eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy - Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-15

Oleśnica: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy - Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie
Numer ogłoszenia: 84643 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54999 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP w Oleśnicy - Obwód drogowy w Oleśnicy i Sycowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kupujący dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części 2. Kupujący prowadzi swoją działalność w oparciu o dwie placówki terenowe - obwody drogowe, które mają swoje siedziby jak niżej: Obwód Drogowy Nr 1 - ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica (przy siedzibie Kupującego), Obwód Drogowy Nr 2 - ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców. Sprzedający może złożyć ofertę na jedną lub dwie części, a Kupujący dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą na każdą część osobno. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i sprzętu drogowego będących własnością Kupującego, sukcesywnie w ilościach detalicznych, w obrocie bezgotówkowym, lub w innej formie dokumentowania pobranego paliwa. Z uwagi na siedziby placówek i miejsce garażowania pojazdów i sprzętu, zamówienie podzielono na 2 części: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Oleśnicy CZĘŚĆ NR 2 - dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Sycowie. Zakres rzeczowy zamówienia: Dostawa planowanej ilości paliwa, w okresie trwania umowy, dla potrzeb Kupującego wynosi: Olej napędowy - w ilości do 35000 litrów Etylina PB 95 - w ilości do 1500 litrów Etylina PB 98 - w ilości do 4500 litrów Olej biodegradalny - w ilości do 400 litrów Gaz LPG - w ilości do 3000 litrów Planowana dostawa paliw na poszczególne zadania, w okresie trwania umowy, wynosi odpowiednio: CZĘŚĆ 1 zamówienia dotyczy - obwód drogowy w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica: Olej napędowy - w ilości do 24000 litrów Etylina PB 95 - w ilości do 500 litrów Etylina PB 98 - w ilości do 3000 litrów Olej biodegradalny - w ilości do 200 litrów Gaz LPG - w ilości do 500 litrów CZĘŚĆ 2 zamówienia dotyczy - obwód drogowy w Sycowie, ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców: Olej napędowy - w ilości do 11000 litrów Etylina PB 95 - w ilości do 1000 litrów Etylina PB 98 - w ilości do 1500 litrów Olej biodegradalny - w ilości do 200 litrów Gaz LPG - w ilości do 2500 litrów Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą Kupującego, a ich zakup będzie realizowany wg bieżących potrzeb - maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a/ w zależności od potrzeb Kupujący może regulować zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia biorąc pod uwagę posiadane środki finansowe, b/ Kupujący będzie płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, c/ paliwa przez Kupującego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, d/ dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw. Wykaz sprzętu i pojazdów będących w posiadaniu Kupującego zostanie dostarczony Sprzedającemu w dniu podpisania umowy, e/ oferowane paliwa muszą spełniać obowiązujące normy jakościowe, f/ pobierane paliwo będzie każdorazowo odnotowywane przez Sprzedającego w dokumencie pracy pojazdu lub sprzętu (karta drogowa lub raport pracy sprzętu) oraz w dokumencie zbiorczym pobranych paliw w miesiącu kalendarzowym (asygnata pobranych paliw za miesiąc ...................), lub poprzez wydruk z terminala obsługującego karty paliwowe, g/ Kupujący wymaga potwierdzenia wydanego paliwa, co do ilości i rodzaju, poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Kupującego (kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym (asygnacie pobranych paliw ....), h/ dokument Asygnata pobranych paliw za miesiąc ......... stanowił będzie załącznik do faktury, i/ Kupujący dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw, j/ płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie 2 razy w miesiącu lub 1 raz za dany miesiąc, po złożeniu prawidłowo sporządzonej faktury, w terminie 14 dni lub 21 dni od daty jej otrzymania, k/ stacja winna być czynna całodobowo, w dni powszednie, niedziele i święta i znajdować się w odległości do 4 km od danego obwodu drogowego. Odległość stacji paliw od siedziby obwodu drogowego w Sycowie lub Oleśnicy musi uwzględniać dojazd trasą dopuszczającą ruch ciągników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.40.00 - Oleje napędowe 09.12.00.00 - Paliwa gazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Oleśnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIEPRZYK Aleksander Pieprzyk, ul. Sarnowska 18a, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126602,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126602,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126602,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.