To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 84513 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Powidz: Serwisowanie stacji ładowania akumulatorów XILLAR oraz serwisowanie sprzętu Naziemnej Obsługi Statków Powietrznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62798 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 33 Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny
31018885400000, ul.
Powidz-Osiedle
6,
62-430
Powidz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
261 544 471; 261 544 261, faks
261 544 332; 261 544 111, e-mail
33bltr.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.33bltr.w.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwisowanie stacji ładowania akumulatorów XILLAR oraz serwisowanie sprzętu Naziemnej Obsługi Statków Powietrznych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):12/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi : Zadanie nr 1 - Serwisowanie systemu ładowania akumulatorów Xillar Zadanie nr 2 - Serwisowanie sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji usługi zawiera załącznik nr 2A do SIWZ - formularz cenowy oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, a także załącznik nr 2B do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wykonawca udzieli co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi od dnia odbioru końcowego. Wykonawca w formularzu ofertowym powinien podać oferowany okres gwarancji określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 50210000-1 - Naprawy, konserwacje, serwisowanie, przeglądy, certyfikacje i legalizacje oraz zakup pozostałych usług niezbędnych do utrzymania sprawności technicznej sprzętu. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm). Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. 7. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę: Zadanie nr 1 Przegląd roczny systemu ładowania Xillar - w zakres przeglądu wchodzi: - ocena stanu technicznego urządzeń; - sprawdzenie funkcjonalności i poprawności działania systemu; - testy i kalibracja parametrów elektrycznych urządzeń; - archiwizacja bazy danych programu Xillar; - wymiana stanowiska kontrolno-pomiarowego; - wymiana wyświetlacza na stanowisku ładowania; Przegląd serwisowy stanowiska myjek z wymianą niezbędnych elementów: - wymiana wkładów filtra; - wymiana węży; - wymiana oleju sprężarkowego; - wymiana czujnika poziomu oraz przeróbka wtyczki; - wymiana wyświetlacza na stanowisku ładowania; Zadanie nr 2 Przegląd sprzętu NOSP 1 Odladzarka GL-1800AP-BL Obsługa sezonowa (roczna) 2 Holownik Schopf F-110 Obsługa roczna 3 Holownik Schopf F-110 Wymiana kompletu opon 4 Holownik MB-4 Wollard Obsługa roczna 5 Rozrusznik 90CU420 Hobart Obsługa roczna 6 Ciągnik sprzętu lotniczego TC-30 Tiger Obsługa roczna 7 Spalinowy ogrzewacz powietrza HDU-43 Obsługa roczna 8 Spalinowy ogrzewacz powietrza HDU-13/M Obsługa roczna 9 Spalinowa sprężarka powietrza ASP100-1A Obsługa roczna 10 Spalinowa sprężarka powietrza ACU-24/M Obsługa roczna 11 Urządzenie hydrauliczne MJ2A-TIER III Obsługa roczna 12 Zespół oświetleniowy TF-2 Obsługa roczna Regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu umów o pracę zostały również określone we wzorach umów stanowiących załącznik nr 7, 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50210000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Serwisowanie systemu ładowania akumulatorów Xillar |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w tej części zostało unieważnione ze względu na to, że do dnia otwarcia ofert tj. do 24.04.2017r. do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Podstawa prawna: at. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Serwisowanie sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT225776.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 290788.81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI POWIDZ
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
- Usługa napraw pojazdów osobowych i ciężarowych oraz przeglądów pojazdów i zabudów
- Świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez 33. Bazę Lotnictwa Transportowego w Powidzu
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- Remont gminnych budynków w Powidzu i Ostrowie wpisanych do gminnej ewidencji zabytków
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.