To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 84752 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Opole: "BIORÓŻNORODNOŚĆ OPOLSZCZYZNY - SKARBEM DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO" - projekt działań na rzecz ochrony bioróżnorodności opolskich wsi, na przykładzie działań mających na celu poprawę jakości życia i jakości środowiska w pobliżu rezerwatu przyrody Staw Nowokuźnicki" - odbudowa rowu opaskowego wraz z częściowym zabiciem ścianki szczelnej oraz modernizacja ścieżki edukacyjnej na terenie rezerwatu Staw Nowokuźnicki" - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75636-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, krajowy numer identyfikacyjny
00010051785953, ul.
ul. Katowicka
39,
45-061
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
+48774425742, faks
+48774425742, e-mail
przetarg@wzmiuw.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wzmiuw.opole.pl
Adres profilu: www.wzmiuw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"BIORÓŻNORODNOŚĆ OPOLSZCZYZNY - SKARBEM DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO" - projekt działań na rzecz ochrony bioróżnorodności opolskich wsi, na przykładzie działań mających na celu poprawę jakości życia i jakości środowiska w pobliżu rezerwatu przyrody Staw Nowokuźnicki" - odbudowa rowu opaskowego wraz z częściowym zabiciem ścianki szczelnej oraz modernizacja ścieżki edukacyjnej na terenie rezerwatu Staw Nowokuźnicki" - etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):09/Op/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą "BIORÓŻNORODNOŚĆ OPOLSZCZYZNY - SKARBEM DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO" - projekt działań na rzecz ochrony bioróżnorodności opolskich wsi, na przykładzie działań mających na celu poprawę jakości życia i jakości środowiska w pobliżu rezerwatu przyrody Staw Nowokuźnicki" - odbudowa rowu opaskowego wraz z częściowym zabiciem ścianki szczelnej oraz modernizacja ścieżki edukacyjnej na terenie rezerwatu Staw Nowokuźnicki" - etap II w skład, którego wchodzi wykonanie między innymi: 1. Ścieżki edukacyjnej 2. Mostku 3. Tarasu widokowego TW1 4. Tarasu widokowego na wodzie TW2 5. Wieży widokowej 6. Elementów małej architektury 7. Balustrady 8. Wymiany nawierzchni parkingu Modernizacja ścieżki edukacyjnej między innymi polegać będzie na: ? Wykonaniu nowej drewnianej ścieżki edukacyjnej ułożonej na podwalinach drewnianych opieranych na monolitycznych filarkach żelbetowych. Ścieżka edukacyjna szerokości 1,5 m i długości ok. 719 m. Wymiary desek, z których wykonana zostanie ścieżka to szerokość min. 15 cm i grubość min 5 cm. ? Wykonaniu mostku drewnianego znajdującego się nad Prószkowską oraz ścieżki wiodącej do niego. Nawierzchnia pomostu z desek szerokości min. 15 cm i grubości min. 5 cm. ? Wykonaniu dwóch nowych punktów obserwacyjnych (taras widokowy TW1 i taras widokowy TW2), o konstrukcji drewnianej z balustradami. Taras TW2 należy posadowić na palach dębowych o średnicy 30 cm i długości 8 m. Deski podłogi tarasów nie mogą być węższe niż 15 cm. Podłoga tarasów oraz stopni z desek grubości min. 5 cm. Stopnice schodów wejściowych z desek ryflowanych. ? Budowie nowej wieży widokowej dwukondygnacyjnej o konstrukcji drewnianej, wysokości do 10 m z zadaszeniem. Stopnice schodowe oraz deski spoczników powinny być ryflowane. Deski podłogi nie mogą być węższe niż 15 cm. Podłoga wieży oraz stopnie nie mogą być cieńsze niż 5 cm. Wieża widokowa będzie uzupełnieniem infrastruktury turystycznej i będzie służyć do nieinwazyjnego obserwowania przyrody. Platforma widokowa stanowić będzie dodatkową atrakcję turystyczną i winna nawiązywać do istniejącej infrastruktury. Wieża obserwacyjna umożliwi doskonałą obserwację zbiornika wodnego, lasu oraz otaczającego krajobrazu. Funkcja obserwacyjna będzie główną funkcją użytkową planowanej wieży. ? Wykonaniu i osadzeniu obiektów takich jak: tablice informacyjne, ławy, stoły, kosze na śmieci, zarówno przy ścieżce jak i przy tarasach widokowych. ? Wymianie drewnianych barierek znajdujących się na początkowym odcinku ścieżki, przy ul. Spacerowej oraz remont istniejącej nawierzchni parkingu z zastosowaniem nowych materiałów - kostki granitowej. Do wszystkich elementów drewnianych należy zastosować drewno "twarde" tj. dąb, jesion lub buk. Ponadto drewno musi być oheblowane (wolne od zadziorów), odpowiednio wysuszone, zaimpregnowane ciśnieniowo, odporne na warunki atmosferyczne oraz ognioodporne. Niedopuszczalne jest aby drewno użyte do wykonania przedmiotu zamówienia miało widoczne zepsute i smołowe sęki, siniznę, rdzenie podwójne, czerwień, zgniliznę miękką, rakowatość, zagrzybienie oraz pęknięcia mrozowe i piorunowe. Drewno musi być zabezpieczone środkiem grzybo, ognio, i owadobójczym. Drewno jako materiał budowlany winny być wolny od zadziorów, odporny na warunki atmosferyczne, ogień i wandalizm. Materiały zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odznaczać się trwałością, wysoką odpornością na warunki atmosferyczne, posiadać atesty dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania. Zgodnie z art. 10 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), Wykonawca jest odpowiedzialny za sprawdzenie materiałów pod względem posiadania przez nie odpowiednich certyfikatów, ich właściwości i zgodności z dokumentacja projektową. Wykonawca jest zobowiązany do gromadzenia certyfikatów, świadectw