eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług ubezpieczeniowych, w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-22

Gdynia: Świadczenie usług ubezpieczeniowych, w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 8443 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, faks 058 620-53-38, 6607661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ubezpieczeniowych, w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej MSPiR oraz ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych MSPiR.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, a mianowicie: 1. w zakresie zadania 2. Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych MSPiR - co określono w pkt. 8.0. Opisu przedmiotu zamówienia-Wymagane warunki ( zał. nr 12 do SIWZ) i § 4 ust. 4 postanowień umowy ( załącznik nr 15 do SIWZ)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, że posiada uprawnienie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia- odpowiednio do zadania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , na zasadach art. 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby uprawnienie, o którym mowa powyżej posiadał wykonawca realizujący zakres, do którego wykonania jest koniecznym posiadanie uprawnień. Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów poświadczających posiadanie ww. uprawnień. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp ( załącznik nr 2 do SIWZ) z zastrzeżeniem, że w przypadku wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia Zamawiający zażąda złożenia wyjaśnień wraz z dokumentami potwierdzającymi ww. uprawnienie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne wymagane dokumenty, które należy złożyć w ofercie Zamawiający wymaga aby oferta, oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt III.4) zawierała również następujące dokumenty: 1.1. Formularz ofertowy. Proponowany wzór formularza ofertowego określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Formularz ofertowy należy złożyć w formie oryginału z własnoręcznym podpisem Wykonawcy (osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach rejestrowych) lub upoważnionego pełnomocnika. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/y uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiej informacji w formularzu ofertowym będzie to oznaczać, że wykonawca samodzielnie realizuje zamówienie. 1.2. Formularz cenowy w zakresie zadania 2 Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych MSPiR- dotyczy wykonawców składających ofertę w tym zakresie (załącznik nr 1A do SIWZ) - Forma dokumentu: oryginał z własnoręcznym podpisem Wykonawcy (osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach rejestrowych) lub upoważnionego pełnomocnika. 1.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( składanie w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli i oświadczeń wiedzy oraz potwierdzanie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem) , jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych w ofercie. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo wraz z określeniem jego zakresu należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania tych wykonawców -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. 1.5. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, nie podpisanej przez wszystkich wspólników, zaleca się złożenie dokumentów potwierdzających umocowanie pełnomocników do reprezentacji spółki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

sprecyzowano w załącznikach nr 11 i nr 15 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sar.gov.pl/pl/public-order/1/state - pod nazwą postępowania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa ul. Hryniewickiego 10, 81 - 340 Gdynia -Dział zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa 81 - 340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nr faksu do korespondencji: + 48 58 660 76 61 lub +48 58 620 53 38 e-mail do korespondencji: zam.pub@sar.gov.pl korespondencja pisemna: Sekretariat Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa 81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10 ( piętro II), czas urzędowania Sekretariatu: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 1. Termin wykonania zamówienia w zakresie: 1) Zadania 1. Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej MSPiR: 22.03.2016 r.- 21.03.2017 r. 2) Zadanie 2. Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych MSPiR : 12 miesięczna ochrona ubezpieczeniowa, której poszczególne terminy rozpoczęcia mieszczą się w przedziale 05.03.2016 r. - 04.03.2017 r. W związku z tym realizacja zadania, w rozumieniu zapewnienia ochrony ubezpieczeniowej , rozpoczyna się 05.03.2016 i kończy się 04.03.2018 r, odpowiednio do pojazdu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej MSPiR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zadanie 1.Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej MSPiR. Zakres zamówienia dla zadania 1. obejmuje : 1.1.1. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej za szkody osobowe i rzeczowe z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności lądowo - biurowej z wyłączeniem ryzyk morskich ( tj. związanych z posiadaniem i eksploatacją jednostek pływających oraz działalności MSPiR na morzu objętych odrębnym ubezpieczeniem- znak NZ-ET/II/PN/2/16 Świadczenie usług ubezpieczenia morskiego), Odpowiedzialności cywilnej pracodawcy ; 1.1.2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych ; 1.1.3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku; Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk 1.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania 1. określono w załącznikach 5-10 do SIWZ oraz załączniku 11 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. klauzule dodatkowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych MSPiR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dla zadania 2. obejmuje: 1.1. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów 1.2. Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od uszkodzeń Autocasco i od kradzieży, 1.3. Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu 1.4. Ubezpieczenie Assistance 1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania 2. określono w załącznikach 12-14 do SIWZ oraz załączniku nr 15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. klauzule dodatkowe - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.