eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Gliwice: Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 84610 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 531128 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Organizacyjny, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385466, faks +48 032 2385467.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I: Obsługa prawna wydziałów BOI, ED, GE, KM, KP, IN, SIP, SO i ZD 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Gliwicach: a) Biuro Obsługi Interesantów (BOI), b) Wydział Edukacji (ED) c) Wydział Geodezji i Kartografii (GE) d) Wydział Komunikacji (KM), e) Wydział Kultury i Promocji Miasta (KP), f) Wydział Informatyki (IN), g) Samodzielny Referat Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej (SIP) h) Wydział Spraw Obywatelskich (SO), i) Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych (ZD). 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. Kompleksowa obsługa Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych nie wymaga obecności Wykonawcy na posiedzeniach tych organów. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt. 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Umowa nie obejmuje swoim zakresem prowadzenia sprawy sądowej z powództwa Gminy Gliwice przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia Śląski Oddział Wojewódzki w Katowicach o zapłatę, toczącej się przed Sądem Okręgowym w Katowicach, sygn. akt II C 282/10 5. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze administracji samorządowej oraz łącznie posiadające doświadczenie określone w pkt 8 SIWZ w części dla osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 360 godzin. 7. Na dzień 1 grudnia 2012 r., zamawiający w ww. zakresie prowadził 119 spraw sądowych (w tym egzekucyjnych). 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ II: Obsługa prawna wydziałów AB, OR, PP, PU i ŚR 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne: a) Wydział Architektury i Budownictwa - (AB) b) Wydział Organizacyjny - (OR) c) Wydział Planowania Przestrzennego - (PP) d) Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych - (PU) e) Wydział Środowiska - (SR) 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. Kompleksowa obsługa Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych nie wymaga obecności Wykonawcy na posiedzeniach tych organów. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze administracji samorządowej oraz łącznie posiadające doświadczenie określone w pkt 8 SIWZ w części dla osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 208 godzin. 6. Na dzień 1 grudnia 2012 r., zamawiający w ww. zakresie prowadził 47 spraw sądowych (w tym egzekucyjnych). 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ III: Obsługa prawna wydziałów BZP, BA, IR, KS i PO 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne: a) Biuro Zarządzania Płynnością Finansową (BZP) b) Wydział Budżetu i Analiz (BA) c) Wydział Inwestycji i Remontów (IR) d) Wydział Księgowości (KS) e) Wydział Podatków i Opłat (PO) 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1 zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. Kompleksowa obsługa Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych nie wymaga obecności Wykonawcy na posiedzeniach tych organów. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Umowa nie obejmuje swoim zakresem obsługi w zakresie zadań: a) Budowa nowoczesnej hali widowiskowo-sportowej PODIUM w Gliwicach b) Przebudowa nawierzchni ulic Starego Miasta w Gliwicach 5. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze administracji samorządowej oraz łącznie posiadające doświadczenie określone w pkt 8 SIWZ w części dla osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 92 godzin. 7. Na dzień 1 grudnia 2012 r., zamawiający w ww. zakresie prowadził 50 spraw sądowych (w tym egzekucyjnych). 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ IV: Obsługa prawna wydziałów BRM, KAW i NA 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Gliwicach w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego: a) Biuro Rozwoju Miasta (BRM), b) Wydział Kontroli i Audytu Wewnętrznego (KAW) c) Wydział Nadzoru Właścicielskiego (NA) 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1 zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. Kompleksowa obsługa Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych nie wymaga obecności Wykonawcy na posiedzeniach tych organów. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze administracji samorządowej oraz łącznie posiadające doświadczenie określone w pkt 8 SIWZ w części dla osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 55 godzin. 6. Na dzień 1 grudnia 2012 r., zamawiający w ww. zakresie nie prowadził spraw sądowych. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Obsługa prawna wydziałów BOI, ED, GE, KM, KP, IN, SIP, SO i ZD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radców Prawnych Młynarczyk, Puchała spółka partnerska, ul. Piastowska 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140111,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146124,00

  • Oferta z najniższą ceną: 146124,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Obsługa prawna wydziałów AB, OR, PP, PU i ŚR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Łukasz Siwy, ul. Piastowska 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56486,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107969,40

  • Oferta z najniższą ceną: 59040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191865,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Obsługa prawna wydziałów BZP, BA, IR, KS i PO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Adwokacka, Adwokat Mateusz Weissensteiner, Aleja Korfantego 10/2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82761,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 103320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103320,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Obsługa prawna wydziałów BRM, KAW i NA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Marek Owczarski, ul. Batorego 8/9, 40-061 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.