eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zaprojektowanie i wybudowanie (GRI) budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Targowej 47 w Toruniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Toruń: Zaprojektowanie i wybudowanie (GRI) budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Targowej 47 w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 8486 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie (GRI) budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Targowej 47 w Toruniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej: projekty budowlane (zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego), przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w zakresie niezbędnym do wykonania wszystkich robót budowlanych i prawidłowego odbioru ich wykonania, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych i uzgodnień dla wykonania całego zadania wraz z zagospodarowaniem terenu objętego opracowaniem (w tym decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów wraz z nasadzeniami zastępczymi, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania oraz innych wynikających z przepisów prawa), 3) kompleksowa budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (40 lokali mieszkalnych) wraz z węzłem cieplnym i technologią oraz zagospodarowaniem terenu, wszystkimi robotami towarzyszącymi i wyposażeniem, zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz oddaniem obiektu do użytkowania, 4) wykonanie całego zakresu prac wynikającego z uzyskanej decyzji o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów, z nasadzeniami zastępczymi wraz z pracami pielęgnacyjnymi dla wykonanych nasadzeń zastępczych przez okres określony w decyzji, o której mowa powyżej, w zakresie i terminach określonych w harmonogramie prac pielęgnacyjnych (harmonogram prac pielęgnacyjnych uwzględniający co najmniej następujący zakres prac: nawadnianie, nawożenie mineralne drzew i krzewów, prace agrotechniczne, opryski drzew i krzewów przeciw chorobom i pleśniom, opracuje Wykonawca i przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu najpóźniej w dniu zakończenia wykonania nasadzeń zastępczych, harmonogram będzie zawierał rubryki umożliwiające potwierdzanie wykonanych czynności pielęgnacyjnych przez Zamawiającego), 5) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu zgłoszenia o wykonaniu nasadzeń zastępczych z załącznikami wynikającymi z uzyskanej decyzji administracyjnej. Uwaga: Przyłącze cieplne i energetyczne wykona dysponent sieci na zlecenie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Programem funkcjonalno-użytkowy zadania pn.: Budynek mieszkalny 4-kondygnacyjny z lokalami mieszkalnymi (komunalnymi) przy ul. Targowej 47 w Toruniu opracowany przez Biuro Architektoniczne COMPROJEKT, ul. Buszczyńskich 2/1 z Torunia. Ponadto przedmiotem realizacji jest m. in.: 1. Projekt organizacji placu budowy oraz sporządzenie planu BIOZ. 2. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla zrealizowanego obiektu, oznakowanie i wyposażenie w niezbędny sprzęt zabezpieczenia pożarowego (gaśnice itp.). 3. Ustanowienie kierownika budowy. 4. Przygotowanie i organizacja placu budowy w tym wykonanie szczelnego ogrodzenia placu budowy z elementów nieprzezroczystych. 5. Wykonanie zasilania elektrycznego i zaopatrzenia w media placu budowy wraz z podlicznikami. 5. Obsługa geodezyjna i geologiczna. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych. Całość prac należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, warunkami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00 - 74.22.20.00 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50000,00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) osoby, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował wykonawca muszą posiadać uprawnienia do : - projektowania w specjalności: - architektonicznej - projektant branży architektonicznej - konstrukcyjno-budowlanej - projektant branży konstrukcyjnej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - projektant branży sanitarnej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - projektant branży elektrycznej, - drogowej - projektant branży drogowej oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót branży sanitarnej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót branży elektrycznej, - drogowej- kierownik robót branży drogowej wydanych na podstawie ustawy Prawo Budowlane i ROZPORZĄDZENIA MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 r., nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji dla jednej osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje. b)wykonawca zrealizował: - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 projekty budowlane z zakresu budownictwa kubaturowego na kwotę min. 120.000 zł brutto każdy, - w okresie 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 roboty budowlane na kwotę min. 2.000.000 zł brutto każda dotyczące obiektów budownictwa kubaturowego lub wykonali w systemie GRI co najmniej 1 robotę budowlaną dotyczącą obiektu budownictwa kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 2.500 000 brutto , c) przedłożą dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w wykazie (odpowiednio jak w pkt. b) w zakresie dla poszczególnych rodzajów zostały wykonane należycie ( min.2 -referencje z zakresu wykonania projektów 2 roboty budowlane lub 1 w systemie GRI ) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 1.200 000 zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy, b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2. 2. Zaakceptowany wzór umowy - zał nr 3. 3. Dowód wniesienia wadium 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności 6.Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień). 8.Wykaz: - robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania - projektów budowlanych z zakresu budownictwa kubaturowego wykonanych okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców lub wykaz robót budowlanych wykonanych w systemie GRI 9.Dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w tym wykazie (co najmniej 2 budowlane 2 projektowe lub jedna w systemie GRI), zostały wykonane należycie. 10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 1.200 000 zł. Oświadczenia: a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych b) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). c) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów, Toruń ul Wały Gen. Sikorskiego 10 (pokój nr 22)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia - Wydział Inwestycji i Remontów, Toruń ul Wały Gen. Sikorskiego 10 (pokój nr 22)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.