwierana min 1,2 m³ max 1,4 m³ wysokość podnoszenia min. 4,5 m wysokość załadunku max 3,0 m joystickowe sterowanie osprzętem możliwość zmiany przełożeń kierunku jazdy pod obciążeniem we wszystkich zakresach prędkości osprzęt widłowy klimatyzacja radioodbiornik gaśnica trójkąt ostrzegawczy dla maszyn wolnobieżnych dźwiękowy sygnał biegu wstecznego pulsujące pomarańczowe światło ostrzegawcze, kogut

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 2.1. wykaz wykonanych co najmniej 10 dostaw pojazdu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły, spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie muszą złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 część II SIWZ); 2. Dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 10 SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 lub 2A część II SIWZ); 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 3 część II SIWZ); 5. Wykaz wykonanych dostaw (załącznik nr 4); 6. Dokumenty potwierdzające wykonanie dostaw np. referencje 7. Dokumentacja techniczna maszyny DTR w języku polskim (opis techniczny z załączonym zdjęciem/folderem); 8. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie kraju; 9. Wykaz cen usług serwisowych Wykonawcy w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, zakres bieżących konserwacji; 10. Ogólne warunki gwarancji; 11. Dołączony projekt umowy kupna-sprzedaży; II. W stosunku do dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. I Zamawiający stawia następujące wymogi formalne: 1. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 2. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą SIWZ muszą zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku ściśle wg warunków i postanowień w nich zawartych - bez dokonywania żadnych zmian i uzupełnień. Miejsca przeznaczone do wypełnienia muszą zostać prawidłowo wypełnione. W przypadku gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on w danym miejscu, nie dotyczy. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 10 ppkt. 1.1. składa każdy z wykonawców. W odniesieniu do pozostałych dokumentów - mogą być złożone przez każdego z wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. gwarancja - 20
  • 3. termin i warunki płatności - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpobogatynia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ul. Kilińskiego 17 59-920 Bogatynia.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 12:30, miejsce: Gminne PrzedsiębiorstwoOczyszczania Sp.z o.o. ul. Kilińskiego 17 59-920 Bogatynia, biuro obsługi klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.