eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › WYKONYWANIE USŁUG ŚRODKAMI TRANSPORTU I SPRZĘTEM W 2011 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-07

Wolin: WYKONYWANIE USŁUG ŚRODKAMI TRANSPORTU I SPRZĘTEM W 2011 R.
Numer ogłoszenia: 8443 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG ŚRODKAMI TRANSPORTU I SPRZĘTEM W 2011 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W zakres zamówienia wchodzi świadczenie usług środkami transportu i sprzętem: a) samochodem ciężarowym wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku od 3,5 ton do 4 ton , z podwyższonymi i dzielonymi burtami na trzy strony, liczbą miejsc siedzących dla trzech osób, łącznie z miejscem dla kierowcy, b) samochodem ciężarowym, wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku powyżej 4 ton do 8 ton z podwyższonymi i dzielonymi w połowie długości burtami bocznymi , c) samochodem ciężarowym z wywrotem do tyłu o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku powyżej 8 ton do 12 ton , d) samochodem ciężarowym wraz z przyczepą z wywrotem do tyłu o możliwości załadunku i przewozu ładunku powyżej 12 ton do 25 ton łącznie, koparko - ładowarką kołową z otwieraną łyżką przednią o pojemności 1 -1,5 m 3. Usługi będą wykonywane pod potrzeby Gminy i wielkości zapotrzebowania na usługi nie można z góry określić. 2. Warunki wykonywania usług : 1) Wykonawca będzie wykonywał usługi za uprzednim zamówieniem telefonicznym Zamawiającego na wykonanie usługi, potwierdzonym faxem, z określeniem przez Zamawiającego sprzętu i środka transportu oraz dnia wykonania usługi, 2) Wykonawca przystąpi do wykonywania usługi w dniu roboczym, następującym po dniu telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania, chyba, że z zapotrzebowania będzie wynikał inny dłuższy termin, 3)Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na wykonanie usługi w święta , niedziele i inne dni wolne od pracy z dwudniowym wyprzedzeniem, chyba , że z zapotrzebowania będzie wynikał inny dłuższy termin, 4) Usługi środkami transportowymi wykonywane będą na terenie Gminy Wolin, jak również w obrębie województwa zachodniopomorskiego, 5) Usługi sprzętem wykonywane będą na terenie Gminy Wolin, 6) Za wykonywanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za roboczogodzinę wykonywania usługi środkiem transportu czy sprzętem, przy czym czas pracy będzie liczony od momentu stawienia się Wykonawcy ze sprzętem do dyspozycji Kierownika Referatu Gospodarczego w Urzędzie Miejskim w Wolinie. Kierownik Referatu Gospodarstwa Pomocniczego akceptuje godz. rozpoczęcia i zakończenia pracy środka transportu i sprzętu. 7) Do czasu pracy nie wlicza się czasu dojazdu do świadczenia usług i odjazdu z miejsca świadczenia usług do bazy stacjonowania samochodu czy sprzętu . 8) Czas wykonywania usługi w danym dniu będzie podlegać potwierdzeniu przez Kierownika Referatu Gospodarczego bądź Kierownika Referatu Budownictwa, Inicjatyw i Działalności Gospodarczych Urzędu Miejskiego w Wolinie,. a) dla środków transportowych - w karcie drogowej, b) dla sprzętu - w karcie pracy sprzętu . 9) Jako odpady inne niż niebezpieczne, Zamawiający w ramach zleconych usług zamierza transportować głównie : a) odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej , b) odpady z ogrodów i parków, c) papier ,szkło, opakowania z tworzyw sztucznych, d) inne odpady komunalne typu odpady z czyszczenia ulic i placów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.00.00.00-8, 90.51.20.00-9, 45.52.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy wymaga aby Wykonawca wykazał , iż: a) posiada licencję na przewozy rzeczy, b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpieczne, wydane przez właściwy organ ochrony środowiska,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje środkami transportu w ilości odpowiadającej ilości usług dla wykonywania których złożył ofertę cenową , w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest wykazać środek transportu dla każdego rodzaju wykonywania usługi transportowej ( przykładowo, jeśli Wykonawca złoży ofertę cenową dla trzech pozycji usług w formularzu oferty, musi dysponować trzema różnymi samochodami, jeśli dla czterech musi dysponować czterema różnymi samochodami, gdyż często zachodzi potrzeba wykorzystania ich wszystkich równocześnie ). Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje środkami transportu w ilości odpowiadającej ilości usług dla wykonywania których złożył ofertę cenową , w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest wykazać środek transportu dla każdego rodzaju wykonywania usługi transportowej ( przykładowo, jeśli Wykonawca złoży ofertę cenową dla trzech pozycji usług w formularzu oferty, musi dysponować trzema różnymi samochodami, jeśli dla czterech musi dysponować czterema różnymi samochodami, gdyż często zachodzi potrzeba wykorzystania ich wszystkich równocześnie ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać,i ż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2) Jeśli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Cenę ofertowa brutto za roboczogodzinę pracy środka transportu i sprzętu dla realizacji każdej usługi, w trakcie trwania umowy, może ulec zmianie w przypadku zmiany przepisów dotyczących ustawy o podatku od towarów i usług, wtedy Strony obowiązywać będzie cena z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w w Wolinie, ul. Zmakowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin , pokój 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług samochodem ciężarowym wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku od 3,5 ton do 4 ton , z podwyższonymi i dzielonymi burtami na trzy strony, liczbą miejsc siedzących dla trzech osób, łącznie z miejscem dla kierowcy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie przedmiotu zamówienia w sekcji II. 1.3 ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.00.00.00-8, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług samochodem ciężarowym, wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku powyżej 4 ton do 8 ton z podwyższonymi i dzielonymi w połowie długości burtami bocznymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale II.1.3 ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.00.00.00-8, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług samochodem ciężarowym z wywrotem do tyłu o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku powyżej 8 ton do 12 ton..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak opisano w przedmiocie zamówienia w rozdziale II.1.3 ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.00.00.00-8, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie usług samochodem ciężarowym wraz z przyczepą z wywrotem do tyłu o możliwości załadunku i przewozu ładunku powyżej 12 ton do 25 ton łącznie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak opisano w przedmiocie zamówienia w rozdziale II.1.3 ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.00.00.00-8, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie usług koparko - ładowarką kołową z otwieraną łyżką przednią o pojemności 1 -1,5 m 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak opisano w przedmiocie zamówienia w rozdziale II.1.3 ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.