Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA GASTRONOMICZNEGO NA POTRZEBY ŻYWIENIA W 2008r.
Numer ogłoszenia: 84693 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, fax 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wso.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Szkoła Oficerska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA GASTRONOMICZNEGO NA POTRZEBY ŻYWIENIA W 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt i wyposażenie gastronomiczne. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części wyszczególnione i opisane w załącznikach SIWZ nr 2-4
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.52.11.00 - Wyroby wikliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 03.43.21.00 - Wyroby wikliniarskie Oryginalny kod CPV: 25.24.31.00 - Zastawa stołowa i kuchenna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna Oryginalny kod CPV: 26.13.00.00 - Wyroby ze szkła naczyniowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.57.00 - Butelki, słoiki i flakoniki Oryginalny kod CPV: 28.51.00.00 - Wyroby metalowe do łazienek i kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne Oryginalny kod CPV: 29.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Oryginalny kod CPV: 36.67.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i wyroby zaprowiantowania Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 25.24.00.00 - Różne produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 29.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ustawy Pzp, - złożą dokumenty i oświadczenia wyszczególnione poniżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie realizowania na podstawie listy dokumentów jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnienie powyższych warunków zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty uzupełniony formularzem cenowym (wg załącznika SIWZ nr 1-4 ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, które należy sporządzić wg wzoru załączonego przez zamawiającego (załącznik nr 5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.wroc.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji drukowanej do odbioru w siedzibie zamawiającego: - bud.104, lok. 4 w godzinach 8.00-10.00, oraz 13.00-15.00, lub przesłana na pisemny wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria jawna Szkoły, budynek 8, kancelaria 121, w godzinach otwarcia kancelarii, tj. 07:30-10:00, 13:00-15:00 od poniedziałku do piątku, (w dniu 07.05.2008r. w godzinach: 7:30-11:0).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.05.2008r. o godzinie 11:30 w siedzibie zamawiającego w budynku 113, sala 125. 2. Zamawiajacy nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiajacy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający będzie się porozumiewał z wykonawcami na piśmie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przesłane za pomocą faksu będą uznane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pismem. 5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w wersji drukowanej do odbioru w siedzibie zamawiającego, lub przesłana na pisemny wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Prośby o przesłanie SIWZ proszę adresować na faks nr. 071 76 58 425. 6. Uprawniony do kontaktów z wykonawcami: w sprawach merytorycznych : Sławomir GRABCZAK bud 104, kancelaria 106, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00 sprawach proceduralnych Mirosław BIRSKI bud. 104, kancelaria 127 w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt kuchenny i stołowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 54 pozycje asortymentowe opisane w SIWZ załącznik nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.52.11.00-5, 25.24.31.00-7, 25.13.00.00-8, 28.51.00.00-0, 29.70.00.00-6, 36.67.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby z plastki i aluminium przeznaczone do kontaktu z żywnością.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 19 pozycji asortymentowych opisanych w SIWZ załącznik nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozdrabniacz do odpadów pokonsumpcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 rozdrabniacze opisane w SIWZ załącznik nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont węzłów sanitarnych w budynkach nr 1 i 2 na terenie kompleksu wojskowego w Ostrej Górze (2 zadania)
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Sukcesywna usługa syntezy spulowanych oligonukleotydów i sond TaqMan na potrzeby realizacji projektu przez Grupę Badawczą Wirusologii Ilościowej
- "Jednorazowa dostawa odczynników do biologii molekularnej na potrzeby realizacji projektu przez grupę badawczą neuroplastyczności i metabolizmu"
- "Dostawa odczynników do biologii molekularnej z podziałem na 5 części na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Wirusologii Ilościowej"
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa worków do segregacji odpadów dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
więcej: Wyroby wikliniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.