eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa dźwigów osobowych w bloku A wraz z przemieszczeniem maszynowni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Warszawa: Rozbudowa dźwigów osobowych w bloku A wraz z przemieszczeniem maszynowni.
Numer ogłoszenia: 84697 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Statystyczny, Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6083539, fax 022 6083189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa dźwigów osobowych w bloku A wraz z przemieszczeniem maszynowni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa jednej pary dźwigów osobowych w bloku A w gmachu GUS. Istniejące dźwigi zlokalizowane są obok siebie w dwóch szybach. Posiadają 7 przystanków: od parteru do 6 piętra. Maszynownia znajduje się na VII piętrze. W piwnicy jest podszybie. Dźwigi zostały wymienione w 2001 r. Rozbudowa dwóch dźwigów osobowych w bloku A polega na: 1) demontażu wymienianych elementów dźwigów wraz z ich wywiezieniem i załatwieniem wszystkich procedur z tym związanych w imieniu i na rzecz Zamawiającego i dostarczenie Zamawiającemu odpowiednich dokumentów, 2) wybudowaniu w piwnicy na tyłach szybów dźwigowych nowej maszynowni dolnej, w której zostaną umieszczone nowe zespoły napędowe, tablice sterowe oraz inne wyposażenie dwóch modernizowanych dźwigów, 3) wykonaniu na VII p., w miejscu istniejącej maszynowni, nowego przystanku, 4) wykonaniu nowej płyty zamykającej szyb i umieszczeniu w nadszybiu zespołu zawieszania kół kierunkowych w miejscach zejścia lin nośnych nad przeciwwagą i kabiną. Rozbudowa wymaga opracowania przez wykonawcę odpowiednich projektów technicznych i innej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy również: 1) złożenie - w imieniu i na rzecz Zamawiającego - do właściwego organu wniosku o wydanie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie niezbędnych zgód, uzgodnień i opinii, a także spowodowanie przeprowadzenia postępowania stosownie do postanowień art. 34 ust.1 oraz art. 33 ust. 2 i 3 ustawy Prawo budowlane, 2) skompletowanie oraz weryfikacja poprawności formalnej dokumentacji, która winna być załączona do wniosku zgodnie z art. 33 ust. 2 oraz 3 ustawy Prawo budowlane, 3) uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej w przedmiocie udzielenia pozwolenia na budowę, 4) dokonanie powiadomień zgodnie z art. 56 ust.1 ustawy Prawo budowlane. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) pionowanie wszystkich prowadnic na całej wysokości szybów, 2) przystosowanie przycisków kaset wezwań na piętrach i kaset w kabinach dla osób niedowidzących, 3) przeniesienie wentylacji (wentylatorów) z panelu kabiny na sufit kabiny, 4) zabezpieczenie drzwi kurtyną świetlną (listwą sensorową), 5) naprawa lub wymiana kaset piętrowskazowych, 6) dostosowanie oświetlenia kabiny do nowych norm, a także do potrzeb osób niedowidzących, 7) wymiana rolek drzwi kabin dźwigowych oraz drzwi piętrowych, 8) wszelkie regulacje wszystkich elementów dźwigów, podawanie informacji piętrowych dla niedowidzących (komunikaty słowne piętrowe).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.22.12.30 - Szyby Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.30 - Szyby Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 6500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który: 1) nie podlega wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, 3) spełnia następujące warunki: warunek nr 1 -wykonanie minimum 2 zadań w zakresie dostaw i montażu dźwigów osobowych, o udźwigu nie mniejszym niż 300 kg, zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, potwierdzonych dokumentami (protokół odbioru końcowego robót budowlanych, opinia lub referencje), że zadania te zostały wykonane z należytą starannością, warunek nr 2 - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z sumą ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 złotych Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli nie spełni przynajmniej jednego z warunków, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 1, a każdy wspólnik spółki cywilnej i każdy podmiot występujący wspólnie złoży dodatkowo oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 2. 2. Wykonawca obowiązany jest, na podstawie § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualny i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie każdy podmiot występujący wspólnie złoży dokument, o którym mowa w pkt 2. 4. Wykonawca obowiązany jest, na podstawie § 1 ust. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca obowiązany jest złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: 1) Dla warunku nr 1 - wykaz minimum 2 zadań w zakresie dostaw i montażu dźwigów osobowych, o udźwigu nie mniejszym niż 300 kg, zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, potwierdzonych dokumentami (protokół odbioru końcowego robót budowlanych, opinia lub referencje), że zadania te zostały wykonane z należytą starannością - wg wzoru załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 3; jako dokumenty potwierdzające można załączyć jeden z dokumentów: protokół odbioru końcowego robót budowlanych, opinię lub referencję. 2) Dla warunku nr 2 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę co najmniej 100.000 zł. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub miejsca zamieszkania, zachowując przy tym termin określony w pkt 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 214.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami. 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt 2 i pkt 3 oraz zastrzeżeniem dotyczącym formy wniesienia protestu i dalszego postępowania protestacyjnego. 2. Zamawiający informuje, że nie będzie stosował bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. W przypadku porozumiewania się faksem lub drogą elektroniczną Zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia (faksem lub e-mailem) faktu otrzymania korespondencji, o której mowa w pkt 1. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez wykonawcę powyższego wymogu. 4. W sprawie uzyskania wyjaśnień do SIWZ wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, w formie i trybie opisanym w pkt 1. Zamawiający niezwłocznie odpowie na zadane pytania, przesyłając jednocześnie ich treść i wyjaśnienia wszystkim wykonawcom, którym Zamawiający przekazał SIWZ, bez ujawnienia źródła zapytania. 5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami będzie udostępniona również na stronie internetowej Zamawiającego: www.stat.gov.pl/bip. 6. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania należy powoływać się na - Numer sprawy: 26/DAB/PN/2008. 7. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek: 8:15 - 16:15. 8. Dostarczenie dokumentów do Zamawiającego po godzinie 16:15 skutkować będzie zarejestrowaniem takiego pisma, jako poczty przychodzącej, z datą następnego dnia roboczego Zamawiającego. 9. Oświadczenia, zawiadomienia, wnioski przekazane do Zamawiającego za pomocą faksu, poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego - na jego adres oraz w godzinach pracy podanych w pkt 7 - przed upływem wymaganego terminu. 10. W dniu 6 maja 2008 roku o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 553, odbędzie się zebranie wykonawców w celu zapoznania ich z zakresem przedmiotu zamówienia i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących SIWZ. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10% ceny oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.