eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zgodnie z zakresami.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-05-17

Ogłoszenie nr 84487 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.

Katowice: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zgodnie z zakresami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie częściowo współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020. (dot. Zakresów I, III i IV)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 501673-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 81366-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 27628463800000, ul. ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 207 85 70, faks 32 20786 18, e-mail zamowienia@slaskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zgodnie z zakresami.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZN-ZP.272.1.32.2017.RK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zgodnie z zakresami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ / Załącznik nr 1 do wzoru umowy. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umowy stanowiące Załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. 3. Wskazana ilość materiałów biurowych oraz papieru stanowi maksymalną ilość zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 70% wartości zamówienia (dla danego Zakresu) zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% (dla danego Zakresu) wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 4. W przypadku wykorzystania ilości któregoś z asortymentów materiałów biurowych/papieru, przy jednoczesnym niewykorzystaniu innego asortymentu, Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w ramach poszczególnych asortymentów określonych w ofercie, przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych brutto i nie przekroczeniu maksymalnej kwoty brutto określonej w złożonej ofercie i zawartej umowie). Dokonana przez Zamawiającego zmiana nie będzie stanowić podstawy roszczenia przez Wykonawcę. (zapis dotyczy zmian w ramach Zakresu II i w ramach Zakresu V). 5. Materiały biurowe/papier będą zamawiane przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego za pośrednictwem poczty mailowej lub za pomocą faksu. 6. Wykonawca odpowiada za prawidłowe rozlokowanie towaru zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego w dniu dostawy informacją. 7. Koszty transportu, opakowania, dostarczenia oraz ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu ponosi Wykonawca. 8. W przypadku stwierdzenia braków w dostarczonym towarze lub dostarczenia towaru wadliwego bądź niezgodnego z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do jego uzupełnienia lub wymiany na wolny od wad i zgodny z zamówieniem na własny koszt w terminie dostawy zgodnym ze złożoną ofertą. 9. Materiały biurowe/papier musi być dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nowy, wolny od wad fizycznych, nieużywany. 10. Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania Wykonawcy w dniu dostawy informacji dotyczącej rozlokowania przedmiotu umowy w poszczególnych pomieszczeniach i gmachach. 11. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały biurowe/papier licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego "bez zastrzeżeń" danej partii przedmiotu zamówienia. (dla każdego Zakresu odrębnie) 12. Przedmiot zamówienia nie wymaga dostosowania pod względem dostępności dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30199500-5, 22852100-8, 22816300-6, 22815000-6, 30141200-1, 30197000-6, 30197644-2, 30197630-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Papier FR
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie w Zakresie I, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w pkt XIII.2. SIWZ określił jako jedno z kryteriów "termin realizacji pojedynczego zamówienia". Wykonawca otrzyma punkty za skrócenie maksymalnego terminu realizacji pojedynczego zamówienia tj.: 9 dni roboczych - 0 pkt 8 dni roboczych - 5 pkt 7 dni roboczych - 10 pkt 6 dni roboczych - 15 pkt 5 dni roboczych - 20 pkt 4 dni roboczych - 25 pkt 3 dni roboczych - 30 pkt 2 i mniej dni roboczych - 35 pkt. Punkty dla tego kryterium zostaną przyznane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3a) formularza ofertowego terminu realizacji pojedynczego zamówienia, liczonego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 9 dni roboczych. Jednocześnie w pkt 3a) formularza ofertowego, Zamawiający wymagał aby Wykonawca zobowiązał się skrócić maksymalny termin realizacji pojedynczego zamówienia od dnia złożenia zlecenia odpowiednio o 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 i mniej dni roboczych. Ze względu na sprzeczność zapisów w SIWZ i formularzu ofertowym, Zamawiający nie jest w stanie dokonać rzetelnej oceny ofert, gdyż termin wykonania pojedynczego zamówienia w dniach roboczych, nie jest tożsamy ze skróceniem maksymalnego terminu wykonania pojedynczego zlecenia wynoszącego 9 dni.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Papier OR
