eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-14

Warszawa: Dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych.
Numer ogłoszenia: 84575 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych z napędem korbowym oraz regałów stacjonarnych, 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na zadania: a. zadanie nr 1 - dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w budynku Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI przy ul. Jagiellońskiej 49 a, b. zadanie nr 2 - dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Ochrony Informacji Niejawnej i Archiwum Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2, c. zadanie nr 3 - dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Finansów i Budżetu Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. dostarczenia regałów do wskazanych pomieszczeń (odpowiednio do zadania), b. montażu regałów oraz szyn, ich wypoziomowania oraz wykonanie prac wykończeniowych, c. zapewnienie narzędzi i materiałów, niezbędnych do realizacji zamówienia, d. wstępnej konserwacji oraz przygotowania regałów do użytkowania (m.in. mycie, czyszczenie), e. corocznego w okresie gwarancji przeglądu regałów przesuwnych i torów jezdnych wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, które zgodnie z zaleceniami producenta regałów winny być w tym okresie wymienione, f. świadczenia usług w zakresie serwisu gwarancyjnego, g. przeszkolenia w terminie do 2 dni od podpisania protokołu odbioru jednak nie później niż w terminie realizacji zamówienia min. 2 osób z każdego obiektu w zakresie obsługi regałów przesuwnych, h. w przypadku, gdy zamontowane regały przekraczają wysokość 2 m - dostarczenia do każdego pomieszczenia, w którym zamontowane będą regały - wyposażenia (1 zestaw) zapewniającego bezpieczny i wygodny dostęp do dokumentów umieszczonych na najwyższych półkach, gwarantującego swobodne przemieszczanie w przestrzeniach pomiędzy rozsuwanymi elementami regału, oraz spełniającego wymagania określone w normie PN-EN 131. 3. Oferowane regały do poszczególnych pomieszczeń muszą być tego samego wzoru, w takim samym kolorze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w łącznej wysokości 4700,00 PLN (słownie cztery tysiące siedemset złotych) lub w każdym z zadań odpowiednio: a. w zadaniu nr 1 w wysokości 1500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset zł), b. w zadaniu nr 2 w wysokości 2500,00 PLN (słownie dwa tysiące pięćset zł), c. w zadaniu nr 3 w wysokości 700,00 PLN (słownie siedemset zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu co najmniej jednego kontraktu (dostawy lub dostaw ciągłych/okresowych) odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nie mniejszej niż: 1) w zadaniu nr 1 - 20 000,00 PLN brutto, 2) w zadaniu nr 2 - 40 000,00 PLN brutto, 3) w zadaniu nr 3 - 10 000,00 PLN brutto. 2. W przypadku wskazania kontraktów zawartych na okres dłuższy niż wymagany w pkt.1 - należy podać wartość dostaw zrealizowanych w terminie, o którym mowa powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokument potwierdzający bezpieczeństwo pracy (np. świadectwo bezpieczeństwa pracy), 2. Dokument potwierdzający własności statyczne (np. certyfikat z badań), 3. Dokument potwierdzający zgodność z polską normą PN - 88/M 78321 (np. deklaracja zgodności),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ilość metrów bieżących półek użytkowych - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie czynności odbioru Strony dokonają obmiaru rzeczywistej ilości mb półek użytkowych zamontowanych w regałach, co potwierdzone zostanie w protokole odbioru. W przypadku, gdy w wyniku wykonanego obmiaru rzeczywista ilość mb półek będzie niższa niż wskazana w Ofercie Wykonawcy, lub ilość mb półek użytkowych w regałach przesuwnych będzie mniejsza niż 80 % łącznej ilości mb półek użytkowych w pomieszczeniu, Wykonawca zobowiązuje się do obniżenia o 20 % ceny jednostkowej za mb półki użytkowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa. Opłata za SIWZ: 13,80 PLN (wpłata na konto Zamawiającego nr 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w budynku Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI przy ul. Jagiellońskiej 49 a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w budynku Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI przy ul. Jagiellońskiej 49 a 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. dostarczenia regałów do wskazanych pomieszczeń (odpowiednio do zadania), b. montażu regałów oraz szyn, ich wypoziomowania oraz wykonanie prac wykończeniowych, c. zapewnienie narzędzi i materiałów, niezbędnych do realizacji zamówienia, d. wstępnej konserwacji oraz przygotowania regałów do użytkowania (m.in. mycie, czyszczenie), e. corocznego w okresie gwarancji