eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › budowa krytej pływalni przy Szkole Podstawowej w Janowie Lubelskim - projekt nr Z/2.06/I/1.4/140/06 pn.



Ogłoszenie z dnia 2007-01-12

POZYCJA 8442

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Janów Lubelski: budowa krytej pływalni przy Szkole Podstawowej w Janowie Lubelskim - projekt nr Z/2.06/I/1.4/140/06 pn.: \Rozwój produktu turystycznego Gminy Janów Lubelski i powiatu janowskiego poprzez budowę krytej pływalni w Janowie Lubelskim\ współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Janów Lubelski, do kontaktów: Małgorzata Jasińska, ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724310, fax 015 8724670, e-mail: janowlub_km@woi.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.janowlubelski.netbip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa krytej pływalni przy Szkole Podstawowej w Janowie Lubelskim - projekt nr Z/2.06/I/1.4/140/06 pn.: \Rozwój produktu turystycznego Gminy Janów Lubelski i powiatu janowskiego poprzez budowę krytej pływalni w Janowie Lubelskim\ współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Janów Lubelski, ul. Ks.Skorupki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa krytej pływalni przy Szkole Podstawowej w Janowie Lubelskim przy ul. Ks. Skorupki. Przedmiotowy obiekt będzie odrębnym budynkiem w szkolnym zespole dydaktyczno - sportowym powiązanym łącznikiem z istniejącą halą sportową. Użyteczność obiektu poza funkcją sportową polegać będzie na wykorzystywaniu go w zakresie rekreacji, odnowy biologicznej, gastronomii. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1/ w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności - ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa punkcie VI.A.1), VI.A.4) i VI.A.5), W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek każdy z partnerów musi spełniać osobno. 2/ w zakresie posiadania przez Wykonawcę osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca musi dysponować osobami: a. Kierownik budowy, posiadający: minimum 8-letnie doświadczenie zawodowe w tym: minimum 5 lat jako kierownik budowy, b.Kierownik robót sanitarnych - specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych, urządzeń cieplnych i wentylacyjnych posiadający: minimum 8-letnie doświadczenie zawodowe w tym: minimum 5 lat jako kierownik robót sanitarnych, c.Kierownik robót elektrycznych - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający: minimum 8-letnie doświadczenie zawodowe w tym: minimum 5 lat jako kierownik robót elektrycznych, znajomość systemów sterowania w zakresie automatyki i monitorowania urządzeń i instalacji. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz - CV według wzoru stanowiącego załącznik nr 4, zawierające informacje potwierdzające wymagane kwalifikacje i doświadczenie. Należy ponadto: - załączyć kopie uprawnień budowlanych określonych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - wykazać, że w trakcie przebiegu kariery zawodowej każda osoba z zespołu kierowników brała udział w realizacji co najmniej jednego projektu podobnego do niniejszego zamówienia pełniąc samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Wykazane projekty w zakresie doświadczenia dla poszczególnych osób powinny obejmować: - dla kierownika w branży sanitarnej - roboty dotyczące wykonywania instalacji w zakresie technologii basenowej bądź alternatywnie w zakresie budowy stacji uzdatniania wody lub kotłowni gazowej, - dla kierownika w branży elektrycznej - roboty dotyczące wykonawstwa automatyki i sterowania procesami technologicznymi basenów bądź alternatywnie procesami technologicznymi stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków lub kotłowni gazowej, - dla kierownika w branży budowlano-konstrukcyjnej - roboty dotyczące wykonawstwa robót związanych z budową krytych pływalni, sal widowiskowych, hal sportowych, hal przemysłowych, handlowych, bądź innych obiektów użyteczności publicznej o żelbetowej lub stalowej konstrukcji szkieletowej. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót potwierdzających doświadczenie kierowników zespołu przeznaczonego do realizacji niniejszego zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek partnerzy muszą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.B.3). 3/ W zakresie dysponowania przez Wykonawcę potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami: żuraw wieżowy 80 tm (1szt), żuraw samochodowy 5-6 ton(1szt), koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,6 - 1,2 m3(2 szt.), spycharka 75 KM (1 szt.), ładowarka kołowa - łyżka 2,8 m3 (1 szt.), pompa do betonu na samochodzie - wydajność 60 m3/h (1 szt.), samochód samowyładowczy 5 - 10 t (3 szt.), samochód skrzyniowy 5 - 10 t ( 1 szt.), walec statyczny samojezdny 10 t ( 1 szt.), równiarka samojezdna 100 KM (1 szt.) . W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek partnerzy muszą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.B.2). 4/ W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (2002-2006) co najmniej 1 robotę budowlaną, jako główny wykonawca robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 7 000 000 zł. netto, z podaniem daty i miejsca wykonania roboty wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie oraz której realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego, zgodnie z załączonym formularzem. Robota, o której mowa wyżej, dotyczy wykonawstwa krytej pływalni. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek partnerzy muszą spełniać łącznie, przy czym niedopuszczalne jest sumowanie przez partnerów wartości wykonanych robót w ramach dwóch lub więcej przedkładanych referencyjnych projektów tj. co najmniej jeden z partnerów musi spełniać przedmiotowy wymóg. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty zawierające informacje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.B.1) 5/ W zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej: a) wykażą się minimalnym średnim rocznym obrotem (dotyczy robót budowlanych) w wysokości 18 000 000,00 PLN w latach 2004 i 2005, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, b) płynność bieżąca za lata 2004 i 2005, wyliczona zgodnie ze wzorem: pb = aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe, musi być większa niż 1(słownie: jeden), c) posiadają dostęp do linii kredytowej - wymagane jest stosowne zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o zdolności kredytowej wykonawcy co najmniej do kwoty 2.000. 000,00 PLN z przeznaczeniem na tę inwestycję, d) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej warunek określony w pkt. 5a, 5c partnerzy muszą spełniać łącznie, natomiast warunki określone w pkt. 5b i 5d każdy z partnerów osobno. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.C.1), VI.C.2), VI.C.3). 6/ Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.A.2). W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek musi spełnić każdy z partnerów osobno. 3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI.A.5). W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek musi spełnić każdy z partnerów osobno. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (Zał. Nr 2). B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał. Nr 7). B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (Zał. Nr 6). B.3) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (Zał. Nr 3), Informacja na temat kwalifikacji osób proponowanych do wykonania niniejszego zamówienia, wskazanych w wykazie osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie (Zał. Nr 4), Wykaz projektów - robót referencyjnych wykonanych przez osoby przewidziane jako kadra kierownicza (Zał. Nr 5). C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Informacja o średniorocznych obrotach za lata 2004 - 2005 ( Zał. Nr 8) wraz ze sprawozdaniami finansowymi-rachunek zysków i strat C.2) Informacja o płynności bieżącej za lata 2004 i 2005 (Zał. Nr 8) wraz ze sprawozdaniami finansowymi- płynność bieżąca C.3) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Zał. NR 9). C.4) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), A.2), A.3), A 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt A.1), A.2), A.3), A.4), A.5), C.1), C.2), C.3), C.4) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. F. Inne dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót, 2) zaakceptowany przez Wykonawcę poprzez parafowanie na każdej stronie przez osoby uprawnione wzór umowy (Zał. Nr 10), 3) potwierdzenie wniesienia wadium. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowlubelski.netbip.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim, pok Nr 15. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2007, godzina 10:15, Urząd Miejski w Janowie Lubelskim, ul. J.Zamoyskiego 59, sala Nr 1 (parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2004 - 2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.