eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Wałbrzych: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 84447 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu. Liczba pakietów - 25 Pakiet nr 1 - Zestaw do wprowadzania i wymiany kateterów oraz elektrod endokawitarnych - Introduktor Pakiet nr 2 - Kieliszki do leków Pakiet nr 3 - Jednorazowe sterylne butelki z gwintem, podziałką i nakrętką Pakiet nr 4 - Zestawy transportowe Pakiet nr 5 - Elektroda jednorazowa EKG pediatryczna Pakiet nr 6 - Zestaw do drenażu worka osierdziowego Pakiet nr 7 - Maska do podawania tlenu dla dorosłych lub dzieci z drenem, sterylna Pakiet nr 8 - Kapilary do gazometrii + koreczki Pakiet nr 9 - Papier rejestracyjny Pakiet nr 10 - Maska nagłośniowa Pakiet nr 11 - Akcesoria urologiczne Pakiet nr 12 - Stapler do niskich resekcji Pakiet nr 13 - Uchwyt elektrod Pakiet nr 14 - Klipsy polimerowe Pakiet nr 15 - Dreny, drenaż pola i ran operacyjnych Pakiet nr 16 - Osłony jednorazowe Pakiet nr 17 - Pojemniki do badań histopatologicznych Pakiet nr 18 - Cewniki moczowodowe i Pezera Pakiet nr 19 - Uchwyt monopolarny Pakiet nr 20 - Folia przylepna do obłożenia pola operacyjnego Pakiet nr 21 - Protezy naczyniowe Pakiet nr 22 - Osłony na mikroskop, kieszenie Pakiet nr 23 - System do drenażu komorowego Pakiet nr 24 - Ostrza chirurgiczne Pakiet nr 25 - Automatyczny retraktor do zabiegów laparoskopowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu w PLN : dla pakietu nr 1 : 85,75 zł., dla pakietu nr 2 : 124,25 zł., dla pakietu nr 3 : 320,25 zł., dla pakietu nr 4 : 38,50 zł., dla pakietu nr 5 : 28,00 zł., dla pakietu nr 6 : 108,50 zł., dla pakietu nr 7 : 148,75 zł., dla pakietu nr 8 : 367,50 zł., dla pakietu nr 9 : 89,25 zł., dla pakietu nr 10 : 68,25 zł., dla pakietu nr 11 : 2 450,00 zł., dla pakietu nr 12 : 700,00 zł., dla pakietu nr 13 : 1 662,50 zł., dla pakietu nr 14 : 45,50 zł., dla pakietu nr 15 : 840,00 zł., dla pakietu nr 16 : 1 277,50 zł., dla pakietu nr 17 : 1 242,50 zł., dla pakietu nr 18 : 78,75 zł., dla pakietu nr 19 : 490,00 zł., dla pakietu nr 20 : 945,00 zł., dla pakietu nr 21 : 1 295,00 zł., dla pakietu nr 22 : 1 575,00 zł., dla pakietu nr 23 : 560,00 zł., dla pakietu nr 24 : 196,00 zł., dla pakietu nr 25 : 262,50 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Na potwierdzeniu wniesienia wadium należy wyszczególnić pakiety oraz kwoty wadium w pakietach na które składana jest oferta. Podać należy również kwotę końcową (za wszystkie pakiety) po podliczeniu kwot jednostkowych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Bank Zachodni WBK S.A. 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Informacje dodatkowe: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 3) wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 Pzp, 4) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5) Wadium wniesione na podstawie art. 45 ust. 6 ustawy pzp w innej formie niż pieniądzu, winno zawierać, niebudzące wątpliwości interpretacyjnych zapisy dotyczące wypłaty i zatrzymania wadium przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to przesłanek zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, poprzez wyszczególnienie w zapisach wszystkich przypadków umożliwiających zatrzymanie Zamawiającemu wadium i jego bezwarunkowej wypłaty, po spełnieniu któregokolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia własciwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : 1) posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych Opis oraz fotografie przedmiotu zamówienia w języku polskim z dokładnym wskazaniem, której pozycji dotyczy dany opis i fotografia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdrowie.walbrzych.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 13:00, miejsce: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do wprowadzania i wymiany kateterów oraz elektrod endokawitarnych - Introduktor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do wprowadzania i wymiany kateterów oraz elektrod endokawitarnych - Introduktor szt. 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kieliszki do leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieliszki do leków szt. 300 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jednorazowe sterylne butelki z gwintem, podziałką i nakrętką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe sterylne butelki z gwintem, podziałką i nakrętką. szt. 10 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestawy transportowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymazówka sterylna szt. 1 600 Wymazówka sterylna z płynem szt. 3 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektroda jednorazowa EKG pediatryczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda jednorazowa EKG pediatryczna op. 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do drenażu worka osierdziowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu worka osierdziowego szt. 