Warszawa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi
programów: AutoCad, MS Excel oraz MS Access na różnych
poziomach zaawansowania dla niepełnosprawnych studentów i
doktorantów Politechniki Warszawskiej, postępowanie nr ZP/PRPW
/PN/4/2015
Numer ogłoszenia: 84514 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi programów: AutoCad, MS Excel oraz MS Access na różnych poziomach zaawansowania dla niepełnosprawnych studentów i doktorantów Politechniki Warszawskiej, postępowanie nr ZP/PRPW /PN/4/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi programów: AutoCad, MS EXCEL oraz MS ACCESS na różnych poziomach zaawansowania dla niepełnosprawnych studentów i doktorantów Politechniki Warszawskiej, obejmujące:Część I: Szkolenia z zakresu obsługi programu AutoCad: a) I edycja - szkolenie na poziomie podstawowym, b) II edycja - szkolenie na poziomie podstawowym, c) III edycja - szkolenie na poziomie zaawansowanym. Część II: Szkolenia z zakresu obsługi programu MS Excel oraz programu MS Access: a) I edycja - szkolenia z zakresu MS Excel na poziome średniozaawansowanym i z zakresu MS Access na poziomie podstawowym, b) II edycja - szkolenia z zakresu MS Excel na poziomie średniozaawansowanym i z zakresu MS Access na poziome podstawowym, c) III edycja - szkolenia z zakresu MS Excel na poziomie zaawansowanym i z zakresu MS Access na poziomie średniozaawansowanym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Część I:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przeprowadził, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również prowadzi co najmniej 15 szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania AutoCad. b) Część II: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przeprowadził, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również prowadzi, co najmniej 15 szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania MS Excel oraz co najmniej 15 szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania MS Access. UWAGA: - Zamawiający dokonując oceny spełniania powyższego warunku dla każdej z Części, uzna za prawidłowo wykazane zarówno pojedyncze szkolenia przeprowadzone dla odrębnych podmiotów, jak i szkolenia polegające na przeszkoleniu kilku różnych grup dla jednego podmiotu. - Szkolenia, w odniesieniu od których Zamawiający użył określenia z zakresu, musiały być w całości poświęcone obsłudze poszczególnych programów. - Wykonawca składający ofertę na kilka części musi wykazać spełnianie warunku dla każdej części, na którą złożył ofertę. - W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie warunki wskazane powyżej mogą spełniać łącznie. - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: dysponuje: A) Część I: 1 (jednym) trenerem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia i posiada następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe, - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził,w charakterze trenera/nauczyciela/wykładowcy, co najmniej 10 szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania AutoCad. B) Część II: 2 (dwoma) trenerami, którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia i posiadają następujące kwalifikacje: a) Trener prowadzący szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania MS Excel: - wykształcenie wyższe, - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził,w charakterze trenera/nauczyciela/wykładowcy, co najmniej 10 szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania MS Excel. b) Trener prowadzący szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania MS Access: - wykształcenie wyższe, - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził,w charakterze trenera/nauczyciela/wykładowcy, co najmniej 10 szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania MS Access. UWAGA: - Zamawiający dokonując oceny spełniania powyższego warunku dla każdej z Części, uzna za prawidłowo wykazane zarówno pojedyncze szkolenia przeprowadzone dla odrębnych podmiotów, jak i szkolenia polegające na przeszkoleniu kilku różnych grup dla jednego podmiotu. - Szkolenia, w odniesieniu od których Zamawiający użył określenia z zakresu, musiały być w całości poświęcone obsłudze poszczególnych programów. - Wykonawca składający ofertę na kilka części musi wykazać spełnianie warunku dla każdej części, na którą złożył ofertę. - W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie warunki wskazane powyżej mogą spełniać łącznie. - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oryginał oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji; 2. pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3. pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy - w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia; 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt. III.3) Ogłoszenia, będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków; 5. jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającymi oświadczenie, w którym określono także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów; 6. wykaz spełniania kryteriów oceny ofert (T), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik 7 do Specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.7
- 2 - Doświadczenie trenera prowadzącego szkolenia (T) - 0.3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy, gdy: a. w zakresie ilości szkoleń, gdy na 10 dni przed planowaną datą rozpoczęcia poszczególnych szkoleń, nie zostanie zrekrutowana minimalna liczba uczestników poszczególnych szkoleń, tj. 10 osób; b. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; d. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl, www.pr.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska,
Biuro ds. Projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej, ul. Noakowskiego 3, pok. 50I, 00-664
Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Biuro ds. Projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej, ul. Noakowskiego 3, pok. 50I, 00-664 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 4.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenia z zakresu obsługi programu AutoCad.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) I edycja - szkolenie na poziomie podstawowym, b) II edycja - szkolenie na poziomie podstawowym , c) III edycja - szkolenie na poziomie zaawansowanym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.7
- 2. Doświadczenie trenera prowadzącego szkolenia (T) - 0.3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenia z zakresu obsługi programu MS Excel oraz programu MS Access.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) I edycja - szkolenia z zakresu MS Excel na poziome średniozaawansowanym i z zakresu MS Access na poziomie podstawowym, b) II edycja - szkolenia z zakresu MS Excel na poziomie średniozaawansowanym i z zakresu MS Access na poziome podstawowym, c) III edycja - szkolenia z zakresu MS Excel na poziomie zaawansowanym i z zakresu MS Access na poziomie średniozaawansowanym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.7
- 2. Doświadczenie trenera prowadzącego szkolenia (T) - 0.3
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
- Usługi szkolenia studentów Politechniki Rzeszowskiej w Ośrodku Kształcenia Lotniczego II półroczu sezonu 2024
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Księgowość, finanse, kadry i płace oraz obsługa programów księgowych.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.