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie w Zakresie II, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w pkt XIII.2. SIWZ określił jako jedno z kryteriów "termin realizacji pojedynczego zamówienia". Wykonawca otrzyma punkty za skrócenie maksymalnego terminu realizacji pojedynczego zamówienia tj.: 9 dni roboczych - 0 pkt 8 dni roboczych - 5 pkt 7 dni roboczych - 10 pkt 6 dni roboczych - 15 pkt 5 dni roboczych - 20 pkt 4 dni roboczych - 25 pkt 3 dni roboczych - 30 pkt 2 i mniej dni roboczych - 35 pkt. Punkty dla tego kryterium zostaną przyznane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3a) formularza ofertowego terminu realizacji pojedynczego zamówienia, liczonego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 9 dni roboczych. Jednocześnie w pkt 3a) formularza ofertowego, Zamawiający wymagał aby Wykonawca zobowiązał się skrócić maksymalny termin realizacji pojedynczego zamówienia od dnia złożenia zlecenia odpowiednio o 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 i mniej dni roboczych. Ze względu na sprzeczność zapisów w SIWZ i formularzu ofertowym, Zamawiający nie jest w stanie dokonać rzetelnej oceny ofert, gdyż termin wykonania pojedynczego zamówienia w dniach roboczych, nie jest tożsamy ze skróceniem maksymalnego terminu wykonania pojedynczego zlecenia wynoszącego 9 dni.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT67323.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Materiały biurowe RR
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie w Zakresie III, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w pkt XIII.2. SIWZ określił jako jedno z kryteriów "termin realizacji pojedynczego zamówienia". Wykonawca otrzyma punkty za skrócenie maksymalnego terminu realizacji pojedynczego zamówienia tj.: 9 dni roboczych - 0 pkt 8 dni roboczych - 5 pkt 7 dni roboczych - 10 pkt 6 dni roboczych - 15 pkt 5 dni roboczych - 20 pkt 4 dni roboczych - 25 pkt 3 dni roboczych - 30 pkt 2 i mniej dni roboczych - 35 pkt. Punkty dla tego kryterium zostaną przyznane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3a) formularza ofertowego terminu realizacji pojedynczego zamówienia, liczonego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 9 dni roboczych. Jednocześnie w pkt 3a) formularza ofertowego, Zamawiający wymagał aby Wykonawca zobowiązał się skrócić maksymalny termin realizacji pojedynczego zamówienia od dnia złożenia zlecenia odpowiednio o 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 i mniej dni roboczych. Ze względu na sprzeczność zapisów w SIWZ i formularzu ofertowym, Zamawiający nie jest w stanie dokonać rzetelnej oceny ofert, gdyż termin wykonania pojedynczego zamówienia w dniach roboczych, nie jest tożsamy ze skróceniem maksymalnego terminu wykonania pojedynczego zlecenia wynoszącego 9 dni.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6086
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Materiały biurowe FR
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie w Zakresie IV, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w pkt XIII.2. SIWZ określił jako jedno z kryteriów "termin realizacji pojedynczego zamówienia". Wykonawca otrzyma punkty za skrócenie maksymalnego terminu realizacji pojedynczego zamówienia tj.: 9 dni roboczych - 0 pkt 8 dni roboczych - 5 pkt 7 dni roboczych - 10 pkt 6 dni roboczych - 15 pkt 5 dni roboczych - 20 pkt 4 dni roboczych - 25 pkt 3 dni roboczych - 30 pkt 2 i mniej dni roboczych - 35 pkt. Punkty dla tego kryterium zostaną przyznane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3a) formularza ofertowego terminu realizacji pojedynczego zamówienia, liczonego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 9 dni roboczych. Jednocześnie w pkt 3a) formularza ofertowego, Zamawiający wymagał aby Wykonawca zobowiązał się skrócić maksymalny termin realizacji pojedynczego zamówienia od dnia złożenia zlecenia odpowiednio o 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 i mniej dni roboczych. Ze względu na sprzeczność zapisów w SIWZ i formularzu ofertowym, Zamawiający nie jest w stanie dokonać rzetelnej oceny ofert, gdyż termin wykonania pojedynczego zamówienia w dniach roboczych, nie jest tożsamy ze skróceniem maksymalnego terminu wykonania pojedynczego zlecenia wynoszącego 9 dni.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8750
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Materiały biurowe OR
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie w Zakresie V, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w pkt XIII.2. SIWZ określił jako jedno z kryteriów "termin realizacji pojedynczego zamówienia". Wykonawca otrzyma punkty za skrócenie maksymalnego terminu realizacji pojedynczego zamówienia tj.: 9 dni roboczych - 0 pkt 8 dni roboczych - 5 pkt 7 dni roboczych - 10 pkt 6 dni roboczych - 15 pkt 5 dni roboczych - 20 pkt 4 dni roboczych - 25 pkt 3 dni roboczych - 30 pkt 2 i mniej dni roboczych - 35 pkt. Punkty dla tego kryterium zostaną przyznane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3a) formularza ofertowego terminu realizacji pojedynczego zamówienia, liczonego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 9 dni roboczych. Jednocześnie w pkt 3a) formularza ofertowego, Zamawiający wymagał aby Wykonawca zobowiązał się skrócić maksymalny termin realizacji pojedynczego zamówienia od dnia złożenia zlecenia odpowiednio o 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 i mniej dni roboczych. Ze względu na sprzeczność zapisów w SIWZ i formularzu ofertowym, Zamawiający nie jest w stanie dokonać rzetelnej oceny ofert, gdyż termin wykonania pojedynczego zamówienia w dniach roboczych, nie jest tożsamy ze skróceniem maksymalnego terminu wykonania pojedynczego zlecenia wynoszącego 9 dni.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81270.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.