i aprobat w celu udokumentowania, że zastosowane materiały pochodzą z dopuszczalnego źródła i spełniają wymagania Zamawiającego. Materiały takie jak: drewno, metal, impregnaty, gwoździe, śruby oraz wszystkie inne materiały budowlane należy dostarczyć na budowę wraz ze świadectwami jakości, wymaganymi atestami, protokołami odbioru technicznego. Dostarczone na miejsce budowy materiały należy sprawdzić pod względem kompletności i zgodności z danymi wytwórcy a w przypadku stwierdzenia wad lub nasuwających się wątpliwości mogących mieć wpływ na jakość wykonania robót, materiały należy przed ich wbudowaniem poddać badaniom określonym przez dozór techniczny robót. Wszystkie materiały i urządzenia stosowane przy wykonywaniu umowy muszą być: ? dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie, ? zgodne z postanowieniami umowy i poleceniami osoby odpowiedzialnej z ramienia WZMiUW w Opolu za prowadzenie nadzoru nad robotami, ? nowe i nieużywane. Materiały nie odpowiadające wymaganiom Jeżeli podczas realizacji Wykonawca dostarczy na plac budowy materiały, które w opinii osoby odpowiedzialnej za prowadzenie nadzoru nad robotamiz ramienia Zamawiającego będą nieodpowiedniej jakości, to Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt dostarczyć nowe właściwe materiały. Materiały nieodpowiadające wymaganiom Zamawiającego zostaną przez Wykonawcę wywiezione z placu budowy. Każdy rodzaj robót, w którym znajdą się materiały niezaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, bez prawa żądania zapłaty. Roboty takie będą zatrzymane, a nieodpowiednie materiały rozebrane i usunięte z placu budowy na koszt Wykonawcy. Planowana inwestycja dotyczy robót w obrębie rezerwatu przyrody dlatego materiały budowlane wykorzystane na budowie winny stanowić w większości naturalny budulec. Zastosowanie takich elementów pozwoli uzyskać spójność stylistyczną inwestycji z przyległymi terenami i ich charakterem. Konstrukcja drewniana tarasów widokowych i wieży widokowej powinna również zostać wykonana z materiałów zapewniających wysoką jakość i trwałość użytkową oraz częściowo nawiązywać stylistycznie do ogólnych założeń planowanej ścieżki. Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien odbyć wizytację terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny kosztu i ryzyka wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące do prowadzenia robót budowlanych. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązującymi polskich przepisów prawa, norm i instrukcji oraz dostępnej wiedzy technicznej. Nie wyszczególnienie w niniejszych wymaganiach Zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za: 1) jakość wykonania zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, przepisami TechnicznoBudowlanymi, 2) prowadzenie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz poleceniami osoby odpowiedzialnej z ramienia WZMiUW w Opolu nadzór nad robotami, 3) jakość zastosowanych materiałów, 4) zabezpieczenie terenu budowy, 5) ochronę środowiska w czasie wykonania robót, 6) ochronę przeciwpożarową, 7) bezpieczeństwo i higienę pracy, 8) stosowanie się do prawa i innych przepisów. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie trasy ścieżki i miejsca ustawienia elementów małej architektury. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zapewniający jego harmonijne połączenie z zagospodarowaniem terenów przyległych z zapewnieniem równowagi ekosystemu, a jednocześnie odporności na destrukcyjne oddziaływanie warunków atmosferycznych. Po wykonaniu robót teren przylegający do inwestycji należy uporządkować w taki sposób, aby w maksymalnym stopniu przywrócić stan sprzed rozpoczęcia robót budowlanych. Wykonawca ponosi całą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w środowisku, powstałe w wyniku prowadzonych prac. Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na placu budowy i poza jego terenem. Będzie unikał szkodliwych działań szczególnie w zakresie zanieczyszczeń powietrza, wód gruntowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót budowlanych. W trakcie prowadzenia prac budowlanych zabrania się konserwacji i napraw sprzętu na terenie budowy. W czasie trwania robót budowlanych nie należy dopuścić do zanieczyszczenia wód i gruntu stosowanymi substancjami, ściekami lub odpadami powstającymi w związku z realizowanymi pracami. Roboty budowlane prowadzone będą w taki sposób, aby minimalizować ilość wytworzonych odpadów budowlanych. Odpady powstające podczas realizacji przedsięwzięcia będą segregowane i składowane w wydzielonym miejscu, w pojemnikach. Wykonawca robót zapewni ich regularny odbiór przez uprawnione podmioty. Odpady niebezpieczne, jakie mogą się pojawiać w ramach robót budowlanych będą segregowane i oddzielane od odpadów obojętnych i innych niż niebezpieczne celem wywozu do specjalistycznych przedsiębiorstw zajmujących się utylizacją. Zaleca się ograniczenie emisji spalin poprzez użycie nowoczesnych maszyn oraz zminimalizowanie emisji pyłów przez zraszanie wodą dróg dojazdowych i technologicznych w okresach suszy, a podczas silnych wiatrów wstrzymanie robót. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45233161-5,
45233200-1,
45111200-0,
45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione zgodnie z zapisami art. 93 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p., bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.