eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › remont instalacji centralnego ogrzewania w pawilonie D-11 wraz z robotami towarzyszącymi na terenie AGH w Krakowie-KC-zp.272-97/17

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-18

Ogłoszenie nr 84858 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.

Kraków: remont instalacji centralnego ogrzewania w pawilonie D-11 wraz z robotami towarzyszącymi na terenie AGH w Krakowie-KC-zp.272-97/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41703-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 157700000, ul. Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (12)6173595, faks (12)6173595, e-mail dzp@agh.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

remont instalacji centralnego ogrzewania w pawilonie D-11 wraz z robotami towarzyszącymi na terenie AGH w Krakowie-KC-zp.272-97/17

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem prac jest remont instalacji centralnego ogrzewania polegający na kompleksowej wymianie istniejącej instalacji na nową w pawilonie D-11 Zakres robót instalacyjnych objętych remontem obejmuje: 1) demontaż istniejącej instalacji c.o. Z wyłączeniem rurociągów przyłącza ciepłowniczego biegnącego pod stropem w piwnicach zasilającego sąsiedni budynek;* 2) montaż rozdzielacza z zaworami regulacyjnymi; 3) wykonanie pionów i poziomów instalacji zgodnie z dokumentacją projektową; 4) montaż nowych grzejników wraz z zaworami termostatycznymi z nastawą wstępną z głowicami termostatycznymi na zasilaniu oraz zaworami odcinającymi z możliwością spustu wody na powrocie wg wytycznych z dokumentacji projektowej; 5) zabezpieczenie ppoż. Przepustów instalacyjnych przechodzących przez strefy oddzielenia pożarowego w klasie EI 120 i EI 60; 6) Wykonanie izolacji termicznej dla rurociągów rozprowadzających w piwnicach i pionów; 7) wykonanie oznakowania rurociągów rozprowadzających w piwnicach ( zasilanie, powrót); 8) zabezpieczenie i przesunięcie znajdujących się w pomieszczeniach sprzętów na czas wykonywania prac 9) demontaż i ponowny montaż urządzenia wentyalcyjno-klimatyzacyjnego na czas wykonywania prac w pomieszczeniu clean room´u, po ponownym montażu urządzenia wykonanie prób szczelności i sprawdzenie poprawności działania; 10) wykonanie prób szczelności dla całej instalacji na zimno i gorąco; 11) wykonanie płukania instalacji; 12) uruchomienie i regulacja hydrauliczna instalacji; 13) dostarczenie dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami z przeprowadzonych prób szczelności oraz z atestami, aprobatami i certyfikatami dopuszczającymi zastosowane materiały i urządzenia; 14) Wykonanie drobnych prac elektrycznych Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) wykonanie niezbędnych przebić w ścianach i przewiertów w stropach oraz parapetach na poprowadzenia instalacji c.o. 2) demontaż i ponowny montaż osłon grzejników w pomieszczeniach na III piętrze; * 3) odtworzenie zniszczonych podczas robót obudów z pustaków, cegieł i płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym, 4) odtworzenie tynków ,okładzin ściennych i podłogowych w toaletach , sufitów podwieszonych. 5) wykonanie i montaż osłon nowoprojektowanych grzejników 6) wymiana parapetów w częściach wspólnych (klatkach schodowych K1, K2) 7) uzupełnienie zniszczonych podczas prac instalacyjnych fragmentów parapetów oraz wykonanie innych niezbędnych obróbek w miejscach związanych z prowadzeniem instalacji co. 8) wykonanie prać malarskich wraz z pracami przygotowawczymi strefie wymiany instalacji c.o. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. Z 2014 r. Poz. 1502, z poźn. Zm.), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: o robót rozbiórkowych, o robót demontażowych; o robót malarskich; o robót tynkarskich; o montażu instalacji c.o.; o montażu instalacji klimatyzacji; objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45262500-6, 45410000-4, 45431000-7, 45442100-8, 45421146-9, 45421153-1, 45331200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT534857.20
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LAWINA s.c. D. Orczyk, J. Kućmierz, uks24@poczta.fm, Przeginia 136, 32-049, Przeginia, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 375000,01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 375000,01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 598000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.