przeglądu regałów przesuwnych i torów jezdnych wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, które zgodnie z zaleceniami producenta regałów winny być w tym okresie wymienione, f. świadczenia usług w zakresie serwisu gwarancyjnego, g. przeszkolenia w terminie do 2 dni od podpisania protokołu odbioru jednak nie później niż w terminie realizacji zamówienia min. 2 osób z każdego obiektu w zakresie obsługi regałów przesuwnych, h. w przypadku, gdy zamontowane regały przekraczają wysokość 2 m - dostarczenia do każdego pomieszczenia, w którym zamontowane będą regały - wyposażenia (1 zestaw) zapewniającego bezpieczny i wygodny dostęp do dokumentów umieszczonych na najwyższych półkach, gwarantującego swobodne przemieszczanie w przestrzeniach pomiędzy rozsuwanymi elementami regału, oraz spełniającego wymagania określone w normie PN-EN 131. 3. Oferowane regały do poszczególnych pomieszczeń muszą być tego samego wzoru, w takim samym kolorze, posiadać ilość mb półek użytkowych zapewniającą przechowywanie co najmniej 1000 mb dokumentów łącznie w 3 pomieszczeniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość metrów bieżących półek użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Ochrony Informacji Niejawnej i Archiwum Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Ochrony Informacji Niejawnej i Archiwum Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. dostarczenia regałów do wskazanych pomieszczeń (odpowiednio do zadania), b. montażu regałów oraz szyn, ich wypoziomowania oraz wykonanie prac wykończeniowych, c. zapewnienie narzędzi i materiałów, niezbędnych do realizacji zamówienia, d. wstępnej konserwacji oraz przygotowania regałów do użytkowania (m.in. mycie, czyszczenie), e. corocznego w okresie gwarancji przeglądu regałów przesuwnych i torów jezdnych wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, które zgodnie z zaleceniami producenta regałów winny być w tym okresie wymienione, f. świadczenia usług w zakresie serwisu gwarancyjnego, g. przeszkolenia w terminie do 2 dni od podpisania protokołu odbioru jednak nie później niż w terminie realizacji zamówienia min. 2 osób z każdego obiektu w zakresie obsługi regałów przesuwnych, h. w przypadku, gdy zamontowane regały przekraczają wysokość 2 m - dostarczenia do każdego pomieszczenia, w którym zamontowane będą regały - wyposażenia (1 zestaw) zapewniającego bezpieczny i wygodny dostęp do dokumentów umieszczonych na najwyższych półkach, gwarantującego swobodne przemieszczanie w przestrzeniach pomiędzy rozsuwanymi elementami regału, oraz spełniającego wymagania określone w normie PN-EN 131. 3. Oferowane regały do poszczególnych pomieszczeń muszą być tego samego wzoru, w takim samym kolorze, posiadać ilość mb półek użytkowych zapewniającą przechowywanie co najmniej 1800 mb dokumentów łącznie w 4 pomieszczeniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość metrów bieżących półek użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Finansów i Budżetu Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemów regałów przesuwnych oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji Wydziału Finansów i Budżetu Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a. dostarczenia regałów do wskazanych pomieszczeń (odpowiednio do zadania), b. montażu regałów oraz szyn, ich wypoziomowania oraz wykonanie prac wykończeniowych, c. zapewnienie narzędzi i materiałów, niezbędnych do realizacji zamówienia, d. wstępnej konserwacji oraz przygotowania regałów do użytkowania (m.in. mycie, czyszczenie), e. corocznego w okresie gwarancji przeglądu regałów przesuwnych i torów jezdnych wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, które zgodnie z zaleceniami producenta regałów winny być w tym okresie wymienione, f. świadczenia usług w zakresie serwisu gwarancyjnego, g. przeszkolenia w terminie do 2 dni od podpisania protokołu odbioru jednak nie później niż w terminie realizacji zamówienia min. 2 osób z każdego obiektu w zakresie obsługi regałów przesuwnych, h. w przypadku, gdy zamontowane regały przekraczają wysokość 2 m - dostarczenia do każdego pomieszczenia, w którym zamontowane będą regały - wyposażenia (1 zestaw) zapewniającego bezpieczny i wygodny dostęp do dokumentów umieszczonych na najwyższych półkach, gwarantującego swobodne przemieszczanie w przestrzeniach pomiędzy rozsuwanymi elementami regału, oraz spełniającego wymagania określone w normie PN-EN 131. 3. Oferowane regały do poszczególnych pomieszczeń muszą być tego samego wzoru, w takim samym kolorze, posiadać ilość mb półek użytkowych zapewniającą przechowywanie co najmniej 450 mb dokumentów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość metrów bieżących półek użytkowych w zadaniu - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.