eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Modernizacja operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali na terenie obrębu Kidałowice i obrębu Tywonia, gmina Pawłosiów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-14

Jarosław: Modernizacja operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali na terenie obrębu Kidałowice i obrębu Tywonia, gmina Pawłosiów
Numer ogłoszenia: 84577 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali na terenie obrębu Kidałowice i obrębu Tywonia, gmina Pawłosiów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi geodezyjno - kartograficzno - informatyczne polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali obrębu Kidałowice i obrębu Tywonia mające na celu uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogiem rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454). Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 193 000 euro. Zamówienie zostało podzielone na 2 części (część I - obręb Kidałowice, część II - obręb Tytonia) i Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przez część zamówienia należy rozumieć usługi geodezyjno - kartograficzno - informatyczne polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali dla danego obrębu objętego zakresem niniejszego zamówienia: Część I - Modernizacja operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali na terenie obrębu Kidałowice, gmina Pawłosiów; Część II - Modernizacja operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali na terenie obrębu Tywonia, gmina Pawłosiów. Dla każdej z części zamówienia zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: 1) analizę danych pobranych z zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Jarosławiu pod kątem możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; 2) dostosowanie danych ewidencyjnych dotyczących działek do standardów określonych w ww. rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa; 3) uzupełnienie baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali; 4) nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów; 5) zintegrowanie części kartograficznej i opisowej w zakresie budynków i lokali; 6) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów, budynków i lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7) załadowanie, integrację i uruchomienie numerycznej bazy danych obrębu w systemie informatycznym Starostwa ( TurboEWID v 7.5); 8) sporządzenie zawiadomień o zmianach danych ewidencyjnych odpowiednio do ksiąg wieczystych i organu podatkowego. Szczegółowy zakres ilościowy oraz jakościowy przedmiotu niniejszego zamówienia oraz poszczególnych części zamówienia określają Warunki Techniczne, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu lub kompleksowo przeprowadzonej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł każde

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykażą dysponowanie co najmniej dwiema osobami, z których każda posiada uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii określone w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 70) 37 - 500 Jarosław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 74 - kancelaria) 37 - 500 Jarosław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali na terenie obrębu Kidałowice, gmina Pawłosiów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 1 zamówienia są usługi geodezyjno - kartograficzno - informatyczne polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali obrębu Kidałowice mające na celu uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogiem rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454). Dla tej części zamówienia zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: 1) analizę danych pobranych z zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Jarosławiu pod kątem możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; 2) dostosowanie danych ewidencyjnych dotyczących działek do standardów określonych w ww. rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa; 3) uzupełnienie baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali; 4) nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów; 5) zintegrowanie części kartograficznej i opisowej w zakresie budynków i lokali; 6) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów, budynków i lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7) załadowanie, integrację i uruchomienie numerycznej bazy danych obrębu w systemie informatycznym Starostwa ( TurboEWID v 7.5); 8) sporządzenie zawiadomień o zmianach danych ewidencyjnych odpowiednio do ksiąg wieczystych i organu podatkowego. Szczegółowy zakres ilościowy oraz jakościowy przedmiotu niniejszego zamówienia oraz poszczególnych części zamówienia określają Warunki Techniczne, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali na terenie obrębu Tywonia, gmina Pawłosiów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 2 zamówienia są usługi geodezyjno - kartograficzno - informatyczne polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali obrębu Tywonia mające na celu uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogiem rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454). Dla tej części zamówienia zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje: 1) analizę danych pobranych z zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Jarosławiu pod kątem możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; 2) dostosowanie danych ewidencyjnych dotyczących działek do standardów określonych w ww. rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa; 3) uzupełnienie baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali; 4) nadanie obiektom bazy danych ewidencyjnych identyfikatorów; 5) zintegrowanie części kartograficznej i opisowej w zakresie budynków i lokali; 6) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów, budynków i lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7) załadowanie, integrację i uruchomienie numerycznej bazy danych obrębu w systemie informatycznym Starostwa ( TurboEWID v 7.5); 8) sporządzenie zawiadomień o zmianach danych ewidencyjnych odpowiednio do ksiąg wieczystych i organu podatkowego. Szczegółowy zakres ilościowy oraz jakościowy przedmiotu niniejszego zamówienia oraz poszczególnych części zamówienia określają Warunki Techniczne, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4, 71.35.18.10-4, 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.