eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup specjalistycznej aparatury pomiarowej na potrzeby wdrożenia oznaczania nowych substancji priorytetowych dla WIOŚ w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Rzeszów: Zakup specjalistycznej aparatury pomiarowej na potrzeby wdrożenia oznaczania nowych substancji priorytetowych dla WIOŚ w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 84513 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie , ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8505814, faks 017 8505377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wios.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup specjalistycznej aparatury pomiarowej na potrzeby wdrożenia oznaczania nowych substancji priorytetowych dla WIOŚ w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznej aparatury pomiarowej na potrzeby wdrożenia oznaczania nowych substancji priorytetowych dla WIOŚ w Rzeszowie tj. chromatograf cieczowy, przystawka do oznaczania węgla całkowitego w próbkach stałych HT 1300 firmy Analytic Jena AG lub inna kompatybilna z analizatorem multi NC3100 firmy Analytic Jena AG, spektrofotometr UV-VIS z automatycznym zmieniaczem próbek . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części: 1) Część I - Dostawa chromatografu cieczowego z wyposażeniem 2) Część II - Dostawa przystawki do oznaczania węgla całkowitego w próbkach stałych kompatybilna z analizatorem multi NC3100 firmy Analytic Jena AG 3) Część III - Dostawa spektrofotometru UV-VIS z automatycznym zmieniaczem próbek W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i jego wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych panujących na terenie Inspektoratu (chromatograf do pracowni w Jaśle ul. Floriańska 108, przystawka do pracowni w Rzeszowie ul. Langiewicza 26, spektrofotometr do pracowni w Przemyślu, Pl. Dominikański 3); 2) zainstalowania i uruchomienia dostarczonego sprzętu; 3) przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu, szkolenia z oprogramowania oraz aplikacyjnego, we wcześniej uzgodnionym terminie; 4) Dostarczenia wraz z urządzeniem, karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim i angielskim, świadectwa wzorcowania respektowanego przez PCA; 5) Wykonywania bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji; 6) zapewnienia wsparcia technicznego w oparciu o telefon, fax lub e-mail. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia, na okres określony przez Wykonawcę w złożonej ofercie (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - waga tego kryterium 10 %), na następujących warunkach: 1) Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji dokonywać bezpłatnych napraw, wymiany części lub innych czynności koniecznych do utrzymania prawidłowej pracy i sprawności przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi; 2) w przypadku awarii urządzenia w okresie gwarancji, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy; przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy; 3) przywrócenie zdolności pomiarowej urządzenia nastąpi w ciągu 30 dni od momentu zgłoszenia awarii; 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji pełną obsługę serwisową, w tym wykonywanie bezpłatnych przeglądów serwisowych, zgodnie z zaleceniami producenta z wykorzystaniem przewidzianych przez niego oraz dostarczonych przez dostawcę materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych; 5) w przypadku wystąpienia napraw gwarancyjnych, okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużenia o czas trwania naprawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00-4, 38.43.22.10-7, 38.43.30.00-9, 38.43.40.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii). 3) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, winno być dołączone do oferty. 3) Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) b. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców) 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 5) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC). 6) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7) Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą. 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 9) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: a) formularz oferty i dokumenty o których mowa w Rozdziale IV pkt.1 ppkt. 1, Rozdziale IV pkt.4 ppkt. 1-3, Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika, b) załączniki Rozdziale IV pkt.2 ppkt. 1-2 oraz pkt. 4 ppkt.4 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych: 1) Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2) Wobec powyższego Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2, odpowiada solidarnie z wykonać za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Forma dokumentów: 1) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV Informacje o dokumentach jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków powinny zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem pisemnej formy zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązane należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) Kopia wymaganego dokumentu (z wyłączeniem pełnomocnictwa i zobowiązania innego podmiotu) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy - podpisującego ofertę tj. na kopii winien znaleźć się podpis wykonawcy lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy wraz ze stwierdzeniem za zgodność z oryginałem. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby podpisującej kopie dokumentów za zgodność z oryginałem lub czytelny podpis bez pieczątki). 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wios.rzeszow.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=25&Itemid=48
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego tj. Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, 35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, 35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26, Biuro Obsługi Klienta (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa chromatografu cieczowego z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznej aparatury pomiarowej na potrzeby wdrożenia oznaczania nowych substancji priorytetowych dla WIOŚ w Rzeszowie tj. chromatografu cieczowego z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i jego wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych panujących na terenie Inspektoratu (chromatograf do pracowni w Jaśle ul. Floriańska 108, przystawka do pracowni w Rzeszowie ul. Langiewicza 26, spektrofotometr do pracowni w Przemyślu, Pl. Dominikański 3); 2) zainstalowania i uruchomienia dostarczonego sprzętu; 3) przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu, szkolenia z oprogramowania oraz aplikacyjnego, we wcześniej uzgodnionym terminie; 4) Dostarczenia wraz z urządzeniem, karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim i angielskim, świadectwa wzorcowania respektowanego przez PCA; 5) Wykonywania bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji; 6) zapewnienia wsparcia technicznego w oparciu o telefon, fax lub e-mail..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00-4, 38.43.22.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przystawki do oznaczania węgla całkowitego w próbkach stałych kompatybilna z analizatorem multi NC3100 firmy Analytic Jena AG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznej aparatury pomiarowej na potrzeby wdrożenia oznaczania nowych substancji priorytetowych dla WIOŚ w Rzeszowie tj. przystawka do oznaczania węgla całkowitego w próbkach stałych HT 1300 firmy Analytic Jena AG lub inna kompatybilna z analizatorem multi NC3100 firmy Analytic Jena AG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i jego wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych panujących na terenie Inspektoratu (chromatograf do pracowni w Jaśle ul. Floriańska 108, przystawka do pracowni w Rzeszowie ul. Langiewicza 26, spektrofotometr do pracowni w Przemyślu, Pl. Dominikański 3); 2) zainstalowania i uruchomienia dostarczonego sprzętu; 3) przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu, szkolenia z oprogramowania oraz aplikacyjnego, we wcześniej uzgodnionym terminie; 4) Dostarczenia wraz z urządzeniem, karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim i angielskim, świadectwa wzorcowania respektowanego przez PCA; 5) Wykonywania bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji; 6) zapewnienia wsparcia technicznego w oparciu o telefon, fax lub e-mail..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa spektrofotometru UV-VIS z automatycznym zmieniaczem próbek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznej aparatury pomiarowej na potrzeby wdrożenia oznaczania nowych substancji priorytetowych dla WIOŚ w Rzeszowie tj. spektrofotometru UV-VIS z automatycznym zmieniaczem próbek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i jego wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych panujących na terenie Inspektoratu (chromatograf do pracowni w Jaśle ul. Floriańska 108, przystawka do pracowni w Rzeszowie ul. Langiewicza 26, spektrofotometr do pracowni w Przemyślu, Pl. Dominikański 3); 2) zainstalowania i uruchomienia dostarczonego sprzętu; 3) przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu, szkolenia z oprogramowania oraz aplikacyjnego, we wcześniej uzgodnionym terminie; 4) Dostarczenia wraz z urządzeniem, karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim i angielskim, świadectwa wzorcowania respektowanego przez PCA; 5) Wykonywania bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji; 6) zapewnienia wsparcia technicznego w oparciu o telefon, fax lub e-mail..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.