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Maska do podawania tleniu dla dorosłych lub dzieci z drenem, sterylna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska do podawania tlenu dla dorosłych lub dzieci z drenem sterylna szt. 5 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kapilary do gazometrii + koreczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapilary do gazometrii szt. 45 000 Korek do kapilar szt. 90 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Papier rejestracyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier rejestracyjny kompatybilny z defibrylatorem ZOLL Serie M : typ składanka, wymiary w mm : 90 x 90 x14 ; siatka milimetrowa, zapis termiczny szt. 200 Papier rejestracyjny kompatybilny z aparatem EKG-ECG1250 ; typ kładanka, wymiary w mm : 140x110x10, znaczenie papieru 140mm, siatka milimetrowa, zapis termiczny szt. 1 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Maska nagłośniowa I-gel jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska nagłośniowa 1x użytku rozm. 5 (dla pacjentów o wadze powyżej 90 kg.m.c.) szt. 15 Maska nagłośniowa 1x użytku rozm. 4 (dla pacjentów o wadze 60-90 kg.m.c.) szt. 15 Maska nagłośniowa 1x użytku rozm.3 (dla pacjentów o wadze 30-60 kg.m.c.) szt. 15 Maska nagłośniowa 1x użytku rozm.2 (dla pacjentów o wadze 10-25 kg m.c.) szt. 10 Maska nagłośniowa 1x użytku rozm.1 dla pacjentów o wadze 2-5 kgm.c. szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Akcesoria urologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Balonowy rozszerzacz moczowodu 6 2.Cewnik moczowodowy z otwartym końcem 4 3.Cewnik moczowodowy z otwartym końcem 2 4.Laserowe cewniki moczowodowe 4 5.Okluzyjny cewnik balonowy do połączenia miedniczkowo-moczowodowego 6 6.Zatyczka endoskopu 100 7.Ureteroskopowy system irygacyjny 60 8.Jednorazowa dwuczęściowa igła trokara 10 9.Igła nacinająca powięź 4 10. Prowadnik Amplatz 40 11. Dwukanałowy moczowodowy cewnik dostępowy 2 12.Prowadnik z rdzeniem nitinolowym 2 13.Spiralny ekstraktor złogów 4 14. Spiralny ekstraktor złogów 4 15. Koszulka dostępu moczowodowego 6 16.Koszulka dostępu moczowodowego 6 17.Nitinolowy ekstraktor złogów 10 18.Nitinolowy ekstraktor złogów 10 19.Wydobywacz stentów 2 20.Nitinolowe urządzenie do przechwytywania i wydobywania złogów w kształcie parasolki 20 21.Nitinolowy, bezkońcówkowy ekstraktor złogów 10 22.Drut prowadzący stosowany do umiejscawiania i wymiany cewnika w krętym lub zapętlonym moczowodzie lub pokonywania dużych kamieni w drodze do nerki 20 23.Zestaw metalowego stentu moczowodowego 2 24.Prowadnik z dwustronnie giętką końcówką 4 25.Zestaw miękkiego stentu moczowodowego 40 26.Zestaw miękkiego stentu moczowodowego 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Stapler do niskich resekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler do niskich resekcji szt. 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Uchwyt elektrod.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt elektrod szt. 16 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Klipsy polimerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy polimerowe szt. 16 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Klipsy polimerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren Redona -sterylny ch 8 szt. 400 Dren Redona -sterylny ch 10 szt. 600 Dren Redona -sterylny ch 12 szt. 2 000 Dren Redona -sterylny ch 14 szt. 2 800 Dren Redona -sterylny ch 16 szt. 2 800 Dren Redona -sterylny ch 18 szt. 2 000 Sterylny pojemnik typu Redon o pojemności 200 ml - do odsysania szt. 16 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Osłony jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Serweta chirurgiczna do artroskopii kolana Artro- T 500 2.Samoprzylepna taśma włókniowa 2000 3.Kieszeń przylepna 4000 4.Zarękawek chirurgiczny 500 5.Pokrowce na aparaturę 3000 6.Pokrowce na aparaturę 3000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pojemniki do badań histopatologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 ml szt. 12 000 30 ml szt. 6 000 100 ml szt. 4 500 200 ml szt. 100 250 ml szt. 2 600 500 ml szt. 5 000 1000 ml szt. 5 000 2000 ml szt. 6 000 2500 ml szt. 700 3000 ml szt. 500 5000 ml szt. 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Cewniki moczowodowe i Pezera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik moczowodowy z oliwką 5F szt. 20 Cewnik moczowodowy z oliwką 6F szt. 25 Cewnik Pezera różne rozmiary szt. 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Uchwyt monopolarny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt monopolarny szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Folia przylepna do obłożenia pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia 20 x 20 szt. 240 Folia 45 x 50 szt. 3 000 Folia 60 x 85 szt. 800 Folia 90 x 60 szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Protezy naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Protezy naczyniowe dziane proste i rozwidlone 32 2. Protezy naczyniowe dziane proste i rozwidlone antybakteryjne 8 3. Łaty naczyniowe 4 4. Protezy z PTFE 22.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Osłony na mikroskop, kieszenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. OSŁONA NA MIKROSKOP szt. 2 000 2.Kieszonki sterylne do przechwytywania płynów 400 3.Sterylna kieszeń przylepna dwukomorowa 4000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Ostrze chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrze chirurgiczne szt. 800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Automatyczny retraktor do zabiegów laparoskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczny retraktor do zabiegów laparoskopowych szt. 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.