Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-15
Kraków: przeprowadzenie kursów z zakresu: spawania, obsługi koprawko-ładowarki i ochrony z licencją I stopnia dla beneficjentów projektu Pora na aktywność
Numer ogłoszenia: 84615 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kursów z zakresu: spawania, obsługi koprawko-ładowarki i ochrony z licencją I stopnia dla beneficjentów projektu Pora na aktywność.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kuru: I część zamówienia: - ochrona z licencją I stopnia II część zamówienia - obsługa koparko-ładowarki III część zamówienia - spawanie Szczegółowy opis zamówienia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 2. Warunki płatności: 1) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy 2) Wypłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 3) Do faktury Wykonawca dołączy: a) Listę obecności - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem b) Dziennik zajęć - kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem 4) Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikowi imienne zaświadczenie o ukończeniu kursu zawierające: a) nazwę kursu, b) ilość godzin, c) zakres tematyczny, d) termin kursu 5) W przypadku wydawania zaświadczeń/ certyfikatów wystawionych wg wzorów MEN Wykonawca wystawi dodatkowe zaświadczenie j/w 6) Po zakończeniu kursu Wykonawca dołączy do faktury: a) kopię zaświadczenia o ukończeniu kursu potwierdzoną za zgodność z oryginałem, b) informację o wyniku egzaminu 3. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o każdej nieobecności beneficjenta na kursie, drogą mailową na adres sp@mops.krakow.pl w terminie najpóźniej do następnego dnia roboczego. W przypadku nie dopełnienia obowiązku poinformowania o nieobecności beneficjenta na zajęciach Wykonawca przeprowadzi dodatkowe zajęcia wyrównujące dla tego beneficjenta, w wymiarze odpowiadającym ilości godzin nieobecności. 2) W przypadku gdy beneficjent zrezygnuje z uczestnictwa w kursie, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za zajęcia, które odbyły się do dnia poinformowania Wykonawcy o rezygnacji beneficjenta z uczestnictwa w kursie włącznie. 3) Usługa realizowana w ramach projektu Pora na aktywność -poddziałanie 7.1.1 POKL 4) Wszystkie dokumenty, a także miejsce realizacji usługi, zostaną opatrzone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzone informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji; http://www.efs.gov.pl/zpfe/strony/dokumenty.aspx 5) Realizacja zadania zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych, przepisów BHP i PPOŻ 6) Środki finansowe na wynagrodzenie zostały zapewnione w budżecie projektu Pora na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie i Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Warszawa 01.01.2011 7) Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego mogą skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust.1 i nie podlegający wykluczeniu z tytułu art.24, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365) lub do wykazu placówek, ośrodków i działalności oświatowej prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, które uzyskały akredytację Kuratora Oświaty, prowadzonego na podst. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003 r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2003 r. nr 227 poz. 2247 z późn. zm.), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do wyżej wymienionych rejestrów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z rejestru instytucji szkoleniowych lub wykazu placówek, ośrodków i działalności oświatowej prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, które uzyskały akredytacje Kuratora Oświaty, jeżeli odrębne wymagają wpisu do wyżej wymienionych rejestrów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: 1) termin realizacji zamówienia, 2) warunki płatności 3) miejsce realizacji zamówienia 4) zmniejszenie liczby uczestników
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowei ul.Jóżefińska 14 pok 012.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Dziennik Podawczy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społęcznej w Krakowie ul. Józefińska 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt pora na aktywność.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurs ochrony z licencją I stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przeprowadzenie niezbędnych badań przed rozpoczęciem kursu b) przeprowadzenie kursu c) opłacenie egzaminu państwowego i licencji 2) Program kursu: a) przepisy regulujące zasady wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej b) elementy prawa procesowego, cywilnego, karnego, pracy c) ochrona osób d) Pierwsza pomoc przed lekarska e) Wyszkolenie strzeleckie f) Samoobrona i techniki interwencyjne g) Techniczne środki zabezpieczenia h) Ochrona mienia i konwojowanie 3) Ilość godzin kursu: 245 4) Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: maksymalnie 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. liczba dostępnych terminów kursu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kurs obsługi koparko-ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przeprowadzenie niezbędnych badań przed rozpoczęciem kursu, b) przeprowadzenie kursu obsługi koparko-ładowarki c) przeprowadzenie EGZAMINU PAŃSTWOWEGO przed komisją powołaną przez Centrum Certyfikacji i Koordynacji Szkolenia Operatorów Maszyn Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. d) Otrzymanie świadectwa i uzyskanie wpisu do książki operatora maszyn roboczych 2) Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: maksymalnie 6, 3) Ilość godzin dydaktycznych kursu: 176.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. liczba dostępnych terminów kursu - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kurs spawacza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przeprowadzenie niezbędnych badań przed rozpoczęciem kursu, b) przeprowadzenie kursu c) przeprowadzenie egzaminu, kończącego się wydaniem książeczki spawacza i certyfikatu akceptowanego w całej UE 2) Kurs obejmuje trzy metody spawania w zakresie podstawowym (I stopnia): a) Spawanie metodą MIG b) Spawanie metodą MAG c) Spawanie metodą TIG 3) Ilość godzin dydaktycznych kursu: a) MIG - co najmniej 140 b) MAG - co najmniej 140 c) TIG - co najmniej 100 4) Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego : maksymalnie 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. ilość godzin kursu - 20
- 3. liczba dostępnych terminów kursu - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/14/24, Zakup wsparcia producenta dla posiadanych przez Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy serwerów Dell
- KR-01/15/24, Zakup wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu archiwizacji danych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Doświetlenie przejścia dla pieszych w ulicy Sołtysowskiej w Krakowie.
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług polegających na obsłudze i konserwacji stacji transformatorowych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie wraz z pogotowiem energetycznym
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja czterech wyjazdów pozaregionalnych (poza województwo świętokrzyskie) dla maksymalnie 12 osób w ramach projektu realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach".
- DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
- Świadczenie usług animatora doradztwa zawodowego w subregionie słupsko-chojnickim w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2024/2025
- "Usługi doradcze wspierające wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków, rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.