eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont części poddasza w budynku nr 22 przy ul. Narutowicza 17B w Szczecinie celem przystosowania istniejących pomieszczeń do wymogów określonych dla pomieszczeń biurowych (PKOB 1274).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-18

Ogłoszenie nr 84602 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.

Szczecin: Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont części poddasza w budynku nr 22 przy ul. Narutowicza 17B w Szczecinie celem przystosowania istniejących pomieszczeń do wymogów określonych dla pomieszczeń biurowych (PKOB 1274).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 59072-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 810060937, ul. ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 26 1452026, faks 26 1452024, e-mail rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont części poddasza w budynku nr 22 przy ul. Narutowicza 17B w Szczecinie celem przystosowania istniejących pomieszczeń do wymogów określonych dla pomieszczeń biurowych (PKOB 1274).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

31/RB/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont części poddasza w budynku nr 22 przy ul. Narutowicza 17B w Szczecinie celem przystosowania istniejących pomieszczeń do wymogów określonych dla pomieszczeń biurowych (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Projektach wykonawczych, b) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Przedmiarach robót - pomocniczo. Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu: 1) Robót rozbiórkowych - polegających na demontażu wszystkich drzwi wraz z ościeżnicami, rozbiórki ścian murowanych, stropu ceglanego nad klatką schodową, rozbiórki ścian o konstrukcji drewnianej, rozbiórki fragmentów stropu drewnianego i podbitek stropowych, rozbiórki części ściany szczytowej pod projektowane okna, demontażu drzwi i okien na klatce schodowej i okien na korytarzu przy wejściu do budynku, demontażu fragmentów pokrycia dachowego pod okna połaciowe i systemu wentylacji pomieszczeń. Demontaż instalacji elektrycznych i c.o. 2) Robót budowlanych - polegających na wykonaniu nowych ścian działowych z płyt podwójnych g-k, montażu nowych drzwi wewnętrznych (zgodnie z zestawieniem drzwi i okien na poddaszu użytkowym), montażu nowych drzwi 2-skrzydłowych ze ścianką przeszkloną na klatce schodowej o wskazanej odporności ogniowej, wybicie 3 otworów okiennych w ścianie szczytowej z montażem 3 okien PCV, wykonanie schodów stalowych na poddasze nieużytkowe, ocieplenie ściany szczytowej i ścian kolankowych od wewnątrz, wykonanie okien (klap) oddymiających na klatce schodowej wraz z instalacjami systemu oddymiania, montaż okien połaciowych, wykonanie zabezpieczeń istniejących ścian lukarn przed skutkami opadów atmosferycznych, wykonanie nowych lekkich stropów drewnianych wraz z ociepleniem, zabezpieczenie wszystkich odkrytych elementów drewnianych i stalowych w obrębie poddasza do nadanej klasy odporności ogniowej, wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń wspomaganej mechanicznie, wykonanie nowych posadzek, montaż okien połaciowych, przesunięcie płotków p-śniegowych poniżej nowoprojektowanych okien połaciowych, wymiana drzwi wewnętrznych klatki schodowej oraz okien klatki schodowej na drzwi i okna o zadanej odporności ogniowej, montaż barierki otwieranej przy biegu schodowym do piwnicy, montaż gaśnic wewnętrznych. Instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego. Instalacje elektryczne gniazd wtykowych i komputerowych. Wykonanie tras kablowych w korytkach wraz z montażem gniazd abonenckich dla sieci strukturalnych. Wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych 6 szt. wg odrębnego projektu. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wg potrzeb. Wykonawca w ramach zawartej umowy jest zobowiązany: 1) Wykonawca robót przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po zakończeniu robót wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Sposób postępowania z odpadami: a) W przypadku wystąpienia odpadów sklasyfikowanych wg PKWiU wymienionych w załączniku nr 11 (art. 17, ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT) podczas realizacji robót budowlanych rozbiórkowych Wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie: kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym etapie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania. b) W przypadku pozyskania odpadów nie wymienionych w załączniku nr 11 do ustawy o VAT, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Wykonawca jest zobowiązany do ich utylizacji w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a "kartę przekazania do utylizacji" jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania. 3) Odpady drewniane powstałe podczas prac rozbiórkowych elementów ścian drewnianych i stropów podlegają utylizacji na koszt Wykonawcy. Elementy stolarki drzwiowej wymontowane podczas prac rozbiórkowych podlegają odzyskowi bądź utylizacji po uzyskaniu decyzji powołanej Komisji z udziałem Administratora. UWAGA: 1) Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2) Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o Decyzję Wojewody Zachodniopomorskiego nr 27/O/2016 z dnia 29 listopada 2016 r. zatwierdzającą projekt i udzielającą pozwolenia na budowę dla RZI Szczecin.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262120-8, 45111100-9, 45300000-0, 45311200-2, 45312100-8, 45421130-4, 45343220-1, 45432120-1, 45331210-1, 45320000-6, 45421152-4, 45420000-1, 45312200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT615524.84
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo-Usługowa GEKO Wojciech Gryczka, , ul. Welecka 4, 72-006, Mierzyn, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 753860.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 753860.94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 753860.94
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.