eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA GASTRONOMICZNEGO NA POTRZEBY ŻYWIENIA W 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA GASTRONOMICZNEGO NA POTRZEBY ŻYWIENIA W 2008r.
Numer ogłoszenia: 84693 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, fax 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Szkoła Oficerska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA GASTRONOMICZNEGO NA POTRZEBY ŻYWIENIA W 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt i wyposażenie gastronomiczne. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części wyszczególnione i opisane w załącznikach SIWZ nr 2-4

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.52.11.00 - Wyroby wikliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 03.43.21.00 - Wyroby wikliniarskie Oryginalny kod CPV: 25.24.31.00 - Zastawa stołowa i kuchenna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna Oryginalny kod CPV: 26.13.00.00 - Wyroby ze szkła naczyniowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.57.00 - Butelki, słoiki i flakoniki Oryginalny kod CPV: 28.51.00.00 - Wyroby metalowe do łazienek i kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne Oryginalny kod CPV: 29.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Oryginalny kod CPV: 36.67.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i wyroby zaprowiantowania Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 25.24.00.00 - Różne produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 29.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ustawy Pzp, - złożą dokumenty i oświadczenia wyszczególnione poniżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie realizowania na podstawie listy dokumentów jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnienie powyższych warunków zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty uzupełniony formularzem cenowym (wg załącznika SIWZ nr 1-4 ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, które należy sporządzić wg wzoru załączonego przez zamawiającego (załącznik nr 5).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.wroc.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji drukowanej do odbioru w siedzibie zamawiającego: - bud.104, lok. 4 w godzinach 8.00-10.00, oraz 13.00-15.00, lub przesłana na pisemny wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria jawna Szkoły, budynek 8, kancelaria 121, w godzinach otwarcia kancelarii, tj. 07:30-10:00, 13:00-15:00 od poniedziałku do piątku, (w dniu 07.05.2008r. w godzinach: 7:30-11:0).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.05.2008r. o godzinie 11:30 w siedzibie zamawiającego w budynku 113, sala 125. 2. Zamawiajacy nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiajacy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający będzie się porozumiewał z wykonawcami na piśmie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przesłane za pomocą faksu będą uznane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pismem. 5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w wersji drukowanej do odbioru w siedzibie zamawiającego, lub przesłana na pisemny wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Prośby o przesłanie SIWZ proszę adresować na faks nr. 071 76 58 425. 6. Uprawniony do kontaktów z wykonawcami: w sprawach merytorycznych : Sławomir GRABCZAK bud 104, kancelaria 106, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00 sprawach proceduralnych Mirosław BIRSKI bud. 104, kancelaria 127 w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt kuchenny i stołowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 54 pozycje asortymentowe opisane w SIWZ załącznik nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.52.11.00-5, 25.24.31.00-7, 25.13.00.00-8, 28.51.00.00-0, 29.70.00.00-6, 36.67.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby z plastki i aluminium przeznaczone do kontaktu z żywnością.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 19 pozycji asortymentowych opisanych w SIWZ załącznik nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozdrabniacz do odpadów pokonsumpcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 rozdrabniacze opisane w SIWZ załącznik nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.12.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.