eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Nieporęt

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Nieporęt: Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Nieporęt
Numer ogłoszenia: 84721 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20653 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta, Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Nieporęt.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje opisane niżej usługi określone we Wspólnym Słowniku Zamówień następującymi kodami: Kod CPV 71520000-9. Usługi nadzoru budowlanego. 1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie systemu kolektorów słonecznych na 590 budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Nieporęt i opisany jest w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz w załączniku nr 9 do niej - w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU i obejmuje: 1) Sprawdzenie i zaakceptowanie dokumentacji projektowych kolektorów słonecznych, w tym potwierdzenie, że dokumentacja projektowa jest kompletna i wykonana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ i PFU, a zaprojektowana instalacja spełnia wymagania określone dla niej w PFU. 2) Udział w następujących odbiorach robót: a) częściowym do celów fakturowania w okresach określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, b) robót ulegających zakryciu i zanikających, c) technicznym, w tym obecność przy próbach szczelności, uruchomieniu instalacji kolektorów słonecznych, d) odbiorowi końcowemu. e) przeglądach i odbiorach gwarancyjnych. f) obecności na budowie na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót, g) uczestniczenia przy czynnościach, które mogą mieć wpływ na zmianę zakresu robót, h) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych sporządzaniu protokołu konieczności, z udziałem Zamawiającego, oraz sprawdzaniu kosztorysów na powyższe roboty, 3) Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej określonej w PFU i potwierdzenie jej kompletności zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU, z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz z instrukcjami producentów zastosowanych urządzeń i materiałów, w skład której wejdą przede wszystkim: a) atesty oraz certyfikaty materiałów, kolektorów słonecznych i innych urządzeń, b) protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę prób, badań i sprawdzeń, c) oświadczenie Wykonawcy o zgodności wykonania robót z: - z opisem przedmiotu umowy, - zasadami sztuki budowlanej oraz - obowiązującymi przepisami, normami i standardami, d) oświadczenie Wykonawcy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także - w razie korzystania - dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, e) dziennik budowy, f) dokumentacja projektowa powykonawcza, g) instrukcje obsługi wraz z czytelnym schematem całej instalacji z podaniem długości, materiału i średnic wszystkich przewodów i odwzorowaniem nazw wszystkich elementów, h) inne niezbędne do rozpoczęcia odbioru dokumenty, jeżeli są one wymagane odrębnymi przepisami. 4) Rozliczanie rzeczowo-finansowe nadzorowanych robót, 5) Zapewnienie przestrzegania postanowień zawartych w umowie pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru, 6) Zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich materiałów, katalogów, sprzętu niezbędnego do prawidłowej realizacji nadzoru nad robotami 2. Realizację zadania, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w 590 budynkach jednorodzinnych zgodnie z: 1) przekazanym przez Zamawiającego Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), 2) obowiązującymi przepisami w tym Prawo budowlane, 3) zasadami sztuki budowlanej, 4) obowiązującymi normami, 5) instrukcjami producentów zastosowanych urządzeń i materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim, stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący załącznik..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie stanowi część Projektu pn. Budowa systemu kolektorów słonecznych na terenie Gminy Nieporęt, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działania 4.3 Ochrona powietrza, energetyka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o., ul. dr. A. Kuklińskiego 3 B, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78999,21

  • Oferta z najniższą ceną: 78999,21 / Oferta z najwyższą ceną: 119310,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.