eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ IM. C.K. NORWIDA W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM (etap I)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Nowe Miasto Lubawskie: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ IM. C.K. NORWIDA W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM (etap I)
Numer ogłoszenia: 84458 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, fax 056 4724222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ IM. C.K. NORWIDA W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM (etap I).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pn. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim (etap I) polegające na remoncie elewacji i dachu budynku głównego oraz dobudowie (nadbudowie) portierni, podzielone wg rodzaju w częściach mogących stanowić przedmiot zamówienia realizowany przez różnych wykonawców: I część: a) roboty budowlane remontowe polegające na dociepleniu dwóch ścian i pomalowaniu tynków zewnętrznych części budynku głównego rozbudowanej w latach 70-tych; docieplenie stropodachu (budynek główny) styropianem do izolacji termicznych dachów oraz pokrycie papą termozgrzewalną; (wg przedmiaru robót - dział 1 Budynek główny, dział 2 Stolarka okienna i drzwiowa - bez portierni: poz. 31) ; b) dobudowa (nadbudowa) portierni (wg przedmiaru robót - dział 3 Portiernia, dział 4 Drzwi aluminiowe z witryną w hallu); II część: a) wymiana okien zespolonych drewnianych wielodzielnych na okna PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych z blachy w części budynku głównego rozbudowanej w latach 70-tych (wg przedmiaru robót - dział 2 Stolarka okienna i drzwiowa - bez portierni: poz. 27, 28, 29, 30 + wywóz materiałów zdemontowanych, dodatkowo należy doliczyć pozycję: otynkowanie ościeży okiennych po robotach montażowych wraz z pomalowaniem farbą emulsyjną - szerokość ościeży 33 cm x długość wg zestawienia stolarki: typ 07 - szt. 46, typ 08 - szt. 10). Każda część I i II j.w. stanowi oddzielne zamówienie, które może być wykonane przez różnych wykonawców lub przez jednego generalnego wykonawcę, z tym że oferty muszą być złożone dla każdej części oddzielnie. Każda część zamówienia będzie analizowana przez komisję przetargową oddzielnie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 16 maja 2008 r. do godz. 12:00 Wykonawca wniesie wadium w wysokości: - dla I części: 3 622 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset dwadzieścia dwa złote) - dla II części: 3 375 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta siedemdziesiąt pięć złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). Wybór formy wniesienia wadium zależy od wykonawców..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki: 5.1.1. posiadali uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców. 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki te muszą spełniać Wykonawcy łącznie. 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w tym punkcie musi spełniać każdy z Wykonawców. 5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.3. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.5. Wymóg spełnienia warunków określonych w punkcie 5.1.4. oraz braku podstaw do wykluczenia w oparciu o pkt 5.4. dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, na przykład wszystkich członków konsorcjum. 5.6. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, na zasadach określonych w art. 647 ¹ KC. Wykonawca ma obowiązek wykazać w ofercie zakres robót powierzony podwykonawcom. 5.7. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z tych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z przetargu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełniony Formularz Oferty (Formularz stanowi Załącznik do SIWZ); - podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (Załącznik nr 1). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje przedstawiciel każdego Wykonawcy. Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.1.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców. Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.1.2. w celu potwierdzenia przez wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Wykonawca nawiązuje merytorycznie do części zamówienia, na którą składa ofertę): a) wykaz ukończonych robót budowlanych - co najmniej po jednej - wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lata 2003- 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (do części I: roboty budowlane remontowe, elewacyjne, dekarskie; do części II: wymiana okien) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca winien dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, opinie, protokoły odbioru robót itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo bezpośredniego kontaktu (telefonicznego lub osobistego) z wystawiającym referencje, dla którego wykonawca wykonał roboty budowlane - (Załącznik nr 2); b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i sprzętu (ze szczególnym uwzględnieniem rusztowania, wciągarki materiałów na wysokość, środków transportu itp.), jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca wskaże, czy jest właścicielem tego sprzętu, czy sprzęt został wynajęty, czy też korzysta z niego podwykonawca (Załącznik nr 3). c) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć, dla osób których to dotyczy (kierownik budowy, kierownik robót itp.), kserokopię posiadanych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane, Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa lub innych odpowiednich wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Do wykazu należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające przynależność do odpowiedniej izby zawodowej (Załącznik nr 4). d) wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat rodzaju/zakresu robót powierzonych im do wykonania z podaniem wartości tych robót. (Załącznik nr 4a). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.2. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.1.3. w celu potwierdzenia przez wykonawcę znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Wykonawca nawiązuje merytorycznie do części zamówienia, na którą składa ofertę): a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, do wysokości wartości tej części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 5); b) po wyborze wykonawcy, przed podpisaniem umowy, zamawiający będzie żądał ubezpieczenia kontraktu na wartość nie niższą niż wartość umowna przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.3. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowomiejski.bip.net.pl-zakładka przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Polska pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Polska pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim - etap I - część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część: a) roboty budowlane remontowe polegające na dociepleniu dwóch ścian i pomalowaniu tynków zewnętrznych części budynku głównego rozbudowanej w latach 70-tych; docieplenie stropodachu (budynek główny) styropianem do izolacji termicznych dachów oraz pokrycie papą termozgrzewalną; (wg przedmiaru robót - dział 1 Budynek główny, dział 2 Stolarka okienna i drzwiowa - bez portierni: poz. 31) ; b) dobudowa (nadbudowa) portierni (wg przedmiaru robót - dział 3 Portiernia, dział 4 Drzwi aluminiowe z witryną w hallu);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim - etap I - część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część: a) wymiana okien zespolonych drewnianych wielodzielnych na okna PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych z blachy w części budynku głównego rozbudowanej w latach 70-tych (wg przedmiaru robót - dział 2 Stolarka okienna i drzwiowa - bez portierni: poz. 27, 28, 29, 30 + wywóz materiałów zdemontowanych, dodatkowo należy doliczyć pozycję: otynkowanie ościeży okiennych po robotach montażowych wraz z pomalowaniem farbą emulsyjną - szerokość ościeży 33 cm x długość wg zestawienia stolarki: typ 07 - szt. 46, typ 08 - szt. 10)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.