eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Bochnia: Dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer ogłoszenia: 84745 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów: Pakiet nr 1 - Papier krepowy, torebki foliowo - papierowe Pakiet nr 2 - Testy oraz inne materiały do sterylizacji Pakiet nr 3 - Żele, papiery do EKG, KTG Pakiet nr 4 - Zamknięty system do nawilżania Pakiet nr 5 - OLEJ DO WIERTAREK CHIRURGICZNYCH Pakiet nr 6 - Żel do gastroenterologii Pakiet nr 7 - Paski fluoresceinowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    III.5.1) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski . III.5.2) Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5), które Wykonawca powinien dostarczyć: III.6.1) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. III.6.2) W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. III.6.3) Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie III.6.4) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy częściowych - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2) Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a) numeru katalogowego poszczególnych Towarów b) nazwy Towaru przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, 3) W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową 4) Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatku VAT, 5) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny 6) Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 5 nie wymaga sporządzenia aneksu. 7) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: a) zakończenia produkcji Towaru b) wygaśnięcia rejestracji Towaru 8) Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 7 Wykonawca przedstawi zawiadomienie producenta lub stosownego organu. 9) Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 8, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od przedstawienia stosownych dokumentów, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 5, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności 10) Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy 11) W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, im. bł. Marty Wieckiej. ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Papier krepowy, torebki foliowo - papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier krepowy - zielony 100 x 100 - 250 ark. gramatura 70g/m2 norma 868-2 op. 1 1. Papier krepowy - zielony 120 x 120 - 250 ark. gramatura 70g/m2 norma 868-2 op. 1 2. Papier krepowy - zielony 90 x 90 - 250 ark. gramatura 70g/m2 norma 868-2 op. 21 3. Papier krepowy - zielony 60 x 60 - 500 ark. gramatura 70g/m2 op. 2 4. Papier krepowy - zielony 75 x 75 - 250 ark. gramatura 70g/m2 op. 3 5. Papier krepowy - naprzemiennie pakowany biały/pomarańczowy lub biały /zielony 60 x 60 - 500 ark. Gramatura min 70g/m2 op. 15 6. Włóknina niebieska 120x120, 250 arkuszy op. 1 6. Włóknina niebieska 100x100, 250 arkuszy op. 1 7. Włóknina niebieska 90x90 250 arkuszy op. 8 8. Włóknina niebieska 75x75 250 arkuszy op. 3 9. Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne - wskaźnik sterylizacji para wodna - 90-100 x 200-203 mm. Gramatura min 60g/m2 szt 400 10. Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne - wskaźnik sterylizacji para wodna - 200 x 330-350 mm.Gramatura min 60g/m2 szt 400 11. Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne - wskaźnik sterylizacji para wodna - 100-130 x 300-356 mm (130X350mm) Gramatura min 60g/m2 szt 400 12. Rękaw papierowo-foliowy płaski - 50 x 200 m rol. 11 13. Rękaw papierowo-foliowy płaski - 75 x 200 m rol. 10 14. Rękaw papierowo-foliowy płaski - 100 x 200 m rol. 8 15. Rękaw papierowo-foliowy płaski - 120 x 200 m rol. 12 16. Rękaw papierowo-foliowy płaski - 150 x 200 m rol. 26 17. Rękaw papierowo-foliowy płaski - 200 x 200 m rol. 10 18. Rękaw papierowo-foliowy płaski - 250 x 200 m rol. 5 19. Rękaw papierowo-foliowy płaski - 300 x 200 m rol. 2 20. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą 250 x 60 - 65 : 100 m rol. 4 21. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą 15-16cm x 2,5-5cm x 100m rol. 13 22. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą 7,5cm x 2,5-3 cm x 100m rol. 2 23. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą 300 x 60 - 80 : 100 m rol. 8 24. Rękaw papierowo-foliowy z fałdą 400 x 65-80 : 100 m (380x80x100) rol. 3 25. Torebki posterylizacyjne 200x300mm op 500szt op. 2 26. Torebki posterylizacyjne 300x500mm op 250szt op. 6 27. Torebki posterylizacyjne 400x550mm op 250szt op. