eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/52/2015 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do neuromonitoringu śródoperacyjnego, do neuronawigacji oraz do aspiratora ultradźwiękowego dla Bloku Operacyjnego Neurochirurgicznego Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Łódź: ZP/52/2015 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do neuromonitoringu śródoperacyjnego, do neuronawigacji oraz do aspiratora ultradźwiękowego dla Bloku Operacyjnego Neurochirurgicznego Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 84567 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/52/2015 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do neuromonitoringu śródoperacyjnego, do neuronawigacji oraz do aspiratora ultradźwiękowego dla Bloku Operacyjnego Neurochirurgicznego Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PAKIET 1 - Materiały eksploatacyjne do neuromonitoringu śródoperacyjnego F. Nihon Kohden Mee - 1000
1. Jednorazowa elektroda igłowa subdermalna pojedyncza długość przewodu 1,5m, igła 0,4x13mm - 350 sztuk
2. Jednorazowa para elektrod igłowych subdermalnych o skręconych z sobą przewodach o długość 1,5m, igła 0,4x13mm - 1 100 sztuk
3. Jednorazowe elektrody subdermalne o spiralnym kształcie ostrza o długości przewodu 1,5m, igła 0,6mm - 240 sztuk
4. Jednorazowe elektrody do badania potencjałów słuchowych bezpośrednio z jądra ślimakowego grzbietowego. Wymiary elektrody: 5,5x3,0mm, wymiary powierzchni styku wykonanej z platyny 3,0x1,5mm - 10 sztuk
5. Jednorazowe elektrody do badania potencjałów motorycznych ze strefy wyjścia korzenia nerwu twarzowego. Wymiary elektrody: 4,5x4,5mm, wymiary powierzchni styku wykonanej z platyny 2,5x2,5mm - 10 sztuk
6. Jednorazowa sonda stymulacyjna monopolarna flush tip o długości końcówki roboczej 90mm - 50 sztuk
7. Jednorazowa sonda stymulacyjna monopolarna zakończona kulką o długości końcówki roboczej 90mm - 50 sztuk
8. Jednorazowa sonda stymulacyjna biopolarna koncentryczna o długości końcówki roboczej 90mm - 50 sztuk
PAKIET 2 - Materiały eksploatacyjne do neuronawigacji Omnisight Radionics
1. Znacznik pacjenta - 400 sztuk
2. Kulki odblaskowe - 200 sztuk
3. Igły typu Nashold do bezramowej biopsji stereotaktycznej OSE, długość 249 mm, śr. zewn. 2 mm, okienko pobierające szerokości 10 mm umieszczone z boku, 2,5 mm przed końcem igły, sterylne, pakowane indywidualnie, 5 szt./opak. - 30 sztuk
4. Folie operacyjne do ramki referencyjnej, rozmiar 17,5 x 59,7 cm, sterylne - 140 sztuk
PAKIET 3 - Materiały eksploatacyjne do Aspiratora ultradźwiękowego Cusa Excel
1. Dreny-przewody rozgałęźne, sterylne do uchwytu 36 kHz -120 sztuk
2. Końcówka typu Precision o przedłużonej żywotności (ELT)-zakrzywiona, przedłużnona, wielokrotnego użytku. Długość końcówki 12,51 cm, śr. wewnętrzna 1,14mm - 15 sztuk
3. Końcówka typu Micro zakrzywiona, o przedłużonej żywotności, wielokrotnego użytku dł. końcówki 12,15cm, śr. wewnętrzna końcówki 1,57mm - 15 sztuk
4. Filtr zabezpieczający przed zanieczyszczeniami - 4 sztuki
5. Klucz momentowy, sterylny 36 khz do zastosowania z podstawą montażową - 18 sztuk.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907- tekst jednolity z późn. zm.) - do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    1. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz. U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy.
    2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów.
    2.1. Aktualne katalogi lub ulotki producenta dotyczące oferowanego asortymentu.
    2.2. Instrukcja użytkowania w języku polskim oferowanego asortymentu
    3. Oświadczenie dotyczące stosowania preparatów dezynfekcyjnych do Oferowanego asortymentu - Oświadczenie Wykonawcy - dotyczy Pakietu 2 pozycji 2

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin ważności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1 zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
2 zmiany organizacji pracy Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
3 zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
4 zmiany adresu siedziby firmy zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
5 zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
6 zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów;
7 przedmiotowym produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
8 zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.