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Testy oraz inne materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw testowy typu Bowie - Dick wielokrotnego użytku - zestaw 2 pakietów serwet i arkuszy testowych (po 25 szt). Na czas umowy zamawiający wymaga nieodpłatnego udostępnienia klamry do wymienionych testów w ilości 3 szt. op. 26 2. Testy BOWIE & DICK - op . 50 arkuszy op. 1 3. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną AMPUŁKOWY op 100szt szt. 1400 4. Test chemiczny wieloparametrowy kl IV, paskowy, do pary wodnej op 500szt szt. 62 500 5. Taśma wskaźnikowa 19 mm x 50 m / do pary wodnej/ rolka 52 6. Taśma neutralna 19 mm x 50 m - maskująca rolka 52 7. Etykiety BROWNE( zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia wymienionych etykiet innym rodzajem pod warunkiem bezpłatnego udostępnienia min. dwóch metkownic na czas umowy) rolka 18 8. Testy do myjni DES CHECK* szt. 600 9. Koperty BROWNE 32 - 23 cm (zamawiający dopuszcza inny rodzaj kopert umożliwiający archiwizacje dzienną dwóch sterylizatorów min. 5 cykli na jednej stronie koperty) szt. 300 10. Mazaki typu MARKER do opisu pakietów-różnych grubości szt. 40 11. Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji na suche gorące powietrze szt. 20 12. Taśma wskaźnikowa do suchego gorącego powietrza rolka 1 13. Chemiczne testy do kontroli warunków sterylizacji na suche gorące powietrze szt. 100 14. Gotowe testy sprawdzające skuteczność procesów mycia oraz efektywność działania detergentów w myjniach - dezynfektorach każdego typu , substancja wskaźnikowa umieszczona na teście naśladująca pozostałości zaschniętej krwi oraz tkanek, testy zabezpieczone szt. 100 15. Wskaźnik wieloparametrowy do sterylizacji parą wodną - samoprzylepny - DOCUMENT - KLASY VI 7/20 / posiadają odpowiednie parametry potrzebne do kontroli autoklawów pracujących obecnie w Centralnej Sterylizatorni / szt. 1 500 16. Wskaźnik wieloparametrowy do sterylizacji parą wodną - niesamoprzylepny z 1 powierzchnią umożliwiającą kodowanie( jedna strona bez śliskiej powierzchni) - CONTROL - KLASY VI 7/20 /posiadają odpowiednie parametry potrzebne do kontroli autoklawów pracujących obecnie w Centralnej Sterylizator szt. 3 900 17. Osłonki przeźroczyste do narzędzi 45 mm szt 200 18. Osłonki przeźroczyste do narzędzi 30 mm szt 200 19. Osłonki przeźroczyste do narzędzi 15 mm szt 2800 20. Metkownica 3 rzędowa numeryczna ( + 1000 szt etykiet podwójnie przylepnych ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej przstosowanej do metkownicy) szt 1 21. Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej przystosowanej do metkownicy 3 rzędowej numerycznej (alfanumerycznej) rolki 6 22. Podajnik do taśm wskaźnikowych - podajnik wskaźnikowych z krawędzią ułatwiającą dozowanie taśmy szt 1 23. Testy do kontroli zgrzewu - do zgrzewarki taśmowej szt 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Żele, papiery do EKG, KTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do Lifepak, 50 x 30 mb szt. 11 2. Papier do EKG E-30 /kratka/ Multicard, 100 x 40 szt. 2 3. Papier do EKG Ascard 3 /kratka/ 104x35/40 szt. 31 4. Papier do EKG Ascard 5 /kratka/ 58 mm x 25 m szt. 5 5. Papier do EKG Midicard /kratka/ 130x25 szt. 40 6. Papier do EKG RA 4 B 56 Ascard 4, 112 x 25 szt. 533 7. Papier do KTG HP, M1911A 150x100x150 szt. 170 8. Papier do KTG Sonicaid Oxford, 143 x150 x300 szt. 60 9. Papier do Lifepak 11 RS 100, 107 mm x 23 m szt. 47 10. Papier do Sony UPP- 210 SE, 210 x 25 szt. 1 11. Papier do videoprintera Mitschubischi - org., K 61B 110 x 21 szt. 20 12. Papier do videoprintera Mitschubischi - org., K 65 HM-CE 110x21 szt. 252 13. Pasta do przygotowania naskórka pod elektrody EKG, op. 160 g szt. 9 14. Żel do EKG, 250 ml szt. 24 15. Żel do USG, 500 ml szt. 560.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Zamknięty system do nawilżania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki jednorazowe o poj. 320-350 ml z wodą sterylną, ze sterylnym łącznikiem do dozowników, z możliwością stosowania przez okres 30 dni u wielu pacjentów, dokument powierdzający możliwość stosowania przez okres 30 dni u wielu pacjentów należy dołączyć do oferty szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - OLEJ DO WIERTAREK CHIRURGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej do wiertarek chirurgicznych spry szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Żel do gastroenterologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel nawilżający do gastroenterologii /Endopurin/ x 5 szt dopuszcza się produkt równoważny. poj 125 ml op. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Paski fluoresceinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski fluoresceinowe do stosowania w okulistyce op. X 100 szt op. 70.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy częściowych - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.